NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Saja sterkte .....

Mijn nod is trouwens de 17 de....

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: veel sterkte meid.. hoop dat je cyclus niet al te van slag is geraakt en je snel weer een beetje inzicht krijgt..!!

Yeah.. na 6 lange weken wachten krijgen we vandaag eindelijk te horen hoe of wat... Dis dalijk met mn mannetje richting EMC rotterdam..

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    @Saja: Sterkte meid, hopelijk is je cyclus snel weer op orde. En gezellig hier blijven kletsen hoor!!

@maybe3: Succes straks in het ziekenhuis! Ben heel benieuwd wat ze nu willen gaan doen. Goed laten informeren. Ik hoop dat je ook nog wat aan mijn verhaal hebt gehad.

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    saja: wat erg meid! Lekker je tranen laten gaan hoor! Ik had toen ook een voorgevoel dat het niet goed zat, vreemd is dat he? Maar je hoopt natuurlijk dat dat niet zo is! Neem de tijd en hopelijk als jullie er weer aantoe zijn heb je gauw een nieuwe knaltest in handen!

maybe:succes in het ziekenhuis!

groetjes!

5. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hier: Nog geen ei te bekennen... Zit nu op dag 16, met een cyclus van 29 dagen. Ik blijf nog braaf mijn ovu-testen doen, maar ik heb er eigenlijk geen vertrouwen in dat ik wel een eisprong ga krijgen.
    Maar eens goed na gaan denken of we weer de MMM in gaan... Pfff

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Succes!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:(
    Was dit bij je eerdere zwschap ook dat je de mmm in moest?

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mrsDee: ik heb er zeer zeker wat aan gehad..!! En wat balen dat jou ei weg blijft meid..!!

9. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ja :( Bij mijn eerste niet, die is dwars door de pil heen gekomen :cool:
    Voor de 2e hebben we 2 jaar in de MMM gezeten, en uiteindelijk ben ik toch nog natuurlijk zwanger geworden. Mijn lijf is vaag! (PCOS)
    Had de hoop dat het nu natuurlijk zou lukken omdat mijn cyclus nu wel regelmatig is, maar inmiddels zijn we alweer ruim 1,5 jaar verder en nog niks.

10. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Gelukkig! Hoop dat je snel kan beginnen met een behandeling!
    Ja baal echt, maar goed... Anders toch maar weer de MMM in, scheelt dat ik weet wat er is, en dat ik weet dat ik met Clomid wel een eisprong krijg.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah man dat lijkt me dan erg frustrerend voor je!
    Ik hoop dat er zich dan snel een wondertje aankondigt.;)

12. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Dank je wel! Komt vast wel goed. Hopelijk bij jou ook snel!:)

13. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    @Maybe: Spannende dag zeg! Ben benieuwd! Succes en sterkte vandaag!

Mrs Dee: Zo, bij jullie gaat het ook niet vanzelf. Moeilijk hoor, die beslissing. Ik hoop dat je snel een 3e wondertje in handen heb..!

@Saja: Veel sterkte vandaag! Ikhoop dat je pijn en het bloeden snel stoppen. Wat naar voor je! Gelukkig heb je vandaag een vriendinnetje voor afleiding!

Ik heb nog een vraagje over FF. Betalen jullie daarvoor? Ik krijg telkens een melding dat mn VIP membership afloopt en dat ik moet betalen om het te houden. Maar als ikniet betaal, blijf ik dan wel gewoon lid? Ik hoef geen VIP te zijn hoor :)

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@2xtante: ja als je niet betaald blijf je gewoon lid... alleen nheb je dna niet alle extra tools.. Maar hij geeft nog steeds gewoon het kruis als je je ei hebt gehad..

@bedankt meiden.. zodra ik wat weet plaats ik een update..

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je:D

16. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Saja : Sterkte meid!
    @ Maybe 3: Veel suc6 vandaag!
    Ik heb ook een vraagje over mijn temperatuurkaartje op FF. Ik heb witte puntjes en blauwe puntjes. Hebben die blauwe puntjes te maken met het feit dat ik op dag 6 geklust heb?

Ik denk dat ik op dag 10 maar is begin met ovulatietesten aangezien ik niet weet wat voor cyclus ik heb. Voor mijn vorige zwangerschap had ik cyclussen tussen de 32 en 42 dagen.. dus weet niet goed wat ik nu kan verwachten, ik hoop geen 42 haha :)

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

witte puntjes betekenen dat je op een ander tijdstip je temperatuur heb opgenomen.. als het goed is heb je dat die dag ook zelf ingevuld

18. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    O oke haha snapte het al niet, bedankt voor je reactie. :)

19. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

mijn NOD mag verschoven worden naar 25 sept!
    Cryo word over een weekje terug geplaatst :D
    Oooohh hoop zo verschrikkelijk dat t nu eindelijk na ruim 3 jaar raak mag zijn...
    Vind het zowaar gewoon spannend :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh wauw dan hoop ik me je mee:D

Deel Deze Pagina