NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nummertje4 ik zie hem hoor, spannend nu!

Saja succes met werken!! Voor je het weet is de dag voorbij :)

Ik ga even naar de dokter een doorverwijzing halen voor bloedprikken. Is hier standaard om de zw. te bevestigen en kan ik gelijk zien hoeveel hcg ik heb :D Tenmisnte ik krijg de uitslag morgen of maandag denk ik dus hopelijk nog net voor ik wegvlieg haha :D

Iedereen fijne dag vandaag!

2. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nummertje4, ik zie het hoor! een voorzichtige gefeliciteerd en hopelijk zet het mooi door! overmorgen weer testen?
    Gisteren had je ook een test gedaan en was deze wit dacht ik..(?) da's een mooie opsteker voor alle meiden die nog aan het afwachten zijn en ook al wit hebben getest

3. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gister een predictor early na de verstreken tijd wel roze en een kruidvat wit, maar deze waren alletwee niet met ochtend urine,en die van vandaag wel. Zaterdag ga ik de cb met indicator doen ;)

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Nummertje4: ik zie hem hoor, voorzichtig gefeliciteerd. Hopen op een knaller over een paar dagen!

Fijne dag meiden! Hier even eten en douchen en aankleden en dan ook aan het werk.

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

nummertje 4 ik zie hem hoor.
    Zo was mijn test ook heb toen een cb gedaan en die gaf al positief aan zwanger 1 a 2 weken!

6. midani

midani Lid

13 jul 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Nu 17 dagen overtijd. Gisteren een ovulatie test gebruikt en wat denk je deze was dik postief en die van vanmorgen ook... zou ik dan een menstruatie hebben overgeslagen? ik snap er echt niks meer van pff

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ovu testen kunnen ook posi zijn bij een zwangerschap he!
    Heb je al een zwangerschaps test gedaan?

8. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Alle zwangeren gefeliciteerd!
    Hier nog geen rood te bekennen. Heb net etos zwanger worden pillen gekocht, kan ik daar gelijk mee beginnen of moet je aan het begin van je cyclus beginnen?

9. midani

midani Lid

13 jul 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja al een paar van de KV. Deze blijven zo wit als wit! Dus ik dacht ja zal maar eens kijken of ik toevallig mijn ei kan spotten. Is dat zo ja? een positieve ovutest positief is bij een zwangerschap? ik heb er nog 3 liggen. ga de komende 3 dagen gewoon testen en als ze allemaal poistief zijn terug naar de HA.

10. midani

midani Lid

13 jul 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat met je zwangerschap mamavand!!! super

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Midani idd als hij posi blijft zou ik maar eens naar de ha gaan voor bloed onderzoek!
    Wel voor de zekerheid klussen he!!!

12. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik ben gewoon begonnen tijdens mijn vorige cyclus toen ik ze in huis had gehaald.. Dat was een paar dagen na mijn laatste menstruatiedag. Volgens mij kan dat niet zo'n kwaad, anders zouden ze dat wel op de verpakking mogen vermelden.. :)

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo ik kon me echt niet bedwingen en heb een test gedaan..

En heb echt een meeeegaaa tuurstreep en krijg m niet op de foto :(

14. Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

15. ja saja je moet nog 7 dagen toch? Logisch een tuurstreep :D Wacht even een paar minuten tot ie indroogt, ik kreeg hem ingedroogd wel op de foto toen bij die allereerste test.

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee tot zondag:p

Ik ga het proberen wacht!

17. fotooooofotofotofoto

18. ik wil je in mijn clubje haha dus wees positief dan ben je een juni mama :D

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

20. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem nog niet maar spannend hoor, zou leuk zijn we verschillen maar 1 dag ! Ps ook jou gebruikersnaam scheelt 1 letter met mijn eigen naam elke keer als ik jou zie staan denk ik hè !!:)

Deel Deze Pagina