NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hou op schei uit :( Leukste is nog dat ik 4 jaar lang te horen heb gekregen dat het tussen mijn oren zat (20-24jr was ik toen) en door de voortdurende pijn en infecties geen seks kon hebben. En toen kwam ik via via bij een andere gynaecoloog, die deed één testje met een wattenstaafje en hoppa: diagnose focale vestibulitis (of: vulvair vestibulitis syndroom). Iets wat op zich behandelbaar is mits tijdig ontdekt. En omdat het bij mij niet was vastgesteld (immers: het zou tussen mijn oren hebben gezeten) en onbehandeld was, is het chronisch geworden. Opereren is een optie (aangedane stuk huid wegsnijden), maar ik ben bang dat dat niet afdoende is. En op zich is het nu 'under control' maar schimmelinfecties zijn Dé Vijand van FV. En nu heb ik dus een infectie die niet overgaat. Gevolg: lichte paniek...

Maar goed, er was voorspeld dat dit zou gaan gebeuren als ik zwanger werd. Dus laat het er asjeblieft op wijzen dat ik zwanger ben, dan is het 't me meer dan waard. En bij de pijn van een bevalling verdwijnt dit vast in het niet :D

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hhahaha ja dat denk ik ook wel dat de bevalling meer pijn gaat doen.
    Maar wat erg dat ze je hebben late romdlopen! Ik hoop wel voro je dat je in de zwschap minder last gaa hebben.....soms verdwijnen dingen opeens als je zwanger bent...

3. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    ik wil ook wel op de lijst

glamoury(34jaar) 1e ronde, 1e kindje.....mijn nod is 17 september

4. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Sorry , vergeten... is idd eerste ronde. Allemaal heel spannend nog.

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik heb ooit 1 keer een schimmelinfectie gehad en dat was tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje, ze zeggen dat je dan vatbaarder ervoor bent. is echt vervelend:(

6. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    peetje thnx , ik duim ook , ik heb verder nergens nog echt last van jah vaker plassen en veel witte vloed normaal nooit zo maar jah ff wachten nog pfpppffffffffffff haha

7. Beccie88

Beccie88 Lid

21 aug 2012
    41
    0
    6
    Hallo

Dinsdag super goed me ei gevoeld en dan nu is het afwachten Spannend hoor

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Jesje: spannend hoor, duim voor je!

@Madeliefse: vervelend die schimmelinfectie. Hoop voor je dat het dragelijker word en/of weggaat.

@Senna: welkom!

@Glamoury: welkom!

@Hier: weekend, heerlijk. Zo even flink in huis bezig, dan is alles mooi klaar voor morgenochtend, want morgenmiddag zijn we er niet. Open dag van vl zijn werk.
    Heb de hele tijd steekjes rond mijn navel, hoop dat het op iets goeds wijst… Maar ja zegt ook niet altijd wat, maar ja zit wel al een aantal dagen op wachtbankje, dus wie weet.

9. suuz83

suuz83 Lid

4 jun 2012
    81
    31
    18
    NULL
    Ergens in t Gooi
    @ maybe
    Wat gek dat je ovu testen niet kloppen bij je temp. Ik doe deze maand voor het eerst beide en tempen is nieuw voor mij. Wel vervelend dat je cyclus van slag is...

@ amanda
    Ova ken ik zelf niet. Wel heel leuk dat jullie voor een twee gaan. Spannend! Hoe ging het met je eerste kindje? Was het toen snel raak?

@ nerrie duurt lang hè het wachtbankje.... Ik duim voor je...

@ Maaike Gezellig dat je er weer bent...

@ Jesje spannend hoor. Ook ik duim voor je..

@ lovepeet ben nog niet zo ervaren met tempen.. Weet niet zo goed wat 'hoort'. Zelf vandaag positieve ovu test gehad maar heb geen idee wat mijn temp nu hoort te doen..

@ madeliefste wat vervelend al die infecties.. Ik hoop voor je dat het er bij een blijft.

@ Senna en beccie Spannend

@ ego eigenlijk had ik niet verwacht dat ik nu al wat meer online zou zijn, maar mijn vlucht is 70 min vertraagd op Schiphol. Ik heb m'n iPad mee dus kan nu even makkelijk op iedereen reageren.

Xx

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @nurrie: ik heb ook veel wit vloed, wat ik normaal nooit heb. bij noa had ik het ook, dat was 1 van de tekenen voor mij dat het weleens raak zou kunnen zijn toen en dat was het dus ook! dus ik vind het nu helemaal spannend dat ik dat nu weer heb.

11. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Helaas nog niks te zien op mijn ovulatietest... Morgen weer een nieuwe kans :p

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hey meiden!

Moest vandaag een testje doen van de gyn en hij is omo wit!
    Geen hcg meer dus *jeej*

Ik zou dus graag weer op de lijst willen maar wel datumloos omdat ik natuurlijk geen idee heb wanneer ik mn ei heb..

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hey dat is ssnel!
    wel fijn voor je

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja dat vond ik ook.

Maar mn hcg was maandag al laag hoor in het bloed. Hij was toen maar 37.

Dus ze vermoedde al dat het wel vlot zou gaan...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja echtssnel....missschien krijg je dan ook weeer vlug een eitje:)

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Laten we het hopen:D

Ga er van uit dat hij gewoon weer komt over 14 dagen ofzo misschien wel langer.

Met mn bevalling was ik ook exact 28 dagen na de bevalling weer ongesteld..

Dus wie weet gebeurd dat nu ook wel:D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik hoop met je mee dan:D

18. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    pffffffff... ben dat wachten nu alweer zat! Zo suf, elke maand denk ik weer, volgende ronde ga ik relaxter zijn. Dat lukt de eerste twee weken heel goed en daarna begint de onzekerheid weer.. kan ik nou wel/ geen wijntje drinken, o, ik moet veel plassen, misschien dat dit iets betekent, mn darmen doen gek.. etc.etc. Sorry voor dit ego berichtje maar ben er poep sjagrijnig van :-]
    Moet vanavond en morgen optreden met mijn band, drukdruk maar ook wel weer fijne afleiding.
    Fijn weekend allemaal!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaha jossie herkenbaar hoor...

20. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    @ Suus83: De 1e hebben we 5 maanden over gedaan. De laatste maand waarin we dus zwanger werden, voor het eerst ovutesten gebruikt. (bleek dat we de eerste 4 maanden te laat geklust hadden iedere keer, hahah) echt een leek dus....Gelukkig weten we nu beter!

Deel Deze Pagina