Super mooie test hoor! En sterkte vandaag met het brak zijn. Missch kun je vanm nog even een tukkie doen? @Jesje gelukkig ben je niet meer misselijk. Zou wel mooi zijn als je je eisprong hebt gehad. Voel je m normaal altijd dan? Ik voel mijne echt nooit. Doe nu weer ovulatietestjes dus ben benieuwd of ik m kan vinden deze ronde. Vorige ronde geen knalpositieve ovutest gehad dus twijfel of ik wel eisprong heb gehad. Mn cyclus was toen ook extreem kort, hopelijk was dat eenmalig en gaat mn cyclus nu weer normaal doen. @Lavina btje laat nog maar welkom terug! Jammer dat je zo'n k*thotel had! Maar hopelijk heb je verder wel een btje genoten. @hier ik heb afgelopen week al 3x de vraag gehad wanneer er bij ons een kindje komt en of ik nou al s zwanger ben. We zijn in juni getrouwd en ook al best lang bij elkaar dus denk dat heel veel mensen t wel van ons verwachten. Maar toch blijf ik die vragen vervelend vinden en weet gewoon nooit zo goed te reageren. Toen we nog niet bezig waren met zwanger worden kreeg ik die vraag ook wel s, maar nu vind ik t nog extra vervelend omdat we al een paar maanden bezig zijn en ik liever nog gister zwanger was Ik denk dan ook waar bemoeien mensen zich mee, tis best persoonlijk zoiets en als het zover is dan horen ze t wel... Zo dat moest er ff uit haha sorry hoor
Lijkt me dan ook niet zo leuk griekje.... Ja wat zeg je dan....ik zou dan eerder zeggen, nee nu nog niet. Anders weten ze het al dat je bezig bent en is de verassing minder straks...
@Griekje erg is dat he! Wij zijn in september getrouwd en we hebben ook heel veel mensen die er ook om vragen, of zeggen 'het duurt wel erg lang he!'. Kan me daar zo aan irriteren! Als het komt dan komt het en wanneer dat is dat zien we wel. Tuurlijk wil je zelf dat het ook zo snel mogelijk is maar dat heb je zelf niet voor het zeggen.
Ja heel herkenbaar! Alsof je zo in je vingers knipt en je bent zwanger. Vind het zo onnadenkend van mensen. En nu zijn wij nog niet eens zo heel lang bezig, maar kan me voorstellen als je al heel lang bezig bent dat die vragen steeds pijnlijker worden. Wat zeg jij daar dan op als mensen dat tegen je zeggen? Ik blijf nu altijd btje vaag zo van 'nou nu nog niet hoor' of 'we zien wel hoe alles loopt' wil liever niet dat mensen weten dat we nu bezig zijn maar aan de andere kant vind ik het ook zo stom om er glashard over te liegen (en mensen weten wel dat we ooit kinderen willen).
De meeste mensen weten dat we er mee bezig zijn. En ik reageer ook wel zo van 'we zien wel hoe het loopt'. Maar zoals laatst dat ik een vmk heb gehad en het daar wel met collega's over had, kreeg ik gemixte reacties. Hele lieve reacties, maar ook 'je bent er ook veelste veel mee bezig'. Terwijl zwanger worden echt niet in je hoofd zit maar tussen je benen! Dus ik heb nu ook besloten om zo weinig mogelijk te vertellen. Dan lieg ik ook niet
♥ NOD - lijst 16 t/m 30 september 2012 ♥ 10. (1) Zwangels (29 jaar), 11e ronde (2e na vmk), 1e kindje 13. (2) Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje jesje1982 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje 15. (2) Mizz Bunny (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje Julied (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje 16. (6) Anahera (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Saja87 (24 jaar), 2e ronde, 2e kindje 79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje jossie81 (30 jaar), 4e ronde (mk en partiële mola), 1e kindje Tuti80 (32 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lov23 (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje 17. (4) Loxy (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje Jufffie (28 jaar), 6e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) moontje77 (34 jaar), 12e ronde, 5e kindje Suuskie (27 jaar), 2e ronde (na bbz), 1e kindje 18. (8) ChantallCindy (? jaar), 5e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 13e ronde (wachtronde voor MMM), 1e kindje MrsDee (28 jaar), 16e ronde, 3e kindje cici86 (26 jaar), 1e ronde, 3e kindje Kiwi1405 (27jaar), 4e ronde, 1e kindje Ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Beccie88 (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Calimer (20 jaar), 4e ronde, 1e kindje 19. (2) sofie28 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje nurrie09 (33 jaar), 6e ronde, 1e kindje 20. (6) Nonma (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje MamavanY (22 jaar), 2e ronde, 2e kindje Smam (35 jaar), 2e ronde, 3e kindje Femke11 (32 jaar), 2e ronde, 2e kindje Carribean Baby (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje Nimou (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje 21. (1) Griekje (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje 22. (3) Flippo123 (27 jaar), 38e ronde, 1e kindje Eitje85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje suuz83 (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje 23. (5) DaantjeM (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sanntje (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje Smnee (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 2xtantein1week (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje lindaw (28 jaar), 12e ronde, 1e kindje 24. (2) Lavina (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje lovepeet (22 jaar), 7e ronde, 2e kindje 25. (2) jolanO (32 jaar), 9e ronde (na mk), 2e kindje Maaike83 (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje 26. (3) Yuna28 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje shay01 (26 jaar), 5e ronde, 2e kindje Amoura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje 27. (1) linbu (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje 28. (2) lenatje (24 jaar), 1e ronde (na mk), 2e kindje Lappie (36 jaar), 1e ronde, 2e kindje 29. (3) marly87 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje maybe3 (25 jaar), 25e ronde, 3e kindje zespri (35 jaar), 18e ronde, 1e kindje 30. Datumloos (3) mamvanjessie (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Flora01 (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje groen29 (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje T o t a a l: 56 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (1)♥, ongesteld , 2 MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Oh wat erg zeg dat mensen zo reageerden na je miskraam! Alsof je daardoor een miskraam hebt gekregen en alsof er niet mee bezig zijn de kans op zwangerschap vergroot... Mensen kunnen zo lomp en onnadenkend zijn. Zo jammer dat mensen zich dat niet meer kunnen inleven, en zich niet realiseren hoe sterk een kinderwerns is en dat t vrijwel onmogelijk is om er neit mee bezig te zijn... Wat ik wel raar vind is dat de broer van mn man er ook steeds naar vraagt en hij en zijn vrouw kunnen dus niet goed zwanger worden. Ze hebben 1 zoontje dat duurde 1,5 jaar en ze zijn al ruim 3 jaar bezig voor een 2e en ze heeft 2 miskramen gehad. Dan denk ik, als iemand zou moeten weten dat zwanger worden geen vanzelfsprekendheid is, dan is hij het wel. Mja is denk ik ook gewoon stukje nieuwsgierigheid...
@Lov zo je staat erbij hoor @2xtante veel klusplezier @Lappie ook welkom je staat er ook bij, lastig hoor lijkt me dat, wel fijn dat jullie nu toch voor een 2e gaan na onderzoeken, heel veel succes! @MrsDee mijn ovu test wordt pas 1 dag voor piek een streepje, en die apps kloppen ook niet altijd natuurlijk ieder mens is anders. @jesje ja was leuke film, what to expect when u are expecting hadden we gekeken, heb me suf gelachen Fijn dat je niet meer misselijk bent. En tja eisprong hoef je niet altijd te voelen, ik voel daarna wel altijd mijn borsten die pijn gaan doen. @Saja he wat vervelend zo'n gebroken nachtrust zeg, doe lekker rustig aan vandaag enne supermooi testje! @Griekje ja verder wel genoten mag ik stiekem vragen hoe je aan je naam komt? (Griekenland is mijn favo land ) Irritant he als mensen dat vragen, wij zijn niet eens getrouwd maar telkens hier ook, familie oh ja voor jullie ook wel eens tijd he aangezien je al 30 bent zucht! Zeg ook altijd ja we zien wel voor de toekomst @hier niet veel te melden nog ongi straks buurt bbq joepie zoveel zin in NOT! maar kan het niet maken om niet te gaan.
Hebben jullie dan nu nooit zelf gevraagd aan iemand ... Wanneer komt nm2-3? Ik wel eigenlijk....maa dan wel aan vriendinnen en dus devraa wanneer komt het eventueel tweede of derde kindje.
♥ NOD - lijst 16 t/m 30 september 2012 ♥ 10. (1) Zwangels (29 jaar), 11e ronde (2e na vmk), 1e kindje 13. (2) Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje jesje1982 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje 15. (2) Mizz Bunny (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje Julied (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje 16. (6) Anahera (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Saja87 (24 jaar), 2e ronde, 2e kindje 79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje jossie81 (30 jaar), 4e ronde (mk en partiële mola), 1e kindje Tuti80 (32 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lov23 (28 jaar), 1e ronde, 3e kindje 17. (4) Loxy (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje Jufffie (28 jaar), 6e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) moontje77 (34 jaar), 12e ronde, 5e kindje Suuskie (27 jaar), 2e ronde (na bbz), 1e kindje 18. (8) ChantallCindy (? jaar), 5e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 13e ronde (wachtronde voor MMM), 1e kindje MrsDee (28 jaar), 16e ronde, 3e kindje cici86 (26 jaar), 1e ronde, 3e kindje Kiwi1405 (27jaar), 4e ronde, 1e kindje Ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Beccie88 (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Calimer (20 jaar), 4e ronde, 1e kindje 19. (2) sofie28 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje nurrie09 (33 jaar), 6e ronde, 1e kindje 20. (6) Nonma (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje MamavanY (22 jaar), 2e ronde, 2e kindje Smam (35 jaar), 2e ronde, 3e kindje Femke11 (32 jaar), 2e ronde, 2e kindje Carribean Baby (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje Nimou (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje 21. (1) Griekje (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje 22. (3) Flippo123 (27 jaar), 38e ronde, 1e kindje Eitje85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje suuz83 (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje 23. (5) DaantjeM (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sanntje (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje Smnee (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 2xtantein1week (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje lindaw (28 jaar), 12e ronde, 1e kindje 24. (2) Lavina (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje lovepeet (22 jaar), 7e ronde, 2e kindje 25. (2) jolanO (32 jaar), 9e ronde (na mk), 2e kindje Maaike83 (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje 26. (3) Yuna28 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje shay01 (26 jaar), 5e ronde, 2e kindje Amoura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje 27. (1) linbu (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje 28. (2) lenatje (24 jaar), 1e ronde (na mk), 2e kindje Lappie (36 jaar), 1e ronde, 2e kindje 29. (3) marly87 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje maybe3 (25 jaar), 25e ronde, 3e kindje zespri (35 jaar), 18e ronde, 1e kindje 30. Datumloos (3) mamvanjessie (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Flora01 (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje groen29 (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje T o t a a l: 56 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (1)♥, ongesteld , 2 MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
@nieuwe meiden, welkom! @saja; mooie test hoor! heerlijk he? mag ik wat vragen? je schrijft de naam van je zoontje met een punt ertussen? mag ik weten waarom? @griekje; dat is zo lomp van mensen! ik ben juni vorig jaar getrouwd, word er helemaal gek van. voor het zelfde waren we al vanaf toen bezig, zou een beetje kwetsend zijn... de meeste moeten gewoon eens leren hun neus in eigen zaken te steken ipv die in van een ander. @zwangels; zou wat zijn he? dat je vmk kan krijgen van 'teveel met zwanger bezig zijn'. dan was er toch geen mens meer over op aarde? @lov23; nee ik vraag dat nooit. ik wil niemand kwetsen, en ik hoor het wel als het zo ver is. als iemand kwijt wil dat het moeizaam gaat, of als ze het fijn vinden om te vertellen, dan ben ik natuurlijk een en al oor
Ik kreeg juist vaak de tegenovergestelde reacties als ik begon over een nr 2. Dan hoorde ik vaak wacht nog maar ff geniet eerst maar van S.andro.... Alsof ik niet van hem geniet. Maar goed ik weet ook al dat als we straks het grote nieuws gaan vertellen er 3 zijn die het niet leuk gaan vinden ( gelukkig geen ouders broers of zussen ) Maar wel 1 vriendin en 2 schoonzussen.. En het zal me aan mn reet roesten wat hun er van vinden als wij er maar blij mee zijn
Haha ja heb een vervelende meelezer gehad dus vandaar.. En ik trek me er ook niets van aan hoor.. Onze keus en wat wij vinden is belangrijker als wat andere vinden...
Ach hier zullen er ook wel wat stommereacties tussenzitten...maarhey is ons gezinntje toch? Zeg ik heel stoer leuk is het niet natuurlijk!
@zwangels: Ik ken helaas die reacties van mensen.. Vandaag m,n buurvrouw nog nadsat ze hoorde dat wij alweer een VMK hebben gehad.. "äch meid dan is het jullie tijd nog niet" Wanneer dan wel?? na zo lang bezig zijn??!! @griekje: inderdaad erg vervelend als mensen het dan verwachten en er over blijven vragen.. @hier: alleen nog maar buirnverlies.. best apart want heb nadat ik woensdag bij de gyn ben geweest maar weinig bloedverlies gehad en er zat toen nog echt veel en dik slijmvlies in m,n baarmoeder.. Net lekker met manlief en de kids wezen zwemmen.. ben verrot maar gelukkig hebben de kdis het super naar hun zin gehad