NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

@saja; een meelezer, ik heb dat vaker opgevangen op zp. ik snap niet dat mensen zo kinderachtig kunnen zijn, om je hier te gaan 'controleren'...

@maybe; kom op? spoort het mens wel? niks van aantrekken hoor

@ego; ik wil ff klagen!! de pijn in mn kaak en wang neemt af gelukkig, ik kan weer praten en zo goed als eten... maar het is heel vies geel, en onderop mn kaak is het nog iets dik. elke keer als ik een spiegel tegenkom dan irriteert het me. die bult moet weg!! stomme verstandskiezen :(
    zo, einde klaagbericht. nu jullie ;)

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@smnee: hoop dat die bult snel weg is meid..!!

3. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik vraag dat ook nooit aan iemand, als het zover is dan merken we het vanzelf wel. Vooral ook omdat mijn zwager en schoonzus al 3,5 jaar bezig zijn voor de tweede en 2 miskramen hebben gehad, en zij ook weet ik niet hoe vaak die vraag hebben gekregen. En dat ook heel vervelend vinden.
    Dat iemand 1 kind heeft betekent niet dat het vanzelfsprekend is dat er ook (gemakkelijk) een tweede komt.

@Lavina deze naam komt van een katje die ik op vakantie in Griekenland zo had genoemd :D Ik noemde hem altijd Griekje en vond het wel een grappige naam dus vandaar dat ik m hier ook al nickname gebruik :) Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Griekenland geweest en vonden het echt super! Zeker voor herhaling vatbaar!

@Smnee beterschap! Hopelijk trekt de bult snel weg!

@Maybe wat een lompe reactie van je buurvrouw zeg!:$

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Meiden weet even niet zo goed wat ik hier mee aan moet.

Mijn beste vriendin en ik waren van onze eerste 1 maand na elkaar in verwachting. Helemaal leuk natuurlijk! We hadden elkaar toen ook het nieuws al vlot verteld ( ik als eerste ) Eigenlijk gelijk nadat ik mijn man verteld had dat we in verwachting waren.

Maar goed ik stuurde haar vandaag dus een berichtje met het goede nieuws.

En het enige wat ze stuurt was:

Leuk, Maar straks ben je niet zwanger en is het een vmk geweest..

Geen gefeliciteerd of wat dan ook...

5. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Dat is niet leuk Saja.. misschien bedoelt ze het goed en wil ze niet dat je straks teleurgesteld bent als het fout gaat (wat niemand hoopt natuurlijk!) of misschien jaloers omdat ze het ook wil of.. geen idee.. Ik zou het wel bespreken met haar!

Hier vanmorgen geklust en vanmiddag een positieve ovulatietest, tenminste zo leek het. En mn lief is vanavond en vannacht weg.. Dan morgen avond nog maar eens :)

Omdat ik rond mijn vorige eisprong te veel had gedronken heb ik gekozen voor een avond bank zitten met een boek (50 tinten.. whaha, echte aanrader om in the mood te komen :)) en mn lief is aan het stappen.

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: dat is wel jammer dan.. maar inderdaad misschien jaloers.. of neemt ze je nog even in bescherming..

@jossie: welk deel?? Ik ben er helaas al doorheen (alle 3 de delen in 1 week:D) MAAAAR gelukkig worden ze verfilmd:D:D

7. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig ben ik dat boek nu ook aan het lezen! Ben nog niet zover maar heb al gehoord dat het er heet aan toe gaat ;) Ik zei al tegen mn man als ik 's avonds in ben de hele tijd zin heb in sex nadat ik het boek heb gelezen dan weet ie hoe het komt :p

@Saja wat jammer dat ze zo reageert. Ik dacht ook al misschien is ze ook bezig met zwanger worden en is deze reactie vanuit jaloezie? Omdat zij ook graag weer zwanger wil zijn? Ik zou het ook even met haar bespreken dat je toch wel had gehoopt op een felicitatie en iets meer enthousiasme van haar kant...

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames,

Ik heb alle reacties wel gelezen maar ben te moe om te reageren. Ga zo op bed liggen, misschien de tv aan of een boek lezen.
    Zou ook graag de drie delen van 50 tinten grijs willen lezen maar is me nu even te prijzig om te kopen (nieuw dan he, is €15 per boek). Maar goed misschien via marktplaats.

Iedereen een fijne avond!

9. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Ik ben in het 3e deel :)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

. Nee dat snap ik wel alleen bedoel je het ook niet verkeerd als je het vraagttoch? Als je al weet vanniemand dat het zwanger worden moeilijk gaat nee dan laat je diegene zeker met rust;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmm. Zou er dan niet meer achter zitten dat ze die opmerking maakt?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@maybe wat een domme reactie van je buuf;)

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @saja: wat stom zeg dat ze zo reageert, ik zou haar daar wel op aanspreken hoor.

en die vragen krijgen wij ook elke keer, maar dan: en wanneer komt de 2de? dat begonnen ze al te vragen toen noa net geboren was pfff, nu ze ouder wordt vragen ze het helemaal vaak.

ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik voel idd elke maand mijn eisprong, ben erachter gekomen toen ik zwanger wilde worden van noa, daarvoor had ik er nooit op gelet. maar nu dacht ik dus dat ik hem donderdag gehad had, maar dat was toch niet zo denk haha, had de volgende dag ook erge last van mijn darmen. vanmorgen was namelijk mijn temp pas lager en voel hem nu sinds 2 uurtjes erg duidelijk weer. dat gevoel vandeweek leek er wel heel veel op hoor haha, maar nu ik hem nu voel weet ik dat het dat vandeweek niet was haha. waren denk gewoon mijn darmen haha. niet elke vrouw voelt hem trouwens hoor, meer niet dan wel juist, moet wel zeggen dat het erg makkelijk is haha.
    ik laat mijn nod wel even op deze datum staan, aangezien ik vorige maand ook maar een lf van 11 had.

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

@saja; misschien vind het ze het moeilijk om te zeggen, maar heeft ze dit zelf pas meegemaakt? ik weet niet of jullie van elkaar weten dat jullie bezig zijn met zwanger worden? als ze dit ook graag wil, en pas een vmk heeft gehad, kan ik me voorstellen dat ze een beetje verdrietig word van je nieuws. neemt niet weg dat ze je hoort te feliciteren hoor! ik vind het altijd een beetje misgunnen. ik zou zeker met haar praten, en niet op een aanvallende manier... ik denk dat er meer achter zit(zeker je vriendin, jullie gunnen elkaar het beste neem ik aan)

15. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee je bedoelt het niet verkeerd en dat bedenk ik me ook altijd wel als ik de vraag (voor de zoveelste keer) krijg dat mensen t niet verkeerd bedoelen en t gewoon nieuwsgierigheid is. Maar dat neemt niet weg dat t soms wel irritant kan zijn als je de vraag zo vaak krijgt ;)
    Maar t ligt er ook wel aan wie t vraagt; als mijn beste vriendin t vraagt vind ik t weer anders dan wanneer een of andere vage kennis t vraagt.

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Morgen dames, de bbq was gisteren gezelliger dan verwacht, heb zelfs mensen gezien waarvan ik niet wist dat ze in het gebouw woonden hahaha. Vandaag ff lekker dagje niks, morgen moet vl weer werken.

17. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lappie, ik zie dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Ik ben in januari 35 geworden. Ben toen we 1.5 jaar geleden begonnen om zwanger te raken, ook meteen met ovutesten begonnen. Haha ze zijn wel rijk van mij geworden. Hoop dat ze dit niet van jou worden.

Saja, gefliciteerd met je mooie zwangerschapstesten. Spannend woensdag al een echo. Of al...... je had liever eerder natuurlijk. Maar nog een paar nachtjes.

Lavina, leuk dat de bbq toch wel gezellig was. Vaak is het zo dat als je geen zin hebt het toch een topavond word.:)

Vervelend die vragen die jullie ook krijgen of je al zwanger bent. Of ' zouden jullie wel een kindje willen. Want je bent ook niet meer zo jong, grrr. Zijn dan meer kennissen/collega's die dit vragen dan vrienden gelukkig. Ik word er toch altijd door overvallen door zulke vragen. Ik zeg dan ook maar we zien wel, of we weten het nog niet. Ik heb geen zin dat ik dan als ik eerlijk zou zijn, hier steeds op terug gekomen word.

18. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Toen ik zwanger was, was ik 20 jaar en ik leek nog wel jonger dus ik kreeg juist geregeld de vraag of het een ongelukje was.... Zelfs de verloskundige vroeg het tijdens de eerste afspraak :/ ach ja laat mensen maar lekker denken...

19. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat meen je niet zei de verloskundige dat??!!:$ Man...wat ontzettend stom zeg. Ik bedoel, wat maakt dat nou uit? Het gaat haar ten eerste niks aan en ten tweede al was het wel zo, haar job is gewoon om te zorgen dat je kindje gezond ter wereld komt. T lijkt me zo naar als je dan zwanger bent en je bent superblij en je wilt t de hele wereld vertellen en iedereen reageert zo van 'oh het was zeker een ongelukje' of 'wil je het wel houden?'. Jammer dat mensen niet beseffen dat je met zo'n opmerking echt totaal niks kunt.
    Maar goed, laat maar lullen al die mensen met hun opmerkingen ;)

Wij hebben dit weekend een nieuwe auto gekocht, geen grote hoor maar groter dan we nu hebben en een 5-deurs (hebben nu 3-deurs). En je raad het al wat voor opmerkingen we daarover kregen ;) "Oh dan kun je mooi bij het kinderstoeltje!" en "daar past wel een kinderwagen in"...*zucht*;);)

@Lavina wat fijn dat t bbq zo gezellig was! T was ook nog best lang mooi weer he.

@Jesje dat is handig dat je m zo goed voelt. Ik voel echt niks. Doe nu de testjes en hoop echt dat ik mn ei ga vinden deze ronde ;) Vorige ronde niet nl..

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@griekje: alsof als je een grote auto koopt je dat ook altijd met de rede "kinderen" doet hihihi ;) Veel plezier in ieder geval met jullie nieuwe auto en hopelijk kan snel die kinderwagen erin:D

Dames even een rare vraag... Zit nu op dag 8 na VMK.. Maar ik heb nu al het gevoel dat m,n ei eraan gaat komen.. snap er niets van.... Had gister al z,n raar gevoel in m,n buik... en nu ook ineens hoofdpijn (dezelfde hoofdpijn als ik altijd heb rond m,n ei)
    Kan het zijn dat m,n cyclus wel op m,n zeg maar "NOD" begonnen is? dan zou ik nu op dag 12 zitten... En kan je zowieso zo snel alweer een ei hebben? Normaal is m,n cyclus 31 dagen alleen m,n eisprong verschilt heel erg..

Deel Deze Pagina