NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesje ik zie hem makkelijk vanaf mijn laptop, zonder het scherm te kantelen oid,en voor mij is hij gewoon roze! Spannend hoor!

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik zie ook een streepje. Niet als ik er recht voor zit, maar als ik ietsje vanaf links kijk.
    Hopen dat hij de aankomende dagen steeds donkerder wordt.

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ok spannend dan! even afwachten wat de test morgen zal zeggen.

en liedjes waarin je je herkent zijn ook voor mij heel herkenbaar.

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@jesje: ja zo is er net een nummer uit waarin gezongen word.. "but just because it burns it doesn't mean you're gonna die.. you gotta get up and try"

En zo voelt het ook elke ronde weer opnieuw...:(

5. Maybe3; jeetje het klinkt zo heftig allemaal zeg :( Ik kan me er geen voorstelling bij maken helaas. Er zijn wel een aantal meiden in 'mijn' topic bij wie het ook moeizaam ging en het is/was elke keer zo verdrietig hun teleurstelling te zien, en de invloed die het op hen en hun leven had :( Dus ik kan me voorstellen dat je het nodig hebt om je lekker af te reageren! En lekker pech voor je buren dan maar hihi :D

Ik heb even een vraagje aan jullie mbt de wederhelft..
    Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik mijn vriend hier bij kan betrekken zonder dat het voor hem te overweldigend is. Als eerste iets over het karakter van mijn vriend; het is een echte struisvogel. Hij praat niet, maar sluit alles en iedereen buiten en gaat bijv slapen als hij geen zin heeft om te praten. Bij onze eerste merkte ik dat hij niet echt openstond voor lange gesprekken over eisprongen, symptomen etc. dus ik heb hem niet betrokken bij het zwanger worden proces. Toen het eenmaal zover was (vrij snel, in ronde twee al) kon hij zich er niet echt een voorstelling bij maken. Dat is later natuurlijk wel veranderd maar pas na de 12 weken, toen het voor hem tastbaarder werd. Zijn grote verwijt was toen ook dat hij zich zo buitengesloten voelde tijdens de zwangerschap omdat alles om mama en baby draaide en hij voelde zich enkel de 'donor'.

Dit keer wil ik hem er dus wel graag bij betrekken op een manier die voor hem niet te overweldigend is want ik wil hem ook niet onder druk zetten. Hij heeft nog echt een houding van 'we zien wel', ook uit zelfbescherming denk ik want hij blijft het liefst zo neutraal mogelijk. Ik hoop hem meer in het proces te betrekken zodat hij niet aan de zijlijn staat. En zelf heb ik ook behoefte sommige dingen met hem te delen. Hij weet dat ik eergister mijn eisprong heb gehad, al weet hij volgens mij niet waar in een cyclus dat nou hoort. Heb het hem toen uitgelegd maar ik merk dat hij niet echt zin heeft in een gesprek. En ik ben nu aan het verzinnen hoe ik hem er verder bij kan betrekken zonder dat hij zijn kop gelijk in het zand steekt. Hebben jullie nog tips?

Ik dacht eraan om hem erop te wijzen dat het nu 2 weken wachten is en dat mocht ik in die tijd symptomen krijg dat het kan wijzen op zwangerschap. En dan een week ofzo gewoon mijn mond erover houden om hem tijd te gunnen.. Kan nu de komende dagen sowieso niet echt veel gebeuren. En dan tegen de tijd van de NOD met hem overleggen of/wanneer we samen zullen testen.
    Misschien dat als hij er bij de test bij is dat hij zich dan meer verbonden voelt met het hele gebeuren?

Jaja, ik heb niet veel tijd maar als ik tijd heb dan kan ik flink nadenken en kletsen ;)

6. linds123

linds123 Lid

12 sep 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi iedereen,
    ik ben nieuw hier.. :) en had een vraaggie..

ik heb al veel gelezen op het internet over 1 week voor de NOD wat bloedverlies, nou zit er dus zelf mee.. lol percies 7 dagen voor mijn NOD ( 11/09/2012 ) heb ik 1 keer heel licht roze verlies gehad alleen bij het afvegen, iedere keer als ik eet ben ik misselijk, en moet boeren, het was gisteren zelfs zo dat me moeder kip aan het bereiden was en de geur niet eens kon ruiken of ik ging over mijn nek, ik heb vannacht ook heel slecht geslapen werdt wakker van het geringste, en droomde alleen maar heel raar.

nou is mijn vraag of dit eventueel met een zwangerschap te maken kan hebben, of dat het tog een voorbode van een eventuele mensturatie zou kunnen zijn..?

na alles wat ik gelezen heb op het internet lijkt het mij meer op een eventuele zwangerschap, maar ik ben er dus niet zeker van, vandaar dat ik hier even mijn vraag stelden of het eventueel was.
    hopelijk hebben een paar mensen meer hier evaring mee, die me iets meer kunnen vertellen.

zelf ben ik 21, en me vriend 26 we zouden er geen problemen mee hebben als ik zwanger zou zijn, het zou zelfs heel gelieft zijn.. !

groetjes..

7. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik heb sinds vandaag pijnlijke tepels, ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad dus denk niet dat ik mijn eisprong al gehad heb. Wie herkent dit ook ? En betekend dit dat mijn eisprong eraan zit te komen?

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Jesje, volgens mij zie ik hem ook :)

@Hier, gisteren een test gedaan maar nu echt wel spijt. Dacht iets te zien maar wist het niet zeker dus voor mezelf zoiets het is negatief. Keek ik later weer, buiten de tijd, en toen was er wel degelijk een roze streep te zien (indroogstreep).
    Heb wel allerlei kwaaltjes, die ik normaal niet heb als ik ongi moet worden, dus ik hoop op het beste :) Afwachten nog.

Kom later nog even reageren op de anderen hoor :)
    Nu eerst even eten, ben druk bezig geweest met schuren en schilderen in huis.

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goh best herkenbaar eigenlijk. Ik ben benieuwd wat voor tips je allemaal krijgt. ;)
    Toen wij deze keer (voor onze tweede) begonnen was mijn eisprong al geweest (bleek achteraf). Ik heb hem niet veel verteld eigenlijk. Af en toe vroeg hij of ik al ongesteld was geworden. Dan gaf ik gewoon antwoord in niet te veel woorden.
    Toen ik een test had gedaan (negatief) zei hij: je hebt zeker een test gedaan he? Ik: ja. Hij: en? Ik: niet zwanger Hij: stil...... Ik: wat vind je daarvan: Hij: ..... even stil.... ja wel jammer denk ik....
    Nou met dit gesprek was ik al hƩƩl blij. Dit was al beter dan tijdens mijn vorige zwangerschap.
    Succes in ieder geval.

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@luca: ik kan je helaas geen tips geven... manlief vraagt rond ei elke dag hoe m,n ovu test was... en of ik al symptomen van m,n ei heb... die vind het allemaal veel te interessant.. Maar leg hem anders inderdaad een keer uit hoe de cyclus gaat. of kijk samen een film (er zijn er meerdere) waarin ze helemaal in beeld laten zien hoe het gaat vanaf de sex, tot een zwangerschap.

@mamavanjesje: hier is het een ei symptoom... zodra m,n tepels gevoelig zijn (lijkt bij mij alsof ze dan een stroomschok krijgen als ik ze aanraak:p) weet ik dat m,n ei eraan komt..

@ing: ohh wat lastig.. misschien over 2 dagen nog eens testten..?? had je al symptomen dat je zo vroeg een test hebt gedaan? of was je gewoon nieuwsgierig?

11. linds123

linds123 Lid

12 sep 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou iemand mij antwoord kunnen geven ? :)

12. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het zou een innesteling geweest kunnen zijn en je klachten zouden ook kunnen wijzen op een evt. zwangerschap. Maar het enige dat je kunt doen is toch afwachten! Pas als je een positieve test hebt weet je het echt zeker...

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Het kan van een zwangerschap zijn... Maar het kan ook van een menstruatie zijn..

14. linds123

linds123 Lid

12 sep 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    okey dank je :) dan w8 ik gwn af volgende week op de duiveltjes doorzetten en zo niet dan doe ik gwn even een test :)

15. Joyjoy

Joyjoy Lid

11 sep 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Wil me ook graag aanmelden voor de lijst.
    Joyjoy 27, 1e ronde, 1e kindje, Nod 27 sept.

Wat een spanning zeg. Vooral als je al deze verhalen leest! ( het is voor mij nog allemaal nieuw)
    Na heel lang een spiraal te hebben gehad was ik bang dat alles van
    slag zou zijn en mijn lichaam alle signalen niet zou geven.
    Niets is minder waar..... Dacht altijd van dat je je ei sprong niet zou
    voelen. Ook dat was weer een verkeerde gedachten gang.

Nu maar hopen... Niet allen voor mezelf maar ook voor iedereen hier!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

@gucci1987; ik zet je erop. ik ga uit van een eerste ronde? omdat je het hebt over stoppen met de pil? en mag ik ook graag je leeftijd en kindje?

@chantallcindy; wat rot meid! ik ben geen arts, maar uitgaande van de meiden die al eens hcg geprikt hebben....
    als het geen zwangerschap is, vind ik het heel vreemd dat je wel een streepje hebt op je test.

@glamoury; je staat er al op hoor hihi

@jesje; ik zie een tuurstreep hoor. overmorgen nog een doen, dan is hij vast duidelijker :)

@suuskie; ik hoop op iets positiefs! :D

@LF; je staat erop, succes!

@luca; je staat erop. en ik heb de eerste ronde ook ovu testen gebruikt hoor! je wil toch z.s.m. een baby? :) en succes met 7 dagen werken

@ing; ik zet je maar op twijfeltest? hopen dat het over een dagen duidelijk is! alweer even geleden, gaat het goed met je?

@linda; klinkt veel belovend, even afwachten tot je nod! anders misschien met een kv2v5 testen, twee dagen eerder? succes!

@joyjoy; ook jij staat erop! succes

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

♥NOD- lijst 16 t/m 30 september 2012♥

13. (2)
    Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje
    jesje1982 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje

15. (2)
    Mizz Bunny (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje
    Julied (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje

16. (9)
    Anahera (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Saja87 (24 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    79mama79(33 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    jossie81(30 jaar), 4e ronde (mk en partiƫle mola), 1e kindje
    Tuti80 (32 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Madeliefste (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Senna82 (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    Mothertobe1 (23 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje
    Anna123, (? jaar), 1e ronde, 2e kindje

17. (9)
    Loxy (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Jufffie (28 jaar), 6e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn)
    moontje77(34 jaar), 12e ronde, 5e kindje
    Suuskie(27 jaar), 2e ronde (na bbz), 1e kindje
    Smam (35 jaar), 2e ronde, 3e kindje
    Lov23 (28 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    Frederike80 (32 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    Glamoury (34 jaar), 1e ronde, 1e kindje
    LF84 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje

18. (8)
    ChantallCindy (? jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Toekan (23 jaar), 13e ronde (wachtronde MMM), 1e kindje
    MrsDee (28 jaar), 16e ronde, 3e kindje
    cici86 (26 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    Ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Beccie88 (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    Calimer (20 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    MamsieM (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje

19. (4)
    sofie28 (32 jaar), 4e ronde, 4e kindje
    nurrie09 (33 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Emeisje (29 jaar), 2e ronde (na mk en rust), 3e kindje
    Mesuz (38 jaar), 1e ronde (na vmk), 3e kindje

20. (6)
    Nonma (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje, MMM
    Nimou (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje, MMM
    Femke11 (32 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Carribean Baby (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje
    lovepeet (22 jaar), 7e ronde, 2e kindje
    Kiwi1405 (27jaar), 4e ronde, 1e kindje

21.

22. (6)
    Masami (? jaar), 14e ronde, 3e kindje, MMM
    Eitje85 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje
    suuz83 (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    MamavanY (22 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Mamavand (25 jaar), 15e ronde (2e na MK), 2e kindje
    Tinkerbell26 (26 jaar), 9e ronde, 2e kindje[/QUOTE]

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

23. (6)
    DaantjeM (28 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Sanntje (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Smnee (21 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    2xtantein1week (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    lindaw (28 jaar), 12e ronde, 1e kindje
    Pinda83 (29 jaar), 1e ronde, 2e kindje

24. (4)
    Lavina (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Griekje (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Yuna28 (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje
    Luca2504 (23 jaar), 1e ronde, 2e kindje

25. (6)
    jolanO (32 jaar), 9e ronde (na MK), 2e kindje
    Maaike83 (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje
    Dice87(25 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Vlinderr (26 jaar), 2e ronde, 2e kindje MMM
    Flippo123 (27 jaar), 38e ronde, 1e kindje, MMM
    4dogs82 (30 jaar), 5e ronde, 1e kindje

26. (3)
    shay01 (26 jaar), 5e ronde, 2e kindje
    Amoura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    AnnaC78 (34 jaar), 3e ronde, 1e kindje

27. (3)
    linbu (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    Susan84 (27 jaar), 5e ronde, 1e kindje
    Joyjoy (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje

28. (4)
    lenatje (24 jaar), 1e ronde (na MK), 2e kindje
    Lappie (36 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Tweety (31 jaar), 1e ronde, 3e kindje
    Mari27 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje

29. (5)
    marly87 (24 jaar), 8e ronde, 1e kindje
    maybe3 (25 jaar), 25e ronde, 3e kindje
    zespri (35 jaar), 18e ronde, 1e kindje
    Kunst (31 jaar), 16e ronde, 1e kindje
    Gucci1987 (?? jaar), 1e ronde, ?e kindje

30. (4)
    19Susanna87 (25 jaar), 2e ronde, 3e kindje
    Zwangels (29 jaar), 12e ronde (3e na VMK), 1e kindje
    Rikki, (25 jaar), 5e ronde(1e na VMK), 1e kindje
    Sarsin (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje

Datumloos (4)
    mamvanjessie (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Flora01 (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje
    groen29 (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje
    Saja87 (24 jaar), 3e ronde (1e na MK), 2e kindje

Illegaal (1)
    Veetje83 (?jaar), 9e ronde, 1e kindje, NOD 5 oktober

T o t a a l: 86

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥ zwanger ♥ (1), ongesteld (1) , 5 MMM, negatieve test, twijfeltest (2) , cyclus van slag, vlindertje (1), niets doorgegeven

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Jesje jij bent zwanger hoor!

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Smnee: dat is goed :) Hier alles goed, ging even niet zo lekker zat daardoor ook niet op het forum en doordat ik me in een ander topic niet zo welkom/op mn plek voel. Maar nu weer goed :) dankje!

Deel Deze Pagina