NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahahaa...goed geregeld maybe!

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ja alleen is manlief het er niet altijd mee eens omdat mijn ongi 8 dagen duurt.. dus vanaf ei tot einde ongi vind hij toch wel lang:p:D

3. hmm ja 8 dagen is best lang ;) tis feest tralala!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ach ja....ze moeten maar hahaha

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier idem:)

6. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Of de duivels zijn er of ik weet het niet..
    Vanmorgen dacht ik ongesteld te zijn, wat oud bloedverlies.
    Maar een tampon in gedaan en nu verlies ik wat helderrood bloed.
    Alleen zo weinig dat ik er geen tampon voor in hoef.
    Verder wel pijn in mn onderrug en wat menstruatiepijn?
    We wachten af tot het doorzet!
    Wel een korte cyclus dan, aangeZien dit mijn eerste maand zonder
    pil is en ik mn menstruatie nog niet verwacht had! ( zie banner)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

juist in je eerste ronde kan dit...
    Maar ik hoop voor je dat het niet doorzet!

8. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dames hier na mn tempverhoging ook zo droog als een matje qua seks hahaha ownee.. gisteren nog.. maar de frequentie is dan bijna 0 punt haha

Bijna hele dag ongi krampen, last van darmen, zwaar chago en honger.. morgen weer een testje doen als ik geen rood zie.. lalalalalalalalaalalala

9. linds123

linds123 Lid

12 sep 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    is dat normaal,, dat ik voortaan rond 3 uur gwn in slaap val op de bank.. ?? ik weet het ff niet meer,, 1 dag is me eigenlijk beetje gestopt geweest het bloedverlies,, en nu is het weer terug in minimale hoeveelheid al 2 dagen, maar ik heb geen krampen of niks, alleen me been doet erg zeer,, maar voor de rest geen klachten ja nog steeds misselijk, hoofdpijn, moe en duizelig.. heb sinds 2 dagen ook last dat me borsten gwn steken, me vriend kan er niet tegen gaan hangen als we bv , film aan het kijken zijn, moet volgende week woensdag pas duivels krijgen,

ik weet het ff niet meer wat ik moet denken, hoort dit nog steeds allemaal bij next week duivels.. ? of als het bloeden tog gestopt is ff testen... ? ik heb het nog nooitt zo gehad.. :O

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kan ik heb vanaf mn ei tot mn menstruatie vaak erg pijnlijke borsten...

11. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    he meiden,

Ik zou graag ook in de NOD lijst gezet willen worden.. moet ik dan zelf alles kopieren of zet 1 iemand het er in!

2e ronde na rust 2e kindje 30 jaar. NOD dag 19e

Ik wil graag met jullie mee kletsen maar kom er later bij en ken al jullie namen niet.. dus het was wel ff veel om te lezen!

@mothertobe1 gefeliciteerd!! duidelijker kan niet!

alle meiden die ongi zijn geworden sterkte!! hopelijk volgende ronde meer geluk.

Ik wil eigenlijk ook niet te vroeg testen maar kan het niet laten... vorige maand voor het eerst een afwijkende cyclus ronde van 30 dagen. is nooit meer dan 29 geweest. maar meestal gewoon 28. ben al sinds feb gestopt met de pil.

Dit weekend nachtdienst. en maandag feestje dus daarom tovh maar test gekocht dat als ik maandag wakker word na mijn nachtdienst dat ik toch maar ffkes test...

nou duim voor jullie allemaal!!

xxx

12. linds123

linds123 Lid

12 sep 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    okey, maar waar komen de rest van de klachten dan vandaan.. en hoe kan ik nu al bloedverlies hebben dan minimaal, als ik volgende week dinsdag pas egt moet krijgen..

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoelang ben je nu bezig om zwanger te worden?

14. linds123

linds123 Lid

12 sep 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 maanden op het moment, hoezo kan het daarmee te maken hebben?

15. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hallo... mijn NOD is 23 sept

@linds123 Misschien van t innestelen... daar kan je een lichte bloeding van krijgen. Maar t is pas zeker als t getest is heh.... nog twee dagen lees ik...

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @maybe3 oke nooit geweten. haha ik voelde weleens toen ik mijn spiraaltje had of ik de draadjes nog voelde maar verder zou ik niet weten wat ik moet voelen hihi

wat betekend dpo?

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Days past ovulation

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En wat waren je cyslussen tot nu toe?

Het stomme is dat het van alles kan zijn....je kunt nu alleen afwachten helaas...maar een bloeding is meestal gewoon een ongi;)

19. linds123

linds123 Lid

12 sep 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    okey mijn cyclus is altijd 28 dagen, vandaar.. maar inderdaad zal wel waarschijnlijk gwn ongi zijn.. ik kijk nog even, hoe het verder loopt :) thnx in ieder geval.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wanneer zou nog eens je nod zijn>?

Deel Deze Pagina