NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
  2. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Hallo allemaal,
    Wij willen ook graag ons 1ste kindje en zijn deze maand begonnen. Ben wel al wwn jaar geleden met de pil gestopt. Nog altijd een erg onregelmatige cyclus, ik heb dus ook meteen ovultatietesten van de cb gekocht. Ik vind het erg spannend allemáál! Ik wil me graag aanmelden voor op het lijstje: puk1987, 25jaar, 1ste kindje, 1ste
    ronde, nod 30 september
    Allemaal veel succes en dat we gezellig al onze verhalen kunnen delen!

3. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Goedemorgen iedereen @ nieuwe dames, welkom en suc6 deze ronde! Ik zit vandaag op dag 10 dus ga vanaaf voor het eerst een ovulatietest doen. Ben benieuwd!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mamvanjessie: spannend meid, hoop dat je je ei snel vind!

hier blijft mijn temp netjes hoog:D tot nu toe niet misselijk net als gisteren gelukkig maar, wel heel erge last van mijn borsten en rug.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen nieuwe dames welkom!

Hier is het bloeden echt voorbij jeeeeejjjj vanaf morgen weer tempen en vanaf volgende week woensdag maar weer ovutestjes gebruiken...Spannennddddd

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @saja: dat is fijn meid! dan kun je er volgende week weer lekker tegenaan! ik zou denk ook niet wachten hoor, ik zou ook gelijk weer ervoor gaan;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen...

Spannend jesje!
    @saja fijn voor je meid!

Hier is er niet veel te melden...tja wachten wachten hahahaha

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    en dat wachten duurt zooo lang pffff, kon je maar gelijk na de eisprong testen he haha, ons geduld wordt wel op de proef gesteld, eerst 2 weken wachten tot je ei, dan weer 2 weken wachten tot je nod pfff, wij vrouwen moeten maar engelengeduld hebben hoor!

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier is de ongi toch doorgebroken....pfff een cyclus van 23 dagen.

Volgende vermoedelijke NOD is 30 september dus blijf bij jullie op de lijst.

NOD 30 september Zwangels (29 jaar), 12e ronde (3e na vmk), 1e kindje

10. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    zo hier veel witte vloed naar ei maar verder niets , en hopelijk is dit nu met m ebanner goed gegaan zo niet wie wil me dan ff vertellen hoe ik dat moet doen

http://[​IMG]

11. susan84

susan84 Niet meer actief

@zwangels: balen zeg! Gelukkig een korte cyclus, dus minder lang wachten!
    Misschien een domme vraag, maar wat houden de pendels bij iedereen in? Gewoon nieuwsgierig...

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Zeker balen!

Wat is pendelen

Met pendelen wordt bedoeld het beantwoorden van (levens)vragen met behulp van een pendel. Dit is een vaak druppelvormig metalen, glazen of houten voorwerp aan een draad of kettinkje. De werking is even eenvoudig als verrassend: door onwillekeurige spierbewegingen gaat de pendel bewegen. Er ontstaat een soort spel tussen het onderbewustzijn en de bewust denkende persoon. De persoon kan vragen stellen die het onderbewustzijn al dan niet beantwoordt. Het kan een hele kunst zijn om de juiste vragen te stellen, zodanig dat het onderbewustzijn wèl kan of wil antwoorden. De vraag moet heel exact gesteld worden, er kunnen geen twee vragen tegelijk worden gesteld zoals "Gaat het morgen regenen of wordt het mooi weer?".

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff idd en ik heb al zooooo weinig geduld:D

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik ook! Hahaha ben benieuwd of ik het ga uithouden om niet te testen voor nod hihi

15. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Nou, inderdaad duurt dat lang! Ik vind de tijd tot m'n ei niet zo erg, vermaak me dan prima😃 Maar na mijn ei, Pff dat duurt zo lang!! En dan die wisselende stemmingen, de ene dag ben je zeker dat het gelukt is en de volgende dag ineens zeker dat het niet gelukt is. Sacho, verdrietig en blij wisselt in rap tempo. Bah! Haha, verder wil ik niet klagen hoor😁

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ik wel....heb bij mijn meiden pas overtijd posi getest dus ga het mezelf niet aan doen:D

17. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hier ook geen testen voor m'n nod. Vond ik zonde van het geld, en de spanning of het goed gaat tot aan je nod vind ik ook niks. En eigenlijk vind gewoon dat ik ni zo moet zeuren en gewoon moet wachten, haha.

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    goedenmorgen dames.. !

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hier ook geen geduld hebben ze niet mee gegeven met mijn geboorte

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    idd het wachten tot je ei is niet zo erg, maar dat wachtbankje pfff. ik heb ook dat ik de ene dag denk het is raak en de andere dag weer denk van niet hihi. gisteren had ik heel veel kwaaltjes en vandaag weer bijna niks, dus ja dan is mijn hoop gelijk weer weg hihi

Deel Deze Pagina