NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee iets donkerder...

Maar niet veel

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik vind ze donkerder geworden hoor! :)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Echt..

Jeetje bij mn zoon was ik helemaal niet zo onzeker als nu maar my god ik ben zo bang dat het niet goed zit.... Word gek van die onzekerheid :(

En dan duurt wachten tot woensdag nog zolang :(:(

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek

Bij mijn vmk (had wel 3 wk bloedverlies gehad) testte ik na 3,5 week ook nog positief en dacht ook dat ik weer zwanger was. Totdat ik ongi werd, daarna nog weer een test gedaan en die was omo wit.

Maar jouw testen zijn aardig donker dus denk wel dat het bij jou een zwangerschap is. Er bestaat een kans dat je ongi word tijdens de zwangerschap. Ook kan het bbz zijn. Ik wil je absoluut niet bang maken, maar hou overal rekening mee.
    Heel veel succes!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik verlies dus geen bloed meer vandaar de twijfel vaak bloed je dan wel langer als een normale menstruatie. En vaak verlies je dan ook veel stolsels toch? Dat heb ik nu dus niet..

BBZ zat ik ook al aan te denken pff maak mezelf helemaal gek:):):)

Heb nog wel steeds bruin verlies mja dat is oud bloed..

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Saja ik vind ze ook donkerder hoor, kan me voorstellen dat je onzeker bent zou ik ook zijn.

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik had 3 weken lang dus bloedverlies, eerst ook weinig wel rood, daarna wat bruinig en daarna rood met stolsels. En je kan langer bloeden dan een normale menstruatie maar dat hoeft niet.
    Maar snap dat je je zelf gek maakt, dat deed ik ook in het begin toen ik niet wist dat ik een vmk had.

Een hele dikke digi knuffel voor jou!

9. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    @Lavina: gezellig dat je weer terug bent! Balen dat het tegen viel, het hotel. Wel extra fijn om weer thuis te komen!

@Voetbal: Leuk hoor! Ik ben geen groot fan, maar vind het wel erg leuk. Mijn man wel, hij heeft ook een seizoenskaart(ajax). Ze gaan altijd met een groep, en als er een paar niet kunnen ga ik graag met hem mee.

Wow, Saja, wat een verhaal! Gefeliciteerd!!! Wat gaaf zeg..! Heel fijn voor je! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je kan genieten van je zwangerschap.
    (heb nu de neiging om een test te gaan kopen, haha, ben nog ongesteld, ,aar wat bij Saja kan kan bij mij ook toch? hihihi)
    O, en ees nu dathet dus de eerste ronde raak is. Wat geweldig voor je! Helemaal als de eerste zo'n tijd geduurd heeft! Ben blij voor je Saja!

@Zespri: Je bent al lang bezig zeg! Ik hoop dta je snel zwanger bent!

@Griekje: Fijndat alles goed gaat. Veel klusplezier en ik hoop dat je cyclus snel normaal gaat doen..!

@saja: spannend hor, de echo woensdag!

@Saja: Je testen worden donkerder hoor! Ik snap wel dat je onzeker ben van dat bloed.. Aftellen naar woensdag!

@hier: meiden die naar me vroegen, allemaal bedankt! Het gaat eigenlijk wel aardig goed! Ik heb wel pijn, ook veel hoofdpijn. Maar doe het nu zonder pillen. Vind mezelf wel een bikkel:) Maar het gaat ook heel goed, want als het teveel pijn zoud oen zou ik wel pillen nemen. Ik weet dat het echt heeel veel pijn kan doen..

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@2xtantew: fijn dat het wel al wat beter gaat.. en dat het zonder pijnstilling lukt..!!

Hier rustig dagje.. m,n lijf is idioot aan het doen.. en aan de ene kant ben ik daar blij om maar aan de andere kant denk ik "hallo doen we ff gewoon:p"

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @2xtante: wat fijn dat het zo goed gaat! je bent een echt bikkel!:D

@saja: ben benieuwd naar jouw echo meid!

oh ik ben toch misselijk al de hele dag! ik was de hele week al heel erg moe en nu dus ook misselijk, ben bang dat hier een griepje aan komt bah

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@jesje: heb je je eisprong al gehad? Er zijn mensen zoals ikzelf die rond de eisprong wat misselijk zijn..

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey mag ik me hier aansluiten?
    Zit in ronde 1 en heb nu mijn vruchtbare periode....dus het is hier nu erg gezellig hahahahaha...

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @maybe: ja ik dacht dat ik die gisteren heb gevoeld, heb ook nog nooit gemerkt dat ik er misselijk van werd.

welkom lov!

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@jesje: ja ik heb er nooit echt op gelet.. maar nu viel me het 3 rondes achter elkaar op :) dat ik steeds rond die dagen misselijk was..

@Lov: Gezellig :) Veel succes voor jullie wondertje..!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!

17. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat ik met jullie mee mag kletsen. Ik zal in het weekend eens even lezen, zodat ik jullie ook wat leer kennen. En ook kan reageren.

Lavina, fijn dat je me in de lijst wil zetten. Heb geen idee nog hoe dat werkt. Ik ben 35 jaar en we gaan voor ons eerste kindje.

Ja, alweer een hele tijd bezig. In het begin denk je acht wie weet volgende maand. Maar nu het nu nog niet zo is, is elke maand toch echt weer een teleurstelling. Vooral als je een maandje denkt van.... ik weet bijna zeker dat het nu gelukt is. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.:)

18. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Gefeliciteerd Saja! Wat een grappig verhaal! Hopen dat alles gewoon goed is!
    En fijn dat je al zo snel een echo krijgt!

@misselijk rond eisprong, heb ik ook altijd! vooral de eerste dagen erna. En dan denk ik.. zou het? maar dat was steeds helaas niet het geval.

@nieuwe dames, welkom!

Ik heb vandaag heerlijk geshopt en mijn lieffie was aan het klussen (in huis, niet op mij haha).

fijn weekend!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahaha jossie!Aan het verbouwen?

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Lov welkom, mag ik nog even je NOD en leeftijd zodat ik je op de lijst kan zetten?

@jesje ik ben rond ei ook weleens misselijk

Deel Deze Pagina