Nou, ik ben al flink onrustig. Wil graag klussen, haha. Mn ei roept datie snel klaar ligt. Beetje jammer dat ik ondanks dat het heel goed gaat toch wel flinke hoofdpijn enzo krijg als ik me inspan.. Bleh!
Hoi allemaal, Ik ben (vrij) nieuw hier. Graag zou ik ook op de lijst komen. Mijn nod is (waarschijnlijk) 28 september. Naam: Lappie (36 jaar), 1e ronde, 2e kindje (1e kindje is gehandicapt) Ons eerste kindje wordt eind dit jaar alweer 9 jaar. Mijn man wilde absoluut geen kinderen meer (door de handicap). Ik wilde eigenlijk altijd al 2 kinderen. Dit was dan ook altijd mijn grote verdriet. Nog niet eens dat hij heeft wat ie heeft. Nu hebben we laatst uitslag gekregen van een uitgebreid dna-onderzoek en is gebleken dat hij een 'spontane mutatie' had, dus gewoon toeval, pech zeg maar. Uit het onderzoek kwam naar voren dat het niet bij ons vandaan komt. Om deze reden durft mijn man nu wel voor een 2e kindje te gaan, dus ik ben helemaal blij!! Dit is ook de reden dat ik al 'op leeftijd' ben. Liever had ik jonger geweest maar ja, ik ben natuurlijk al superblij dat we nu alsnog voor een tweede kindje gaan! Maar toch, ik vind alles nu evengoed allemaal heel spannend!! Vandaag ongesteld geworden, 22 augustus begonnen met foliumzuur. Ik ben al zo'n 2 jaar niet meer aan de pil dus ik hoop dat dat een voordeel is (we gebruikten condooms). Omdat ik al 36 ben (bijna 37) wil ik meteen beginnen met ovulatietesten. Dan kunnen we meteen beginnen met gericht te 'klussen'. Ik ben erg benieuwd!! Liefs Lappie
Ik! Even afwachten of ik het volhoudt, krijg volgens mij een griepje. En we hebben ook nog een film gehuurd, denk dat dat helemaal niet gaat lukken haha. Even een vraagje, ik heb op mijn telefoon een app (WomanLog) en die voorspelt dat ik dinsdag mijn eisprong heb. Moeten mijn ovu-testen dan nu niet steeds donkerder gaan worden? Ze blijven gelijk qua kleur. Ik weet natuurlijk niet of ik überhaupt een eisprong heb ivm PCOS, maar ik hoop het natuurlijk wel! Alleen een beetje jammer dat man volgende week de hele week weg is.
Hoi lappen, welkom. Ik ben ook bijna 36 jr en wij zijn door een hartafwijking van onze 2 e ook jaren van het idee van een 3 e afgestapt. Nu gaat het redelijk goed met ons manneke en willen wij toch onze grote droom gaan najagen dus hopen we op nog een 3 e kindje. Ook al zij. Onze kindje inmiddels bijna 7 en 6 jaar
Hoi Smam, (supermam??) Ook voor jullie erg spannend! Bij jullie zit er ook aardig wat tijd tussen he? Leuk hoor! Liefs Lappie
welkom nieuwe meiden! hier is de misselijkheid gelukkig weer weg. eigenlijk toen ik ging eten ging het beter, dus misschien gewoon te weinig gegeten hihi
Morgen doe ik de lijst ff hoor, zijn ff lekker avondje film wezen doen en dan reageer ik morgen ook ff
@lov: ja zal ik doen hihi @lavina: was het een leuke film? nou ik heb vandaag dus een duidelijke dip in mijn temp, zou ik dan toch niet mijn eisprong hebben gevoeld donderdag? leek er wel heel veel op dan! of ik wilde het voelen haha, we hebben gisteren nog geklust, vl was gelukkig vroeg thuis van zijn werk. ik laat mijn nod wel even zo staan, aangezien ik vorige maand een lf van 11 had.
Goedemorgen meiden! Ik ben zo brak als het maar wezen kan! S.andro heeft echt lopen spoken vannacht en uit eindelijk hebben we hem maar tussen ons in gelegd.. Hij werd daarvoor echt om het uur gillend wakker.. Dus ik zit nu als een zombie op de bank...
Nogmaals sasje...prachtig hahahaha.... @esje je hoeft m niet altijd te voelen he....maar als je iets voelt moet je ei nog springen....dus het kan dan toch gewoon kloppen...