NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik zou het niet durven zeggen maybe, heb daar geen verstand van(gelukkig)

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@jesje: ja heb al even zitten google.. en het kan inderdaad dat je ei ineens sneller is na een VMK.. maar had gister al z,n raar gevoel en dacht dit kan niet.... en nu ineens die hoofdpijn die ik altijd paar dagen voor ei heb... Dus vanavond maar even het klusseizoen openen hihihih
    :D

3. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @Maybe3 Veel plezier alvast ! :)

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    haha veel plezier vanavond! en de komende dagen haha

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Haha gaat hopelijk wel lukken;) weet zowieso dinsdag of het idd van m,n ei was.. want dan gaan we weer naar de FA

6. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Beter een keer te vaak klussen dan te weinig hihi

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zoooo ben even een weekendje niet hier geweest.. + 12 pagina's ofzo en heb vandaag het geduld niet terug te lezen... ben echt zooooo super lam na m'n zware werk weekend!!
    In ieder geval:
    @Posi testers: Gefeliciteerd!!!

Hier gaan we richting eisprong, heb het idee dat mijn cyclus van slag is... laatste keer was mijn lf langer, 17 ipv 14... ook langer ongi... en vandaag ei-sprong achtige krampen. Ik weet het niet meer... is 4e of 5e keer ongi sinds bevalling. Eerste keren waren regelmatig, nu lijkt het wat om te slaan??
    Nou ja, we houden het in de gaten! Op tijd alles verversen zoals Jessje zei hahaha

Hoe is ie hier verder?

8. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi allemaal,Mag ik ook op de lijst? amanda23, 27jaar, nod 29 sept, 1e ronde, 2e kindje

9. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi meisjes, ik lees ff terug vanaf gistermiddag. Hebben jullie een leuke dag gehad?

@opmerkingen: ja naar is dat, als mensen die er neits mee te maken hebben er naar vragen. Wijz ijn 3 jaar getrouwd en in het begin werd er heeeeel vaak naar gevraagd. Toen werd ik er echt heel boos om telkens, het gebeurde zo vaak! Nu is het veel minder, wel hints door naaste fam maar dat vind ik niet zo erg. Vind het alleen maar fijn als zij ook graag willen dat wij een kindje krijgen. Laatst wel mijn oom, bah kon hem wel wat. Eerst commentaar dat ik te dun was, en maar gauw zwanger moest worden zodat ik ook wat aan kon komen(heb ondergewicht, en aankomen lukt gewoon niet) en toen blijven vragen waarom we nog niet zwanger waren. En toen zei hij nog even dat hij er wel bij wilde zijn als we een kindje maken:$:$:(:$:x:x:x Toen ben ik boos weggelopen, bah!

@smee: Bah, wat naar dat je zo baalt van je mond/kaak.. Tis ook zo'n gedoe, echt niet niks hoor! Ik hoop dat het al beter is! Is het trouwens in je mond geel, of is je blauwe plek op je wang geel aant kleuren?

@vragen aan iemand: Ik vraag dat eigenlijk nooit. Alleen aan mensen die heel dicht bij staan. Ik deel maar met 1 vriendin dat wij zwanger proberen te worden. Zij deelt ook met mij wanneer ze voor een 2e willen gaan.. Verder wacht ik denk ik af tot mensen bij mij komen. Weet natuurlijk niet hoe dat in de toekmt zal zijn bij eventueel mn zusje of vriendin, maar nu is dat voor hen niet aan de orde..
    Ik vind het wel heel lastig, he eigenlijk het idee dat ik 1 vriendin een beetje bedonder door haar neit te vertellen dat we bezig zijn. We delen alles... En dit hou ik achter. Maar ja, ik denk eigenlijk dat zij het niet zo leuk vind, dus ik hou mn mond maar.. Maar ik denk dat tegen haar vertellen dat ik zwanger ben heeeeeel spannend is.. Kan ik nu al tegenop zien.. Best stom eigenlijk!

ai Saja, dat is geen leuke reactie van je vriendin..:( Kan het zijn dat ze bezorgt is dat het mis gaat en je dan zo teleurgesteld is?

@Mamavanjessie: Heel raar dat zelf je verloskundige dat vroeg. Vind ik echt erg ongepast!!

@Maybe: Heb je ook vruchtbaar slijm? Het kan dun inderdaad, maar lijkt me wel lastig voor je wat je nu moet aanhouden.. Wat heftig van je vroege miskraam! Veel sterkte!!

@hier: gaat lekker, niet dus. Maar ik lach nog, dat scheelt! Ik heb een blaasontsteking en natuurlijk naar de kaakchirug geweest. Dus ben een beetje brak haha. Gister wel geklut. Kon niet zoenen want heb nog een wond in mn mond en het klussen moest ook erug voorzichtig ivm mn blaasonsteking. hahaha, wat een gedoe. Maar ja, wordt zo horny van een blaasontsteking(als hij nog niet te erg is dan) Hij lijkt ook niet erger te worden, dus misschien kan mn lichaam hem de baas. Anders toch maar ff een keertje halen.

Weet nu ook niet zo goed wat ik moet voelen.. Het leek wel of ik mn eivoelde vandaag. Veel te vroeg! Maar ja.. we wachten wel af, ik temperatuur dus dat zie ik wel wanneer mn ei was. Maar blijven klussen!

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@2xtante: wat een rare opmerking zeg van je oom..!! En wat klote dat je nu ook nog een blaasontsteking hebt..

hier beginnen er wat zenuwen te komen voor morgen... gelukkig gaat manlief mee..!!

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

2xtante, wat vervelend zeg die opmerking van je oom! En wat balen van je blaasontsteking! Hoop dat de ab kuur snel aanslaat.

Ik ga zo weer even aan de slag ben alleen kotsmisselijk en moet zo naar iemand waar het echt verschrikkelijk stinkt in huis.. Geen fijne combi dus...

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @maybe: heel veel succes vandaag!

@2xtante: he wat een rotopmerkingen van je oom zeg! mijn zus heeft ook ondergewicht en mensen vragen vaak aan haar of ze anorexia heeft, nou als je ziet wat zij eet op een dag he, dat eet ik echt niet weg op een dag hoor! ze beginnen bij haar niet over kinderen, maar dat zal vast wel komen omdat ze er al 4 heeft hihi

bij ons weten alleen mijn zussen en mijn ooms dat we bezig zijn. kan het voor hun echt niet geheim houden haha. mijn beste vriendin weet ook van niks, maar dat komt meer omdat zij zei: begin voorlopig maar niet aan een 2de hoor, is heel zwaar! nou toen had ik echt zoiets van: je moest eens weten! en ik moet zeggen dat ik toch iets sterker in mijn schoenen sta dan zij en daarbij het is toch mijn eigen beslissing?? ach ja ben benieuwd wat haar reactie zal zijn als ik straks zwanger ben.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@2xtantie horny van een blaasontsteking hahahahaha..
    Maar idd wat een domme opmerking van je oom...bah!

@maybe ga je testen vandaag of wat bedoel je?

@saja oeeehh das minder hahahahaha...wanneer kreeg jij nog eens de echo?

@ bezig zijn, nee ik vertel dat nooit iemand eigenlijk...

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: nee morgen naar de FA dan krijgen we te horen of ik een behandeling krijg voor PCOS en zo ja welke... En nee testen hoeft nog lang niet hihi.... ja ovu testen maar meer ook niet ;)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh hahahha dacht al heb ik iets gemist.
    Nou succes en ik hoop dat je hulp krijgt...niet?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar nu zie ik mijn ticker....vandaag op dag 15 mijn ei? Is dat niet op dag 14?

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @lov: dat is heel verschillend wanneer je ei is. eigenlijk kun je niet echt van die banner uitgaan, omdat het bijna nooit netjes op die dag is. met ovutesten kun je zien wanneer hij echt komt.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat snap ik wel...alleen klopte mijn banner niet volgens de cyclus...nu is ie goed!

19. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    Hallo

ben nieuw voor de NOD lijst
    maar wil er toch graag op

Emeisje, 29 jaar ronde 2 (na miskraam en rustperiode) kindje 3
    NOD ongeveer 19 september

Groetjes emeisje

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@meisjes: welkom..!!

Hier denk k echt dat m,n ei er al aankomt.. steekjes links onderin en me baarmoedermond staat weer open en heb meer last van slijm.. dus wij klussen vanavond vrolijk door..!!

Deel Deze Pagina