meiden met sterretjes: hele dikke knuffel voor jullie!! hoop dat jullie wens snel vervuld mag worden!
nu even ego sorry ik kan er niet meer omheen, ik ben zwanger!!! Bekijk bijlage 273896 heel onwerkelijk hoor! ben trouwens uitgerekend op mn verjaardag hihihihi vandaag naar de efteling, ben benieuwd of ik netjes mijn mond kan houden haha
Owh hier ook even een ego berichtje.. Ik ben al 3 dagen bezig met ovutesten.. Deze zijn zwaar negatief.. Maar vanmorgen had ik wel rekbaarslijm?! Dat is raar toch?
Jesje jeee gefeliciteerdddd!! Saja ik had dat ook rekbaar slijm op vrijdag gespot, mijn positieve ovutest had ik 2 dagen later en de eisprong die dag erna op maandag
@mamavand: bedankt voor de lieve woorden meid.. @jesje: Jaaaa meid super..!!! Gefeliciteerd @saja: ik heb meestal ook z,n 4 dagen voor me ei al rekbaar slijm.. dus zal nog even door testen/klussen Hier m,n temp nog ietsie verder gestegen.. dus ff zal miehen als Die Dan nog hoog is het kruis wel neerzetten
saja: ja dat is normaal, dat krijg je altijd een paar dagen eerder, maar klussen kan geen kwaad hoor! ik had 2 dagen voor mijn ei voor het laatst geklust, omdat vl weg was en zie het resultaat! ik ben vandaag naar de efteling, fijne dag allemaal! en bedankt voor de felicitaties oh ja ik mag nu dus op donkerroze haha
Fijne dag jesje! Ik zit alweer in de tram naar mn werk ff ritje van 45 min haha. Heb geen zin vandaag ben erg moe heb slecht geslapen bah
Jesje, gefeliciteerd! Goedemorgen, ik krijg elke keer koud gevoel. En ik ga net naar wc en wcrol vegen. He, ik ben nu dun lichte roze. Misschien innesteldag? Ik heb wel even kramp als menstruatie pijn.
Ik heb dus gisteren na het werk weer een kv test gedaan, dit was het resulaat binnen 5 min. http://i45.tinypic.com/64m3wx.jpg Ingedroogde ochtend en avond test: http://i47.tinypic.com/21l08pe.jpg
Nou je kunt er niet meer omheen gefeliciteerd! Missschien nog een cb wel/niet zwanger doen...dan staat er ZWANGER voor je neus
@jesje: veel plezier vandaag..!!! @lf: kan inderdaad innesteling zijn maar ook dat je ongi eraan komt.. @mothertobe: gefeliciteerd meid..!!! @saja: werkse meid.!! @lov: hoe is het nu bij jou..???
Dankjewel! Kan het echt niet geloven haha. Ik heb ook een cb dig gekocht die doe ik op de dag van mijn NOD. Hopelijk heb jij zaterdag ook een positieve test in je handen!! Ik duim voor jou!
hetzelfde maybe....zeurederig gevoel soms wel soms niet...warm...borsten voel ik van alles ....dus laten we hopen dat ik morgen iets zie op mijn testje!
@lov: ik ga voor je duimen meid voor morgen..!!! heeft hier trouwens iemand ervaring met na pijn als je je ei al hebt gehad?? Heb namelijk sinds gisteren het gevoel alsof er een speldenkussen onderin m,n buik verstopt zit