NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik laat hem maar gewoon staan in de lijst maar of ik het straks vol kan houden om niet te testen haha. had net een beetje kramp gevoel is dat je ei die je dan voel? geen idee of ik hem weleens gevoeld heb let er nooit zo op stom he haha

2. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Suuskie, mijn "symptomen": misselijk (al dagen zie FF), buikpijn/steken in onderbuik/gezwollen buik, samentrekkingen in onderrug, gevoelige borsten (ze zijn ook gezwollen), 1,5 kilo zwaarder, af en toe duizelig en moe, moe, moe!!! En ja ook hier moodswings en een korter lontje. Of dit zijn vette PMS klachten... Of ??? Vorige maand dacht ik ook dat ik zwanger was, dus mag van mezelf niet geloven dat het raak is, maar hoe langer het duurt... hoe meer zwanger ik me weer voel.... Ik ga zo gekwetst zijn dadelijk als ik weer ongie word! Ik heb gisteren getest... OMO wit! Dus ja ik ga nu wel echt even wachten, officieel is NOD ook nog 2 dagen later geworden... want ei was 2 dagen later. Ik zie wel hoe het gaat, als mijn temp hoog blijft dan hou ik toch hoop. ;)

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    oké meiden moet ff mijn ei kwijt haha.ik zit een.beetje rond te lezen in wat topics over ovi testen enz. toen las ik dus dat een ovi test ook op hgc kan reageren. nu wil het geval dat bij mijn jongste ik negatief teste en een dag later ongi was (dacht ik toen) paar weken verder dacht in de volgende ronde te zitten. weer een test en boem zwager. bij de vk bleek ik dus 3weken verder te zijn dan gedacht.

oké om nu een lang verhaal kort te maken. 29-8 spiraal verwijderd(gewone cyclus hou je met een spiraal alleen is je slijmvlies dunne en kan je ei niet blijven plakken) die dag klussen dag erna geloof ik ook 31-9 start vreemde ongi met afwisselend 2 dagen wel 1 niet dan weer wel dan weer niet enz. dag 9 ovi test en knal positief. of ik maak mezelf gek of heb gewoon een korte cyclus nu maar het zou ook nog eens kunnen dat het zoals bij mijn jongste een flinke innestelingsbloeding is geweest.

nu twijfel ik dus heel erg. morgen toch maar even een zw testje halen of niet en ervan uitgaan dat het gewoon mijn ei piek al is geweest.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    volgens mij kan het niet want de innesteling is niet zo snel na de ei sprong toch???

5. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Hey meiden,
    Ben ook weer terug van weggeweest :D
    Was alleen wel bij pagina 31 begon aan het door lezen maar jullie gaan zo hard :) dat is bijna 3 dagen lees werk voor mij. Dus lees ik vanaf hier weer mee :)

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden ik ben gisteren niet thuis geweest en heb half alles terug gelezen:)

babykamer: wij hebben die destijds van vrienden over kunnen nemen smaen met de box, maxi-cosie en 2 autostoelen. kleertjes kopen wij met de kinderbijslag en heb 2 lieve ooms die zo gek zijn om regelmatig met wat aan te komen zetten voor noa. als wij straks weer zwanger zijn krijgt noa een nieuwe kamer en gaat de baby in het ledikantje van noa. noa is in maart jarig dus dan vraag ik denk bonnen van de ikea voor nieuwe meubels voor haar. ik ben sinds noa er is bewust thuis bij haar, maar dat houdt wel in dat er een salaris minder is, maar we redden het met mijn vriend zijn inkomen, alleen moet ik nu op de prijzen letten wat ik eerst niet hoefde. vrienden van ons werken allebei 40 uur en de kleine gaat dan naar de opvang, maar die zijn ook erg van de merken enzo, kind is bijna 2 en loopt al sinds zijn geboorte in diesel en dat soort kleding. dat vind ik dus echt geldverspilling he, maar ja

@chickie: oh je moet dus nog net zo lang als mij wachten, spannend! je temp ziet er mooi uit!

@tweety: anders doe je toch gewoon een testje? dan weet je tenminste zeker of het wel/niet zo is, zit je daar ook niet meer over in.

hier: nou hier is de moed ver weg, temp is gezakt van 37,1 naar 36,9, heb gisteren geen temp opgenomen, helemaal vergeten omdat ik al om 7 uur weg moest. als je minder slaapt en met een ventilator slaapt, kan dat van invloed zijn op je temp? heb namelijk maar 4,5 uur geslapen, noa was de halve nacht aan het huilen, was ook al om 6 uur wakker. heb ook met een ventilator op mij gericht geslapen. maar als het invloed heeft, is je temp dan hoger of lager? hier is de hoop ver weg in ieder geval...

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Goedemorgen dames..

@kleine ruimte: Hier slapen m,n zoontjes ook samen op 1 kamer. en nummer 3 zou tijdelijk bij ons komen. Wij zijn al lange tijd op zoek naar een grotere woning en de verwachting is dat we die binnen een jaar hebben.

@2ehands: Hier de babykamer ook. Gewoon zelf beide keren gewoon een leuk kleurtje gegeven..

@jesje: Geen idee of dat van invloed kan hebben op je temp. Het lijkt mij van wel.

@tweety: Het lijkt mij ook sterk maar je kan altijd voor je eigen gemoedsrust een testje wagen..

@ei: hier nog steeds kwijt.. geen tempstijging en geen ei slijm meer... al 3 dagen een soort nivea achtige afscheiding (hahaha gebruik het niet als nivea hoor)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

Tweety ik zou even testen. Ik had dat ook zo lang een posi ovutest en bleek idd zwanger. Je kan het altijd proberen.

Hier eindelijk mooie temp nu snap ik dat ik zo'n raar kaartje had vorige maand :D
    Ben echt zo benieuwd wanneer mn ei komt...

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: hoop dat je hem snel vind meid;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden....

@vetpot....ach ik ken een paar mensen in mijn omgeving die dus wel die vetpot hebben....nou kan je zeggen dat de liefde daar absoluut niet goedzit. Vaak werken ze ook er veel en zien elkaar bijna nooit en groeien ontzettend uit elkaar..... Ik heb liever een goed thuis dan een hoop geld!

@tweety dus jij werd iedere maan ongi me het spiraal! In principe moet je lijf net zo goed wennen aan "het zelf regelen" van de hormonen. Maar doe gewoon een testje als je het nietj vertrouwt.

@Jesje geen idee....maar eigenlijk zou je dan constant rekening moeten houden met alles als je tempt? Moet je dan ook rekening houden met warm weer bv?

@maybe whahaha nivea...

@saja ik hoop dat je m snel vindt!

@klachtjes....heb soms ook behoorlijk last van kwaaltjes, maar ja is het van een hopelijke zwschap of toch een aankomende ongi....pffffff

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: helemaal met je eens. een hoop geld is ook niet altijd alles.. want inderdaad zoals je al zegt vaak ben je dan of beide veel aan het werk of 1 van beide is amper thuis.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en dan be je straks oud en het enige wat je kunt zeggen....geld was er genoeg maar heb een hoop gemist:)

13. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hihi, ik wil het eigenlijk wel allebei! Veel geld en thuiszijnbijdekids ;) :D

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moet even wat kwijt....

Ik hoop dat jullie me begrijpen...ik vindt het altijd zo stom dat als je in ronde 1 zit en je voelt dingen en opent een topic je altijd standaard de antwoorden krijgt...
    Je zit pas in ronde 1 dus maak jezelf nu niet gek.....aaahhhhhh hahahahha... Ik snap het wel hoor.....alles kan. Maar dat kan ook in ronde 6 toch hahahha.....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha ja wie niet...:p

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: als je dingen voelt dan voel je ze.. of dat nu inderdaad in ronde 1 of ronde 10 is. Het enige waar mijn nekharen van overeind gaan staan is "ik zit AL in ronde 3 en het is weer niet raak".
    Maar nee over symptomen maak ik me dan niet zo druk want dat irrante dilemma heb ik zelf ook al maaaanden:D

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

@suuskie, ik hoop dat het iets betekend voor je! En mei 2013 is ook leuk :)

@chickie, bij jou heb ik een goed gevoel! En als het zo is als je het beschrijft, dan ben je vijf dagen te vroeg! Ik zet je straks op negatieve test, als ik m'n computer aan heb

@tweety, gewoon testen dan krijg je die onzekerheid weg... Succes!

@lindaw: welkom terug meis:)

@tante, als je gevonden hebt hoe je dat doet, dan pb me ff :D

@lov; ja ik vind dat altijd dubbel. Natuurlijk kun je in ronde 1 zwanger worden, dus ook dingen voelen... Maar vaak word er op zo'n manier gepraat... Dat het vreemd over komen voor degene in ronde 23(o.i.d.)
    Maar goed, blijf erbij dat ik in ronde 1 ook dacht dat het raak was :)

Dit dus...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja kijk in snap natuurlijk dat het pas ronde 1 is....maar niet alle vrouwen moeten "ontpillen" ;). Snap je....er zijn ook vrouwen die het geluk hebben snel zwanger te raken. Maar nogmaals ik snap het wel maar soms is het een beetje zo' n bitchie reactie....van neh neh kan niet....

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar dat is ook weer zoiets dan......al,in ronde 3...ja voor sommige meiden duurt elke maand te lang hahaha en dan is he voor hun al ronde 3... En voor meiden waarbij het langer duurt en al in ronde 10 zitten erg moeilijk om zoiets te lezen...ook begrijpelijk!

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: precies.. ik heb dat implanon staafje gehad en 6 weken nadat deze verwijderd was bleek ik zwanger (kwam er alleen pas met 11 weken achter hahaha) Dus ik weet dat het kan. En inderdaad er zijn er genoeg die gelukkig voor hun in de eerste ronde zwanger raken (zoals ik zelf ook 2x) Dus mijn duimen draaien voor je meid:)..!!!

Deel Deze Pagina