Ja dat is zo! Ik weet ook niet hoe lang mijn cyclus is deze keer. De vorige was 23 dagen en zit nu alweer op de 27. Heb nog niet getest want kan ook weer een cyclus hebben van 28 dagen. In ieder geval succes in de volgende ronde!
Jah heel irritant! Heb mijn banner al aangepast, want ging eerst uit van het gemiddelde van 26 dagen. Nu maar op 30 dagen gezet. Misschien toch een late eisprong?? Want de laatste ovutest was positief dacht ik en daarna had ik ze op. Dus kan mijn eisprong ook op dag 16 hebben gehad. We hebben veel geklust, dag 9 t/m 22. Daar zitten maar 4 dagen bij dag we niet geklust hebben
Ohh saja wat jammer Maar op naar de volgende ronde!! Mari gefeliciteerd! Rikki succes nog even met afwachten, heel vervelend als je niet weet wat er nou gaande is.. Zwangels voor jou nog even een paar dagen spannend dus! Heb je 30 aangehouden omdat het een dag langer is dan je langste cyclus? Knap zeg dat je nog niet getest hebt! Zeker zo die laatste spannende dagen hihi. Zoo hier alle tassen ingepakt, ben nog een rondje door het huis aan het maken alles opruimen. En dan om 2 uur op naar het vliegveld! Eindelijk op vakantie, lekker mijn zinnen verzetten en aan mijn ouders vertellen dat ze een tweede kleinkind krijgen! Het regent dat het giet hier, ik hoop niet dat het in nederland net zo is As zondag gaan we naar de efteling dus dan mag het niet regenen! Nou ik denk dat het voor mij ook tijd is geworden om hier afscheid te nemen, inmiddels vandaag alweer 5 weken zwanger en we zijn inmiddels in oktober Alle dames heel veel succes met zwanger worden of met zwanger zijn!!
Heb 30 dagen aangehouden want als ik wel pas op dag 16 mijn eisprong heb gehad zit ik dan op 14dpo. En inderdaad erg spannend, en elke ochtend gauw gaan plassen en er niet aan proberen te denken
Roze dames proficiat wat is het toch een mooie kleur!!!! Rode dames balen zegg..... Hier weer ff een update. Nu 22 dagen overtijd.... Geen menstruatie te bekennen. Zw testen zijn allemaal negatief. Nu al wel 5 dagen achter elkaar positieve ovulatie testen. TOch maar even een afspraak gemaakt bij de HA voor vanmiddag. Ik ben het zo beu om te wachten aangezien je niet weet wat er aan de hand is....Al denk ik dat ik zeker niet zwanger ben maar toch. Laat dan die menstratie maar komen dan weet je waar je aantoe bent... De rest die komende dagen gaat testen... ik ga duimen!! hopelijk allemaal roze uitslagen.
@Pinda: gecondoleerd meid, met het overlijden van je oma. Sterkte! @Zwangels: ook jij gecondoleerd met het overlijden van je oma. Uiteraard ook sterkte! @Rikki: spannend hoor, hoop op een positieve test voor je. @Mari27: van harte gefeliciteerd! @Saja: balen meid, dat je ongesteld bent geworden! @Luca: wens je een hele fijne vakantie. En geniet van je zwangerschap! @Midani: ben je inmiddels bij de HA geweest, ben benieuwd wat hij/zij heeft gezegd. @Hier: ik ben vanmiddag ongesteld geworden, eindelijk na 42 dagen. Weet nu alleen niet wanneer mijn nieuwe NOD is, dat is lastig. Zal in november zijn vermoed ik, denk dat ik dan maar uit ga van het gemiddelde van vorige maand en deze maand, dan kom ik uit op 35 en dan zou 4 november mijn NOD zijn
Ing wat balen! Maar je had toch een licht positieve test? Is het dan geen vmk? In ieder geval heel veel succes de volgende ronde!
Aan de ene kant is het wel balen inderdaad maar aan de andere kant ook niet. Was niet zwanger dus ja dan heb ik zoiets laat dan die ongi maar komen, dan kunnen we verder. vmk denk ik niet, heb 8 KV testen gedaan en allemaal negatief en 1 CB en die was ook negatief. Die licht streep was een indroger, kwam pas na een half uur.
Oh oke gelukkig maar!!! Hoop dat deze rond voor jou niet zo lang duurt! Zou wel rekening houden met het gemiddelde dus 34 dagen. Zelf zit ik ook nog op het wachtbankje...heb nog geen saptje of drupje bloed gespot en zit inmiddels op dag 27. Terwijl ik vorige keer maar 23 dagen had.. Erg spannend dus. Heb nog geen test gedaan en wil hier mee wachten tot 4 oktober, mits ik niet ongi word. Dit is mijn tempkaartje trouwens. Vind het zelf erg hoopvol. My Ovulation Chart
Heb inderdaad al rekening gehouden met 34 dagen! Heb al een nieuwe NOD-lijst aangemaakt, voor 1 - 15 november 2012. http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/389660-nod-lijst-1-t-m-15-november-2012-a.html Spannend hoor, nog niks te bekennen. Hoop voor jou op een positieve test!
Inge49248: net terug van de huisarts. Moet morgen bloedlaten prikker voor de zekerheid. Komt hier negatief uit dan wilze me een pil even waardoorme menstruatie opgang komt... Dus nog even afwachten jij ongi geworden zie ik. Balen maar ook fijn denk he dan weet je waar je aan toe beste... Wie weet zien we elkaar op de volgende lijst.