Ik temp normaal alleen als ik ziek ben, en zit dan vaak wat hoger - ls ik geen koorts heb zit ik zo rond de 36.5 geloof ik. Maar jij hebt dus van nature ook een wat hogere temp? Dat is dus niet raar? (ik dacht even dat een griepje o.i.d. misschien een verklaring was voor alle pijntjes en dingetjes )
Maybe: Op welke dag zit jij? ook geen ei dus? Hmm.. Wat is dat toch met die eieren? Clomid kan je daarbij helpen toch de volgende ronde? Ik duim voor je meis!
Nou mn cyclus is de laatste maanden een beetje van slag. Vorige cyclus duurde maar 18 dagen...Waarschijnlijk heb ik toen ook helemaal geen eisprong gehad...Dus had nu echt geen idee wanneer mn eisprong zou komen dus ben ook al vanaf dag 5 begonnen met testen. Steeds niks en nu ineens gister die pijn en duidelijke test en wit slijm. Ik was eerst even bang dat ik weer ongesteld zou worden en weer zo'n korte cyclus zou hebben. En nog steeds ben ik daar wel bang voor elke keer als ik naar het toilet ga kijk ik wel of ik geen bloed heb. Maar ik denk toch gister mn eisprong dus idd vrij laat... dus waarschijnlijk schuift mn NOD ook een paar dagen op. Zal het meteen ff laten aanpassen op de lijst: Mijn NOD verschuift naar 24 september!
help, vraagje: gister middag een positieve ovu test gehad (2 dgn voor ik hem verwacht had). Helaas was vl kermis aan het vieren en laat thuis dus ik sliep al. Deze morgen vanwege de biertjes dus geen geweldig libido. Zou het vanavond of morgen ochtend nog kunnen? Laatste keer hiervoor dat we geklust hebben was zondagochtend. Misschien is daar nog iets van blijven hangen? Heb mn ei nog niet gevoeld, terwijl ik daar altijd veel en lang (soms 3 dgn) last van heb. Hoe lang blijft een ovu test vaak positief, 1 of 2 dagen? Hopelijk kan iemand hier nog iets positiefs over kwijt, maar ben bang dat mn kans weer verkeken is deze maand... Voor iedereen weer succes dexe ronde!!
@tante: ja gelukkig gaat de clomid m,n eitjes een beetje helpen om tot een mooie volledige eisprong te komen. Zit nu op dag 17 en heb al 2x een positieve ovu test gehad en nog geen ei dus.. echt heel vaag
Nee, dat is niet raar. Als zou ik het wel graag naar beneden willen hebben. Ik heb het altijd koud. Mijn lichaamstemp is wat hoger waardoor het kouder aanvoelt. Maar het moet wel altijd zo zijn geloof ik.. ALs 36.5 voor jou nog maar is dan is 37.0 wat hoog. Niets om je zorgen over te maken, maar iets hoger dan lichaam gewend is.. @suuske: Ikhoop ook geen ongi!
Ik zit nog ff te denken, 2 cyclussen geleden had ik hetzelfde, ei kwijt.. En toen was mn cyclus opeens 26 dagen.. Alleen toen was ik nog niet aant temperaturen geslagen. Tot nu toe heb ik nog nooit mijn ei links gevoelt, wel elke maand rechts.. Zal die dan nu toch maar om de maand komen? Dat is geen feest!
Dat zou inderdaad niet fijn zijn... Ik had vorige maand pas voor het eerst sinds het stoppen met de pil dat ik ook echt mijn ei voelde.. Na op die dag ook geklust te hebben voelde ik meteen aan dat ie raak was.. Helaas eindigde het vorige week in een vmk maar ik hoop deze maand mijn ei weer overduidelijk te voelen..
@tante: gebruik je ook ovu testen? Ik doe m,n temp gewoon meer voor mezelf maar volgens m,n FA is het een al achterhaalde methode. En door veel invloeden van buitenaf kan er al schommeling inkomen. Wel grappig.. FF en m,n ovu testen en m,n lichaam geven allerbei m,n ei op andere dagen altijd.. dus ik word er niet heel veel wijzer van..
Ja het gekke is alleen dat de digitale ovulatietest van CB niet positief was...Die heb ik gister namelijk ook gedaan. Alleen dan mag je 4 uur van tevoren niet drinken en niet plassen en dat had ik dus niet gedaan, dat hou ik echt niet vol hoor.... Ik vind die testen toch vaag en vertrouw nu maar op de tekenen die mn lichaam geeft...
Vind het spannend! Ik denk dat ik pas donderdag test! Vorige zwangerschap testte ik op dag 9 negatief en pas dag 12 positief!
@jufffie: je kan inderdaad al; testen.. Maar inderdaad als je de vorige ook pas iets later posi testte zou ik denk ik ook nog even wachten @temp: heb m,n vage kaartje ook maar even in m,n handtekening gezet... tjaaa manlief vroeg of het de bergetappe van de tour de france was hahaha
volgens mij gaat m,n ei er nu echt aankomen.. al heb ik geen vruchtbaarlijm meer... maar moet elk kwartier naar de wc en m,n boobies knallen bijna me bh uit en die doen me een zeer.. dat word dus weer klussen vanavond en manlief duidelijk maken dat hij er niet mee mag spelen hihihi
Nee, geen ovutesten. Wil ik eigenlijk niet, kost weer geld en dan ben je er nog weer meer mee bezig. Maar ja, als tempen achterhaalt is.. wat dan? Zal me toch eens verdiepen in ovutesten..
Jeeejj! Veel plezier! Je kaartje is inderdaad een berglandschap. Wees er maar blij om dat je het niet hoeft te fietsen