@Rikki, je staat erop en succes. @chickie, balen van je temp! toch houd ik hoop, ik weet niet waarom, maar ik heb een goed gevoel bij je deze ronde. zo heb alles weer netjes op de lijst staan
@Amanda, moest ik net ineens aan denken... mijn man en ik hebben een liedje. Ik zong en neuriede het onbewust in het begin van onze relatie tijdens het koken omdat de tekst zo bij ons paste, het origineel is van Elton John, dat blijft de mooiste versie, maar ik vind deze ook geweldig: Janet Devlin - Your song - Full Audition -The X Factor UK 2011 - YouTube Even doorklikken naar 2.10 minuten De versie van Elton John was trouwens ook onze openingsdans! @Smnee... wat lief van je!!!!
Pfff heb hier het idee dat mijn ongi eraan zit te komen. Zit nu al een week onder de kleine bultjes\puistjes in mijn hals en decolletee, zoals altijd voor mijkn ongi. Alleen ben al een week misselijk en heb zo'n weeig gevoel in mijn maag en bij vlagen misselijk. Fingers crossed dat ongi toch uitblijft.
Goedemorgen meiden! Geen idee Saja! Ik kwam eigenlijk met dezelfde vraag. Mijn temp is ook naar beneden terwijl ik had verwacht dat hij omhoog zou zijn... M'n ei stond op cd 14 gepland maar volgend m'n temp istie niet geweest! M'n lichaam voelt wel of hij geweest is(stemmingeisseling, witvloed, geen zin meer in seks) maar dit x heb ik m'n ei niet gevoeld zoals ik hem normaal voel.. Kan het zijn dat ik geen eitje heb deze maand? Zelf dacht ik dat hij op cd15 was..
geen idee saja, misschien een vroege eisprong? @chickie: wanneer wil jij evt gaan testen als je niet ongi wordt? ik donderdag ik zag dat we gelijk lopen vandaar mijn temp was vandaag weer hoger, dus denk toch dat het slechte slapen invloed had op mijn temp. ohhh ik ben zooo trots op mezelf dat ik nog niet getest heb haha, de drang is er wel hoor, maar ik ben zo bang voor teleurstelling, dus ik wacht netjes tot donderdag!
Hahah goedzo jesje! Ik heb het soms ook moeilijk hahahhaa....ook heb ik het gevoel dat het helemaal nie raak is.... stom!
@saja & tante: geen idee Waarom Die ineens omlaag schiet.. @jesje: goedzo meid... Ik kan dat echt niet wacjten met testen... Wss t maar z,n feest hahaha @lov: Hoe komt het dat je dat gevoel hebt? @tante: als k naar jou kaartje kijk kan ik nog geen ei ontdekken.. zit zelf helaas nog steeds in hetzelfde schuitje
Nog even volhouden meiden, ben wel benieuwd hoor, ik hoop dat er veel meiden op roze mogen! Mijn tempkaart vind ik ook maar vreemd, mijn temperatuur schommelt tussen de 36.1 en 36.4. Ik heb nog geen eisprong gehad volgens FF en ook volgens mijn ovulatietesten niet hihi. Ik weet ook niet wat ik moet verwachten voor cyclus toen ik vorige keer stopte met de pil was mijn eerste cyclus 42 dagen dus ik ga er ook maar vanuit dat ik een langere cyclus ga hebben. Wat ik wel had gister was dat ik heel nat was ... haha maar dat kan misschien ook zijn omdat ik gestopt ben met de pil?? Ik weet het niet we wachten af...
Geen idee maybe....ik voel niks meer aan mijn lijf....heb ook veel moeite ermee om niet te gaan testen nu..... Het zegt natuurlijk niks ... Maar ben bang dat ik mezelf voor de gek hou...
Hnmm vanmorgen bloed bij het plassen.... Ongi zou voor mijn doen erg vroeg zijn, innesteling zal het ook wel nie zijn... Ik hoop dat t nie doorzet... Is het al vrijdag?
Moeilijk hè, dat wachten... *zucht* Maar dat kunnen we!! Ik houd mijn temp nu ook alweer even bij en begon rond 36.5 maar zit nu alweer dagen rond de 37.0...dat is vrij hoog, toch?
Dag dames, hoe is het hier? Spannend allemaal! Sorry als ik niet op iedereen reageer maar er is zoveel bij geschreven... @Susskie ik hoop niet dat het je ongi is! @mamavanjessie hopelijk is je cyclus dit keer niet zo lang en heb je gauw een eisprong. Ik heb hier gister volgens mij mn eisprong gehad. Had de hele ochtend ontzettend pijnlijke steken rechts onderin mn buik. Heb ik nooit eerder zo gehad. Echt heel gemene stekende pijn. Voelde me ook beetje duizelig enzo, niet echt fit. En ik had bij de wc met het afvegen ook echt veel slijm (sorry voor de details..) en mn ovutest was na een week lang witte testjes ineens 2 strepen! Dus ik denk dat het wel echt mn ovulatie is geweest en hoewel ik me best beroerd voelde hebben manlief en ik toch even gebruik gemaakt van het moment, je weet het nooit he Hopelijk veel roze deze maand!!
Daar ga ik niet vanuit, ik denk eerder dat ik het te warm heb 's nachts of dat ik een beetje ziekjes ben. Heb zóveel stomme lichamelijke klachten: hoofdpijn, last van mijn darmen en moemoemoemoeMOE. Ugh :x *doet aanmoedigingsdansje voor iedereen* En Griekje, klopt het dat jouw eisprong dan relatief laat in je cyclus is nu? Of begrijp ik er nog te weinig van? Ik hoop dat het (ook bij jullie) raak is <3
@lov: ik merkte bij de tweede ook weinig. Wist alleen op 1 of andere manier de dag nadat ik sex gehad had al dat het raak was. @suuskie: ohh meid k hoop dat t geen info is..!!!
Heb je normaal geen 37.0 dan? Of temp je voor het eerst? Voor mij is 37.0 een normale temp. Na mijn ei dan.. Als ik overdag temp heb ik zelfs vaak 37.5..