Ja klopt, iemand heeft me uitleggen. Internet zegt 'n eisprong op 28 aug maar bij mij eisprong kwam afgelopen 1 en 2 september positief van ovulatie. Ik moet wel banner veranderd maar snap niks van over fase..
@ Maybe: Waar kan ik dat kaartje nou eigenlijk zien? Ik kom er nl niet aan uit!! Maar wel balen dat het met tempen en testen ook niet op schiet... Dus het is constant gokken?!?
@sanntje: onderin m,n handtekening staat "my Ovulation chart.. daarop klikken dan komt m,n kaartje tevoorschijn.. en inderdaad erg irri.. gelukkig als er geen veranderingen komen heb ik daar de volgende ronde geen last meer van
Hallo dames, mag ik mij hier ook aanmelden? Heb zin om te kletsen en te klagen Even mijn gegevens doorgeven: Luca2504(23), eerste ronde, tweede kindje Nod 24 september. Zit vandaag op 2DPO dus heb niet echt iets spannends te melden nog qua klachten Tegen beter weten in zit ik toch te hopen dat het raak is omdat ik bij mijn dochter ongeveer dezelfde situatie had. 2,5 dg voor ei voor het laatst seks gehad en het bleek toen raak. Nu dus weer hetzelfde geval en ondanks dat ik niet denk dat het gelukt is, hoop ik stiekem toch. Ik heb ovutesten gebruikt maar ik vind dat niet zo prettig, omdat je er zo geobsedeerd van raakt. En het kwam niet handig uit met mijn werktijden, moest steeds mijn potje meenemen naar het werk en ik werk op een vliegveld, beetje geklungel dus in de openbare toiletten. Achteraf bleek het ook niet echt nodig want ik had zo'n erge last van ovulatiepijn dat ik mijn ei onmogelijk kon missen. Ben inmiddels ook aan het temperaturen geslagen omdat ik niet zeker wist of mijn ei eerder was geweest of nog moest komen. Bij mijn dochter heb ik ook getempt en vind dit erg fijn omdat het (voor mij) zo'n duidelijk beeld geeft van je cyclus Gelukkig moet ik aankomende week 7 dagen achter elkaar werken dus ik heb niet zoveel tijd om na te denken Ben trouwens niet van plan om voor mijn NOD te testen behalve als ik echt duidelijke symptomen heb dan test ik misschien op 12dpo (had een positieve test bij mijn dochter op 12dpo) Zoo en dat was mijn verhaal in een notendop
Ohja, mocht je je afvragen waarom ik in de eerste ronde al bezig ben met ovutesten en tempen terwijl ik ook nog eens mijn eisprong voel; ik ben een controlfreak Wil graag inzicht in mijn eigen cyclus hebben en weten wat ik wanneer kan verwachten. Dus vandaar Maargoed als ik van tevoren had geweten dat ik ZO'N pijn van de eisprong zou krijgen dit keer had ik denk ik de ovutesten wel achterwege gelaten
@ Luca: Welkom!! Wel fijn hoor op zo'n moment, 7 dagen werken... inderdaad geen tijd om na te denken!! Succes!! @ Maybe: Joh, dat me dat nog niet was opgevallen hahaha. Maar hopen dat de volgende ronde je wat moois opbrengt!! Ik ga heel hard voor je duimen
@ Maybe: Tis de 1e ronde pas... ik verwacht er niet teveel van! Ik heb schildklier problemen, dus de kans is gewoon best groot dat het niet zo snel gaat lukken als de eerste keer. En aangezien mijn schildklier niet ingesteld kan worden (nog niet) omdat ie heel erg schommelt (snel werkend, traag werkend, en zo op en neer). Ze hopen dat het nog met ontzwangeren te maken heeft en dat het weg trekt. Maar dat wachten we maar af... We gaan eerste deze ronde maar eens door komen! Daarna verder tobben
@sanntje: wat balen meid.. ook zeker dat ze hem niet op de juiste rails kunnen krijgen met meds... Hopelijk kan dat snel wel gebeuren..!! En er zijn er genoeg die toch een 1e ronde mazzeltje hebben hoor Ik blijf in ieder geval duimen
Spannend zeg! kunnen we lekker samen aftellen Hopelijk wijzen de symptomen op een zwangerschap! Ik durf ook nog niet te hopen hoor...
hoi meiden bedankt voor het kijken, ik snap ook echt niet waarom ik hem wel in negatief zie en niet op de normale foto dit is de originele foto, ikzelf zie hem hier niet op, dus mocht iemand hem wel zien, in het echt zie je het dus beter haha al denk ik niet dat iemand hem gaat zien Bekijk bijlage 273634
@ Jesje ik zie dat streepje ook nog hoor!! @ Luca, mijn dochter is 9 maanden @ Griekje, en alle kwaaltjes die hopelijk nog mogen komen schuif ik af op: Griep, verkoudheid, ongesteld moeten worden toch nog, maar gewoon ineens later als anders, haha zo komt dadelijk voor elk kwaaltje een smoesje... tot.... de test echt dik positief uitslaat Tot die tijd mijn geduld houden hahaha @ Maybe: Ach wie weet... als het van het ontzwangeren komt dan regelt het zichzelf binnenkort weer (9 maand zwanger, 9 maanden ontzwangeren... dochter is 9 maanden dusss ) en dan tel ik als het goed is gewoon netjes aan We duimen voor mekaar en duim trouwens voor iedereen!!
ow ja als ik heeeeel goed kijk zie ik hem ja hahaha, maar in het echt hoef ik niet gek te doen om hem te zien haha en in het echt is hij roze dat vind ik op de foto niet te zien haha, nou ja morgen maar testen, kan nu niet meer doen dan afwachten hihi
@jesje: ik zie hem ook hoor.. Hier ben ik er een ster in om teksten van liedjes aan m,n eigen situatie te linken al gaat het liedje niet over die situatie.. bepaalde regels van een tekst kun je toch zo formuleren.. Ken daar af en toe echt m,n frustraties zo goed in kwijt.. alleen horen de buren soms dus 100000x op 1 dag hetzelfde liedje