NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nou net de digi gedaan en keihard niet zwanger voor me neus... En bedankt kruidvat voor toch het beetje hoop dat jullie me weer voor nietsbgegeven hebben

2. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    egt kut :x.. als je dan nie zwanger ben kan het beste je ongi maar doorbreken toch? Dan kan je aan een nieuwe ronde beginnen...

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

He bah meid wat balen zeg!!!!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En ik hoop sinds vandaag des te meer dat we snel zwanger zijn..

( voor de meiden die mn berichtje in de lounge gelezen hebben jullie snappen vast wel waarom :( )

5. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Kruidvat testen volgens mij zijn ze neit meer wat ze geweest zijn...lees er zoveel negatieve verhalen over laatste tijd.
    @Maybe wat leuk dat je een kitten hebt! (minder leuk dat ie in je arm beet) ik ben ook gek op katten heb er drie ze zijn wel al groot inmiddels ;)
    Eén van onze katten heeft bedacht dat hij het wel leuk vindt om om 3 uur 's nachts (!!!!) voor onze deur te gaan miauwen en aan onze deur te krabben :x:x:x Dus vannacht blijft ie mooi buiten want ben echt kapot nu en moet wel de hele dag werken...

Ik had gister een CB plus test gedaan en toen verscheen er een heel licht plusje en manlief zag t ook dus wij hadden echt zoiets van zou het dan toch raak zijn? Direct daarna een CB digi gedaan en dus 'niet zwanger'. Pfff toch wel weer een klap in je gezicht :(. Snap niks meer van mn lichaam, eerst vorige maand ineens een cyclus van maar 18 dagen en nu zit ik al op dag 32. Hoop echt dat mn ongi gauw doorbreekt. Ga volgende week op vakantie en wil echt niet ongesteld zijn dan...

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: heb je berichtje gelezen en ook hier even een dikke knuff meid..!!

7. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je berichtje niet gelezen in de lounge wat is er aan de hand dan?

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou mijn moeder heeft 7 jaar geleden borstkanker gehad.
    Heeft toen 1 amputatie gehad en is inmiddels schoonverklaard.

Alleen nu heeft ze een knobbeltje in dr linker borst ontdekt en moet as vrijdag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.
    Ondanks dat het misschien niks is ben ik er wel heel bang voor :( En nog banger voor een andere afloop als de eerste keer.

9. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Heeeeel veel sterkte!! Wat een onzekerheid!

10. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje wat ontzettend naar zeg!! Hopelijk is het niks ernstigs en valt het allemaal mee. Maar snap dat je er nu ontzettend bang en onzeker van wordt. Mijn moeder heeft een paar jaar geleden longkanker gehad en elke controle nu is toch weer heel erg spannend. Dus ik weet hoe je je voelt. Heel erg veel sterkte!!

11. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He dames.. dit heb ik een kleine week geleden gepost.. Mijn temp is op dit moment 37,5. Best positief toch? Zit vandaag op 8 DPO.. Hopelijk is het iets goeds en anders zal de griep wel doorbreken! :(

12. susan84

susan84 Niet meer actief

@ maybe: grrrrrr ik zou de kruidvat aanklagen, zo ga je niet met mensen om... Hoop niet dat de kv testen straks ook niet meer te vertrouwen zijn.

@ luca en saja: heb vandaag getest en omo wit, nog maar afwachten dus

@ saja: dikke knuffel... Wordt weer een spannende tijd dan

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@rikki: ik duim voor je meid..

@susan: nou ik koop ze dus echt nooit nooit meer

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

pff misschien moeten we maar bloedtestjes op de markt brengen ofzo...hahaha worden we misschien nog rijk ook ;)

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Nou ik heb nog 1 kv test liggen waar ik morgen mee moet testen de moet zakt me nu een beetje in de schoenen...

Saja: sterkte meid...

16. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Ook ik mag op rood :(

17. jenn88

jenn88 Niet meer actief

hey meiden vandaag een testje gedaan van kruidvat helaas vet neg geen streepje te bespeuren ook nog een gedaan van predictor early en daar was een heel licht streepje te zien. dus wacht maar ff tot NOD met testen heb nog wel een kv 2v5 liggen maar weet nog niet of ik die ga gebruiken vertrouw het niet meer zo na al die verhalen ben echt nerveus maar ik hou ff op die neg voor mezelf anders is die klap zo hard.

zijn er verder nog testers geweest vandaag

18. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Ik hoop Géén griep voor je, dat had ik vorige week....lekker, net voor je NOD.....:x

Succes met (af)wachten!

19. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    thanks... ik heb verder geen ervaring met tempen.. Maar opzich is een hoge temperatuur gunstig toch?? Na je ei??

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Is moeilijk te zeggen als je niet voor je ei getempt hebt.

Omdat je dan niet weet wat je temp was voor je ei.

Ik dacht ook altijd dat mijn temp standaard 37 was.

Maar hij is juist altijd na mn ei rond de 37 en daarvoor dus veel lager...

Deel Deze Pagina