NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja afwachten maar....aaaaahhhhh

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @maybe: klinkt veelbelovend, bij mijn laatste zw had ik ook een pak yoghurt..
    @zwangeren: whieeee zo leuk! gefelicieerd dames! en niet te lang doortesten he kost alleen maar heel veel geld!!! haha

@hier: vanmorgen testje gedaan... omowit GRRR al ha dik het wel verwacht toch ff een domper.. maarja zolang geen bloed nog moed! vind wel lastig dat ik niet weet wanneer mn ei ongeveer was... misschien ben ik wel mega te vroeg?

ow dames laten we deze ronde nou lekker allemaal zwanger zijn! haha

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuskie: ohh balen meid... idd geen bloed geeft moed maar z,n witte test is toch weer een smack in the face:( duim voor je dat je te vroeg was meid..!!

4. LF84

LF84 Niet meer actief

Helaas ik ben wel ongesteld :(
    Hoop volgende ronde is beter..

5. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    nou naar een kl*ten nacht van kouwe rillingen en steen koud hebben had ik vanmorgen een daling van me temp nou dat heb ik normaal alleen maar op de dag van nod en het is nog niet eens me nod wacht maar weer af wat me temp morgen zegt

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lf: balen meid..!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jammer!:(

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd. Veel geluk. Meiden op rood sterkte!
    Ik las van iemand die het zo koudb heeft!
    Hou op over kou. Ik sterf al drie dagen van de kou! Echt belachelijk gewoon.

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Zooo, wat een drukte al zo in de vroege morgen. Na gisteravond af te hebben gesloten stuk of 4 pagina's erbij :D

Maarrrr goeiemorgen meiden!!! :D

Wat een spannende dagen zeg hier... veel testers/bijna testers, en blijven er elke dag komen. Hoop zo dat het mooie uitslagen worden allemaal!
    Helaas zitter er ook niet leuke verhalen bij :( Krijg toch altijd weer een brok in m'n keel als ik dat lees... knuffel voor de meiden bij wie het zo tegen zit!

@ Mothertobe: Gefeliciteerd!!
    @ Jesje: Nogmaals, gefeliciteerd :D Zo'n cb test met het woord 'zwanger' is toch nog de beste bevestiging he ;) heb hem hier klaar liggen, mocht ik volgende week posi testen!

@ Glamoury: Spannend, ik ben heel benieuwd. Hoop met je mee op een posi test.

@ Maybe: Ik ken het gevoel... Voel allerlei messteekjes, heel zachtjes, meer naaldjes, kweet ut nieeeettt!! Haha kan het niet omschrijven, maar heb me volgens mij al schijnzwanger gedacht ;) haha maar ik voel vanalles in ieder geval. En voelt hetzelfde als bij mijn dochter toen, maar durf het niet te hopen/ geloven, want dan valt het weer zo tegen dadelijk.....

@ Suuskie: Balen van je omowitte test... maar je hebt nog 3 dagen! En snap het goed dat je je niet in kunt houden met testen! Over paar daagjes gewoon nog eens, en dan show je ons je mooie posi test :D

@ LF: Balen meid, hopen dat volgende ronde meer geluk brengt...

@ Hier: Zoals net al gezegd, voel nog steeds vanalles, wat ik normaal niet voel, maar wel bij mijn vorige zwangerschap...
    Moet zeggen dat nu het testen echt is aangebroken bij vele hier, ik wel mijn afleiding kan vinden in het lezen van jullie verhalen!! Loop er steeds aan te denken maar kan nu echt alleen maar wachten...

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sanntje: ja precies.. ik kan het ook echt niet beschrijven.. maar zie het allemaal vanzelf wel.. als ff gelijk heeft kan het zowieso niet van een zwangerschap komen want dan zit ik pas 2 DPO:p

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    @ Maybe: Lastig he, je voelt van alles, maar durft het niet te koppelen aan een evt. zwschap, bang voor een domper. Maar ja, je voelt het toch echt?? Ik was bij mijn dochter al zwanger nog voor dat ik geklust had volgens mij hahaha had me zo zwanger gedacht!
    Maar volgens je banner kan je over 11 dagen testen, ik over 9... is maar 2 dagen verschil. Dus je hebt je ei gehad, kan toch? Of heb ik nou opstart problemen vanmorgen?
    Wat zegt ff dan?

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@sanntje: m,n ei was pas 2 dagen geleden volgens m,n temp dus dan is het nog geen eens ingenesteld;) als het uberhaubt bevrucht is..
    en ja je zwanger voelen.. ik had dat vorige maand al op de 2e dag van m,n ongi dat ik zei "deze ronde raak ik zwanger ik weet het zeker" en dat klopte nog ook... en bij m,n jongste zoon zei ik het de dag na m,n eisprong..

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Maar heb je je ei niet gevoeld dan? (sorry als ik wat vraag wat je al geschreven hebt misschien, kan het soms niet bijhouden ;))
    Ik heb hier ook elke keer gelijk gehad.
    Ben iets meer dan 10 jaar geleden zwanger geraakt, wilde het toen niet voelen en geloven, maar voelde het gelijk. Ik voelde echt super vroeg al dat er wat was (naast dat ik uiteindelijk niet ongi werd). Helaas heeft dat nooit een mooi kindje mogen worden :(
    Nu bij mijn dochtertje voelde ik het een dikke anderhalve week ofzo na mijn ei al. Ik moest steeds boeren laten, en op een gegeven moment zaten we in een restaurantje in italie te eten, nouuu echt, moest zowat kotsen haha gewoon ineens!
    Toen eenmaal bekend was dat ik zwanger was zei een vriendin van me: Zie je nou wel, had ik toch gelijk!!
    Ikke navragen... bleek dat ik (paar dagen na mogelijke innesteling) steeds liep te klagen dat ik een bepaald luchtje zo vond stinken, zij rook steeds maar niets... maar ik kon er wel van over mijn nek gaan!
    Achteraf vallen de puzzelstukjes wel op hun plek...
    Haha en nu weer zelfde gevoel in mijn buik als wat ik de vorige keren ook had. Op dezelfde plek, hetzelfde gevoel. Alleen smaak en geur merk ik nog niets aan, en had ik toen wel. Maar het is nog vroeg! En mocht het raak zijn, geen 1 zwschap is hetzelfde!
    Maar denk dat je het echt wel kan voelen/ weten als het raak is, alleen is het zo moeilijk om het hardop te roepen! Stel dat het niet zo is, sla je ook een soort van flater... hoe goed ken je je eigen lichaam dan, denk ik dan
    Maar ja, blij dat dit forum er is, hier sla je iig geen flater!! Hier zitten alleen maar meiden die hetzelfde hebben :D

Maar ik hoop voor jou dat ff het verkeerd heeft... ;)

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nee ik heb niet echt een ei gevoelt.. heb voor me gevoel nu nog steeds een eisprong... zo als grote knul weer naar school is en ukkie op bed ligt zlef ook maar even gaan liggen..

ja en inderdaad geen ene zwangerschap is hetzelfde..

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Lekker misleidend gevoel dan... :( Ik hoop zo voor je dat het vlug raak is!
    Geniet van de rust vanmiddag ;)

16. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    erg is dat he bah krijg het gewoon niet warm voor jouw ook balen meid

17. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik lees nu pas alle verhalen van gisteren.. Knuffel voor alle meiden met sterretjes.. En hopelijk heeft iedereen snel weer een positest..
    Het gevoel van leegte blijft bij mij helaas ook (is ook niet zo gek aangezien het nog zo vers is)..
    Kan ook maar moeilijk afstand doen van de tastbare dingen van de zwangerschap. Weg is ook zo definitief.
    Heb gister dus maar een doosje gekocht waar ik de teste e.d. in ga bewaren en waar ik als ik er aan toe ben afstand van kan doen..

Nu nog steeds aan het wachten op mijn ei. Ga dit weekend een weekendje weg dus hoop lekker te kunnen gaan relaxen.. :)

Ik duim voor veel roze deze maand!! Kom op meiden!

18. Hee leuk praten over kwalen! Houd ik van!

Mothertobe gefeliciteerd die zijn duidelijk!

Ik werk nog even door tot 15u ;)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh jee ongigevoel is er weer...aaahhh

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    @ Rikki: Begrijpelijk dat je geen afstand kunt doen van tastbare dingen. Ook lekker bij je houden zo lang jij er behoefte aan hebt!!

@ Luca: Kom maar op met de kwaaltjes ;) haha

Deel Deze Pagina