hey dames ben er ff een tijd niet op geweest familie omstandig heden pffff , zo wij zijn mooi aan de klus hihihi en hopen dat het ons wat goeds brengt en maybe toi toi en flippo we duimen voor je tot zo me zeer gaan doen eigelijk wel voor iedereen hier . hopeijk op veel positieve testen hier
Hmm ik had gister krampen alsof ik ongi ging worden en nu echt die eipijn....spannend!!!! Maar even een vraagje....zondagmorgen sex gehad....vanavond dan maar weer..heeft zeker toch nog wel zin he? Want als je de eipijn hebt moet je eitje toch nog springen he?
@Saja wat klote meis heel veel sterkte @nieuwe meiden veel succes @juffie klussen ziet er goed uit hoor! @yuna bedankt voor de lijst meis! @2xtante ja ik betaal voor de extra opties vind ik wel fijn, maar het hoeft niet hoor @flippo duim hard voor je meis Had gister een ontzettende K* emo dag. Gaat nu wel weer beter, heb 1,5 uur met mijn mams aan de telefoon gehangen gisteren. De vakantie zat me dwars inderdaad en ook loopt het hier op het moment niet helemaal zo zoals ik zou willen. En dan begin ik zelf ook nog over alles te twijfelen dus dat helpt niet echt. En vl heeft niks door terwijl ik hem al meerdere keren dingen gezegd heb, zucht. Ongi wel weer voorbij das dan weer positief! Sorry voor niet bijwerken lijst, en nogmaals thanks Yuna
@ lavina oh niet leuk dat je gister zo'n rotdag had! Dikke knuffel! @flippo: hoop voor jou op een mooie test over een paar weken meid! Het wachten moet nu maar eens beloond worden!
Ik wil ook wel op de lijst, al is het wel een beetje voorbarig de 1e maand na gestopt te zijn met de pil Madelief (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje, NOD 16 september
Zo even snel een update.. want m,n telefoon is bijna leeg... Ze nam niet even de tijd om een echo te maken of IDDF m, ei al is geweest. En vanaf de volgende cyclus krijgen we Clomid..
@ Madelief: Je weet het nooit!!! Benieuwd hoor, hopen natuurlijk dat het snel raak is!! @Hier: de officiele klus-week is van start hahaaha Nou ja, er is niets anders dan anders, een keertje extra tussendoor en goed opletten op mijn eisprong... Nog een klein weekje en ik zit op het wacht bankje!! Spannend en leuk hoor
Zo meiden ik ben weer thuis. De pijn is wat afgenomen gelukkig nu alleen nog menstruatie pijn bloed nog steeds verwacht ook niet dat dit snel weg is.. Vandaag een leuke dag gehad met mn vriendin en de kleintjes was erg fijn dat ik even ergens mee bezig was...
meis vind het zo erg voor je.. begrijp zo goed dat het zo kut is! en oneerlijk! ik hoop dat je lichamelijk helemaal goed en snel opknapt.. op naar de volgende ronde, al moet je er misschien nu nog even niet aan denken.. dikke knuff
Eerlijk?? Hoop dat deze rommel zo snel mogelijk weg is zodat we gewoon weer verder kunnen gaan met een plakbeebje maken
@flippo: ik duim voor je! het is jullie zo gegund! duim duim duim @lavina: meis voor jou ook een *knuff* stommie! @hier: volgens mij gisteren, vandaag of morgen mn ei.. Doe deze maand niet aan ovutestjes en probeer ook mn temp niet bij te houden.. heb wel stiekem gekeken en iets omhoog sinds zaterdag dus denk dat mn ei ergens gebeurd moet zijn.. We klussen om de dag zonder stress.. ook wel eens lekker, maar daardoor heb ik ook het voel dat deze ronde een verspilde ronde is ofzo.. kan niet goed uitleggen.. ben heel ontspannen maar denk ook: shit mei 2013 zou zo leuk zijn! haha als ik deze ronde ineens wel zwanger ben dan eet ik mijn schoenen op.. Zat trouwens te denken.. oktober 2 jaar geleden mn laatste pil ingenomen, dacht toen toch echt wel dat ik nu een beeb zou hebben.. jeetje hoe kut kan het leven lopen.. zucht
@saja: ik snap heel goed hoor dat je zo denkt.. zo denk ik nu ook.. Gelukkig hier al paar dagen geen bloed en dergelijke meer... @lov: idd gewoon lekker blijven klussen..!! Nu weer thuis.. Nou even de uitgebreide update... Baal best wel... Ik heb geen chlamydia (is onderzocht) en manlief z,n zaad is pas (net een maand geleden) onderzocht bij de HA. Vorige afspraak hoefde de FA daar dus geen verder onderzoek naar.. Nu hadden we vandaag een ander en die wilt dat dus wel.. Nu hebben ze bij mij dus bloedgeprikt om te kijken of ik in het verleden ooit zonder te weten wel chlamydia heb gehad en moet manlief Maandag a.s. z,n zaad opnieuw inleveren. De 17e krijgen we daar dan de uitslagen van en als dat allemaal goed is krijg ik dan gelijk het recept voor Clomid mee.. Nu vroeg ik haar hoe het zat met eventueel Utrogestan omdat ik op meerdere sites heb gelezen dat het vaker voorgeschreven word bij herhaalde miskramen. Hierover zei ze dat het bijna niet werd voorgeschreven door hun omdat het niet bewezen is dat het echt werkt... Naar mijn idee is het Baat het niet schaad het niet maar daar dacht zij dus anders over... Gelukkig is m,n volgende cyclus nog niet begonnen (hoop ik dan tenminste) als we weer terug mogen en kan ik dan dus waarschijnlijk over 2 weken zodra ik ongi word in die cyclus gebruik gaan maken van de clomid. Verder vertelde ik dat ik zware vermoedens had dat ik nu al m,n ei heb/gehad en dat ik dan dus wel een erg korte cyclus zou hebben deze maand. Maar ze vond het niet nodig om dat even te controleren met de echo... Daar baal ik wel van want dan had ik tenminste enig idee gehad hoe mijn cyclus deze maand loopt.. Al met al dus niet met een super gevoel daar weggegaan.
maybe3: bah stomme gyn! kun je geen second opinion ergens anders doen? ik vind dat je 100% goed moet voelen bij een gyn. Ze zijn er voor ons en wij zijn er niet om hun verhalen te slikken als we er een onderbuik gevoel van krijgen.. klant is koning toch?