nou duidelijk! gefeliciteerd! denk dat je dan bijna 6 weken zwanger bent ofzo.. gezien je kaartje (27+13)
Hey allemaal, kan ik hier op de lijst, helaas niet raak, op naar de volgende ronde. Ronde 1 was ik even een week zwanger, toen ging het mis, helaas. Positief is wel weer dat mn cyclus gewoon 28 dagen was. Dus nu op naar ronde 3 voor een eerste kindje. Leeftijd is 34 jaar, nod kan op 26 sep
Wauw Saja, echt super!! Gefeliciteerd!!! Ik ben ook wel heel benieuwd hoe ver je nu dan bent. Morgen vk of gyn bellen haha! Wat zei je man??
Die was net zo geschrokken als ik hahahahaha Morgen de gyn bellen ga ook vragen om een echo omdat ik dus niet weet hoelang ik al zwanger ben..
Sasja; wauw, dat is goed nieuws,proficiat Sannja; ik heb ook problemen met mijn schildklier,(hypo) en volgens mijn huisarts hoeft dit helemaal niet te betekenen dat het langer duurd voordat je zwanger wordt, als je maar goed ingesteld bent op je medicatie
Zo dat is nog eens een leuke verassing leuk om er zo achter te komen gefeliciteerd meis geniet er lekker van.
Kan gewoon niet begrijpen dat het zo snel raak is. Van mijn zoontje zijn we ruim 2 jaar bezig geweest haha
Nouja wel de eerste bewuste ronde ja Ben al sinds de bevalling niet meer aan de pil maar keken wel erg uit. En besloten vorige maand er voor te gaan...
Ik ben 1 dag ongi geweest en daarna wat bruin verlies begrijp daar niks van :S maar zal wel aan het weer liggen ben het altijd 4 dagen maar deze hele dag nog echt helemaal niks gezien. En nou ik bij jou las dat je ook gewoon dacht dat je ongi was wie weet Kan normaal niet lopen van de pijn. Deze ronde nergens last van gehad ja heel moe en niet eens hoofdpijn heb zelfs gewoon lekker getraind nou normaal is daar echt geen spraken van want dat kan echt niet.
Ja hier dus ook ik had geen buikpijn niks terwijl ik dat normaal wel heb... Maarja ik bloedde wel gewoon dus dacht achja gewoon ongesteld...
Dat wel ja.. En dat vind ik zo moeilijk Heb natuurlijk ook al gelijk al mn vriendinnen ge-whatsappt mn moeder gebeld.. En nu nu baal ik daar van erg he