@lov: ja alleen is manlief het er niet altijd mee eens omdat mijn ongi 8 dagen duurt.. dus vanaf ei tot einde ongi vind hij toch wel lang
Of de duivels zijn er of ik weet het niet.. Vanmorgen dacht ik ongesteld te zijn, wat oud bloedverlies. Maar een tampon in gedaan en nu verlies ik wat helderrood bloed. Alleen zo weinig dat ik er geen tampon voor in hoef. Verder wel pijn in mn onderrug en wat menstruatiepijn? We wachten af tot het doorzet! Wel een korte cyclus dan, aangeZien dit mijn eerste maand zonder pil is en ik mn menstruatie nog niet verwacht had! ( zie banner)
Dames hier na mn tempverhoging ook zo droog als een matje qua seks hahaha ownee.. gisteren nog.. maar de frequentie is dan bijna 0 punt haha Bijna hele dag ongi krampen, last van darmen, zwaar chago en honger.. morgen weer een testje doen als ik geen rood zie.. lalalalalalalalaalalala
is dat normaal,, dat ik voortaan rond 3 uur gwn in slaap val op de bank.. ?? ik weet het ff niet meer,, 1 dag is me eigenlijk beetje gestopt geweest het bloedverlies,, en nu is het weer terug in minimale hoeveelheid al 2 dagen, maar ik heb geen krampen of niks, alleen me been doet erg zeer,, maar voor de rest geen klachten ja nog steeds misselijk, hoofdpijn, moe en duizelig.. heb sinds 2 dagen ook last dat me borsten gwn steken, me vriend kan er niet tegen gaan hangen als we bv , film aan het kijken zijn, moet volgende week woensdag pas duivels krijgen, ik weet het ff niet meer wat ik moet denken, hoort dit nog steeds allemaal bij next week duivels.. ? of als het bloeden tog gestopt is ff testen... ? ik heb het nog nooitt zo gehad.. :O
he meiden, Ik zou graag ook in de NOD lijst gezet willen worden.. moet ik dan zelf alles kopieren of zet 1 iemand het er in! 2e ronde na rust 2e kindje 30 jaar. NOD dag 19e Ik wil graag met jullie mee kletsen maar kom er later bij en ken al jullie namen niet.. dus het was wel ff veel om te lezen! @mothertobe1 gefeliciteerd!! duidelijker kan niet! alle meiden die ongi zijn geworden sterkte!! hopelijk volgende ronde meer geluk. Ik wil eigenlijk ook niet te vroeg testen maar kan het niet laten... vorige maand voor het eerst een afwijkende cyclus ronde van 30 dagen. is nooit meer dan 29 geweest. maar meestal gewoon 28. ben al sinds feb gestopt met de pil. Dit weekend nachtdienst. en maandag feestje dus daarom tovh maar test gekocht dat als ik maandag wakker word na mijn nachtdienst dat ik toch maar ffkes test... nou duim voor jullie allemaal!! xxx
okey, maar waar komen de rest van de klachten dan vandaan.. en hoe kan ik nu al bloedverlies hebben dan minimaal, als ik volgende week dinsdag pas egt moet krijgen..
Hallo... mijn NOD is 23 sept @linds123 Misschien van t innestelen... daar kan je een lichte bloeding van krijgen. Maar t is pas zeker als t getest is heh.... nog twee dagen lees ik...
@maybe3 oke nooit geweten. haha ik voelde weleens toen ik mijn spiraaltje had of ik de draadjes nog voelde maar verder zou ik niet weten wat ik moet voelen hihi wat betekend dpo?
En wat waren je cyslussen tot nu toe? Het stomme is dat het van alles kan zijn....je kunt nu alleen afwachten helaas...maar een bloeding is meestal gewoon een ongi
okey mijn cyclus is altijd 28 dagen, vandaar.. maar inderdaad zal wel waarschijnlijk gwn ongi zijn.. ik kijk nog even, hoe het verder loopt thnx in ieder geval.