Dank je! Volgens verschillende sites komt je cyclus weer op gang met je miskraam, volgens mijn berekeningen zou ik dan aankomend weekend ongeveer mijn eisprong moeten hebben.. Ik ben benieuwd.. Het kan ook zomaal zijn dan mijn cyclus deze maand slecht op gang komt.
@Suuskie, ik word ook gek van mijn lijf en de PMS/zwangerschapsverschijnselen! Ik ben al 5 dagen zo misselijk, heb 2 keer overgegeven. Ik vind het echt sadistisch dat PMS en zwangerschap dezefde klachten kan geven, zeker bedacht door een kerel! @Chantalcindy, als je het vol kan houden zou ik ook nog even een paar daagjes wachten! Temp je? Ben eigenlijk wel benieuwd naar je kaartje! @LindaW, wat een rot nieuws zeg! Ik hoop dat je die akelige test niet hoeft! @Ego: Mijn temp is vandaag gezakt. Heb wel een uur vroeger moeten tempen, maar kan mezelf er niet mee voor de gek houden. Mijn buik voelt zwaar, alsof ik morgen ongie ga worden. Wij zijn sinds 2007 bezig (lang verhaal, even geen zin in om uit te leggen) en ik ben het zooooo zat! Einde ego bericht sorry!
HOi hoi! Kom hier ook maar meekletsen! Ook in tm 15 sept. topic maar nod is 15e of 16e... dus ja Net op t randje van beide topics he! Maar goed... hier ronde 1 voor kindje 2 !!!! Wat vage klachten... voel mn onderbuik wat trekken enenals mn liezen (af en toe) ... dit komt me vaag bekend voor van mn eerste zwangerschap! (maar dat is ook alweer bijna 3 jaar geleden dat ik zwanger raakte dus weet niet alles precies meer van die eerste weken!!) Verder vandaag af en toe misselijk ( bij 1e nog geen sec. misselijk geweest thank god) En wat meer moe als normaal! ( met een drukke peuter ben je sowiezo niet topfit s avonds maar nu heeeeel moe) Dat was t wel eigenlijk!! Zo dat was even een ego berichtje..ga ik nu even wat pag. teruglezen! Kus!
@Suuskie, mijn man heeft uitgerekend dat als ik inderdaad mijn innesteling vrijdag gehad zou hebben op CD 24, dat ik dan vanaf a.s. vrijdag pas genoeg HCG heb om met Kruidvat 2 voor 5,09 te testen. Ow heb trouwens die van de Trekpleister nu, is hetzelfde concern als Kruidvat Dat bereken je trouwens zo: Dag 1 = 1 mIU Dag 3 = 2 mIU Dag 5 = 4 mIU Dag 7 = 8 mIU en Kruidvat/Trekpleister test vanaf 8 mIU Temp jij ook?
Ik temp niet via de officiele manier maar ik weet Zodra mn temp boven 37 is ik of zw ben of net mn ei heb gehad Goeie dat schemaatje van je! En wij voelen ons al mega Zwanger bij misschien maar 4miu haha hoe bedoel je tussen je oren Zucht zucht zucht denk dAt of donderdag mn ei was of mb innesteling Ik onregelmatige cyclus en zonder ovutesten tast ik volledig in het duister maar toch deze ronde niks gebruikt om de druk van de ketel te halen... Gevolg: nu testdrang omdat ik denk: ach kan nu wel al haha Word zooooo gek van mezelf!! Hoe bedoel je ben er toch weer mee bezig.... klote wachteweken grrrrr
ik zie dat mijn leeftijd nog ontbreekt had hem al een keer door gegeven maar bij deze nog een keer 31 ben ik heb een nieuwe banner geplaatst volgend de cyclus die ik normaal had elke 28 dagen zou ik over 4 dagen pas mijn eisprong moeten hebben maar volgens mij heb ik hem toch echt vandaag beetje een weeeig gevoel net of ik ongi moet worden. of de :x komen weer op visite maar dat hoop ik niet.
poeh heb heel veel moeten bij lezen, weet echt niet meer waar ik allemaal op moet reageren eerder testen zou ik niet doen, heb dat vorige maand ook gedaan en kreeg elke keer binnen de tijd hele vage streepjes en uiteindelijk toch ongi geworden. ik wacht dus netjes tot mijn nod. @linda: oh hopelijk kunnen ze het dan gewoon met medicijnen verhelpen! verder weet ik het niet echt meer, ben er ook niet helemaal bij met mn hoofd, heb even wat problemen met mijn zus vandaar
@Suuskie: nou misselijk, kotsen, buikpijn, pijnlijke borsten (halve cupmaat groter) zit echt niet tussen de oren helaas! Zo sadistisch Ik heb het ook losgelaten deze maand. Eerlijk gezegd omdat vrees ik dat ik geen eisprong heb. Wel een ei, maar dat ze gewoon niet springen. Als ik ongie word ga ik meteen mijn gynea weer bellen, tijd voor een nieuwe echo! Maar goed, door de hoge temp toch weer hoop gekregen.. en als het dadelijk weer niet gelukt is ga ik zo verdrietig zijn.. Jij zit op CD26 wanneer ga jij testen? Weet je wanneer je temp omhoog ging deze cyclus? @Tweety, heb je het gevoel dat je op dag 11 weer ongie wordt? Kan het niet je ei zijn?
@chickie ik denk ook idd dat het me ei is het voelt net alsof ik ongi moet worden maar dat lijkt me echt sterkt. ook aangezien ik gisteren een goede ovi test had.
@Tweety, dan kan ik alleen nog maar zeggen: klussen! Veel plezier! @Chantallcindy, ja dat tempen legt nogal een nadruk op het begin van je dag! Moeilijk om er daarna niet meer aan te denken!
@ chickie idd vind ik met ovu testen ook vorige ronde gedaan alleen dan ben ik er veel te veel mee bezig
Cd 26 zegt niks bij mij... Heb gemiddelde van 33 maar soms ook 50 of 80 gehad... Denk vorige week, heb niet elke dag getempt VOnd ik toen n goed idee om los te laten nu baal ik dat ik niet weet wanneer mn ei was Owja ben nu ook weer kots en kots misselijk..... Als ik nie zwanger ben eet ik mn schoenen op... Denk dat ik veijdag testje waag
@Amanda, er zijn belangrijkere dingen @Chantallcindy, ja ik herken het. Ik word wakker en temp, meet cervisslijm/bmm enz. Ik sta op en neem 6 supplementen in op advies van de gynea. Dan ga ik piesen in een potje voor de ovutest, en dan mag ik me ontspannen niet meer aan zwanger worden denken. Jaja. @Suuskie, ja ik hoop ook te kunnen wachten tot vrijdag, maar vrees dat ik morgen ongie word. Voor mij hoef je je schoenen echt niet op te vreten, want als het niet zo is, is dat al verdrietig genoeg toch?
Wow nu al trots op mezelf.... Over 5 dagen kan ik testen en toen ik van mn eerste kindje zwanger wilde raken had ik al wel begonnen met testen.. Maarrrr Nu wacht ik netjes af tot zaterdag!!!! @ Amanda... liefde is veel belangrijker dan geld!!
♥NOD- lijst 16 t/m 30 september 2012♥ 13. (2) Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje jesje1982 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje 15. (2) Mizz Bunny (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje Julied (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje 16. (9) Anahera (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Saja87 (24 jaar), 2e ronde, 2e kindje 79mama79(33 jaar), 3e ronde, 2e kindje jossie81(30 jaar), 4e ronde (mk en partiĆ«le mola), 1e kindje Tuti80 (32 jaar), 2e ronde, 2e kindje Madeliefste (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Senna82 (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje Mothertobe1 (23 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Anna123, (? jaar), 1e ronde, 2e kindje 17. (8) Loxy (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje Jufffie (28 jaar), 6e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) moontje77(34 jaar), 12e ronde, 5e kindje Suuskie(27 jaar), 2e ronde (na bbz), 1e kindje Smam (35 jaar), 2e ronde, 3e kindje Lov23 (28 jaar), 1e ronde, 3e kindje Frederike80 (32 jaar), 1e ronde, 3e kindje Glamoury (34 jaar), 1e ronde, 1e kindje 18. (9) ChantallCindy (? jaar), 5e ronde, 1e kindje Toekan (23 jaar), 13e ronde (wachtronde MMM), 1e kindje MrsDee (28 jaar), 16e ronde, 3e kindje cici86 (26 jaar), 1e ronde, 3e kindje Kiwi1405 (27jaar), 4e ronde, 1e kindje Ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Beccie88 (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Calimer (20 jaar), 4e ronde, 1e kindje MamsieM (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje 19. (3) sofie28 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje nurrie09 (33 jaar), 6e ronde, 1e kindje Emeisje (29 jaar), 2e ronde (na mk en rust), 3e kindje 20. (5) Nonma (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje, MMM Femke11 (32 jaar), 2e ronde, 2e kindje Carribean Baby (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje Nimou (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje, MMM lovepeet (22 jaar), 7e ronde, 2e kindje 21. (1) Griekje (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje 22. (6) Flippo123 (27 jaar), 38e ronde, 1e kindje, MMM Eitje85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje suuz83 (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje MamavanY (22 jaar), 2e ronde, 2e kindje Masami (? jaar), 14e ronde, 3e kindje, MMM Mamavand (25 jaar), 15e ronde (2e na MK), 2e kindje 23. (6) DaantjeM (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sanntje (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje Smnee (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje 2xtantein1week (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje lindaw (28 jaar), 12e ronde, 1e kindje Pinda83 (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje 24. (1) Lavina (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje 25. (3) jolanO (32 jaar), 9e ronde (na mk), 2e kindje Maaike83 (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Dice87(25 jaar), 1e ronde, 2e kindje 26. (4) Yuna28 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje shay01 (26 jaar), 5e ronde, 2e kindje Amoura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje AnnaC78 (34 jaar), 3e ronde, 1e kindje 27. (2) linbu (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje Susan84 (27 jaar), 5e ronde, 1e kindje 28. (4) lenatje (24 jaar), 1e ronde (na mk), 2e kindje Lappie (36 jaar), 1e ronde, 2e kindje Tweety (31 jaar), 1e ronde, 3e kindje Mari27 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje 29. (5) marly87 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje maybe3 (25 jaar), 25e ronde, 3e kindje zespri (35 jaar), 18e ronde, 1e kindje Amanda23 (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje Kunst (31 jaar), 16e ronde, 1e kindje 30. (3) 19Susanna87 (25 jaar), 2e ronde, 3e kindje Zwangels (29 jaar), 12e ronde (3e na VMK), 1e kindje Rikki, (25 jaar), 5e ronde(1e na VMK), 1e kindje Datumloos (4) mamvanjessie (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Flora01 (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje groen29 (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje Saja87 (24 jaar), 3e ronde (1e na MK), 2e kindje Illegaal (1) Veetje83 (? jaar), 9e ronde, 1e kindje, NOD 5 okt T o t a a l: 79 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld (1) , 4MMM, negatieve test (1) , twijfeltest , cyclus van slag, vlindertje (1), niets doorgegeven