NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Hahahahaha getver!!!!

Ik ga de foto plaatsen! Het is namelijk wel te zien! Whieee

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ohh suuskie ik ben benieuwd..!!!

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

oehhh ben ook benieuwd!!!!! :)

4. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suuskie, spannend ik ben benieuwd

Saja, klinkt goed van je ovutesten! Op naar een knaller:)

Yoghurt haha :):D

Hier mij temp weer gestegen naar 37,1 zo hoog is ie nog niet eerder geweest...wordt er helemaal zenuwachtig van.... Ben het heel hard aan het onderdrukken als het weer rood wordt is de teleurstelling weer groot. Maar voor nu : tumtidumtidum :D

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    de bovenste is de duidelijkste.. op mn telefoon zie je het beter heb ik het idee..

Die onderste dacht ik dattie fout ging, maar in het 'echt' zie je ook daar een tuurstreep

Bijgevoegde bestanden:

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuskie: spannend..!!!! ik zie hem op allerbei meid..!!!!

7. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    .... maar zoals ik al zei: vorige maand precies hetzelfde en toch ongi dus laten we nog niet te enthousiast worden hahaha.. (alsof dat nog mogelijk is)

Gelukkig zijn mn testen nu op dus ik kan pas morgen of overmorgen weer testen halen en dan opnieuw testen..

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

nou hier ben ik ook niet goed wijs hoor... ik was er heilig van overtuigd dat ik morgen weer naar de FA moest en manlief ook... kijk ik net op m,n kaart is het pas woensdag..

@suuskie: ik duim voor je meid..

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    hahaha maybe heeeel herkenbaar! wanneer ga jij testje wagen eigenlijk?

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

nog lang niet hahahaha... zit pas op 4 dpo.. en ga proberen niet te vroeg te testen.. maar ken mezelf en weet nu al dat ik 10dpo een test ga doen ;)

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    volgend weekend dus haahha

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja ik ben zo ongeduldig als de pest... de zin "proberen er neit zo mee bezig te zijn" die hoor ik al niet eens meer;) En als het niet raak is tja jammer dan.. dan gaan we het met clomid proberen;)

13. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Lastig he al dat wachten.. Eerst wachten op je ei en dan wachten op je NOD... Maar hopelijk wordt al dat wachten beloond en krijgen we een mooie roze lijst aan het eind van de maand!

Ik ben nog steeds bezig me ei aan het zoeken maar de streepjes worden wel steeds donkerder, vanmiddag weer ff testen.
    Wat ik wel vreemd vind is dat ik afgelopen donderdag egt pijnlijke tepels had en veel rekbaar doorzichtig slijm. Nu is de pijn weg en heb ik ook weer witte afscheiding , dus als op mijn lichaam zou vertouwen lijkt het net of me ei al geweest ... Ik vertrouw wel op die testen hihi

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb besloten dat ik 15 dagen na ei ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden...even snel tussen de poetsbeurten door hahaha..
    Vanmorgen nog een testje gedaan,....tja wit! Maar ja gister was ie dat ook he hahaha...maar ik dacht dat misschien de verjaardag van mijn dochter geluk zou brengen..

Maar ook nog geen ongi dus! Nu ga ik toch echt even een paar dagen afwachten hoor..

@Suuske ik zie ze...

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik ga bloed prikken aankomende week... ivm duizeligheid en daar wordt gelijk gechecked op een eventuele zwangerschap.

Maare ik denk dat ik net zoals bij Melody een dag te vroeg test... ;)

Ben net zo ongeduldig... hahahaha heel erg.

@mamvanjessie, dan denk ik dat je je eitje al gehad hebt hoor... ik voel alles altijd heel duidelijk en zo voelt het bij ook... een dag later voel je maar weinig. Tjah en ik denk nadat ik ongesteld ben geweest.. een week later gewoon elke dag klussen...
    Maar misschien ben ik wel erg makkelijk hoor...

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

@Suuske is zie m ook hoor... die onderste moet k wel heel goed kijken maar die bovenste is vrij duidelijk!!!!

18. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Jeniyah, Als ik op FF mijn temp voor morgen invul en die is hoger dan 36.3 krijg ik ook te zien dat mijn eisprong op vrijdag was.... Ik heb woensdagavond geklust dus hopelijk was dat dan voldoende :)

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Op hoop van goede zegen ;)

Mijn duimen draaien over uren hier!!!!!

Ook voor jou!!!!

20. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat gaan jullie snel hier zeg!!
    Mooi roze begin van de lijst, helaas ook alweer wat rood. Laten we hopen dat roze gaat overheersen deze maand!!

@Suuskie spannend hoor ik zie ze ook! idd vooral die bovenste is duidelijk.

@Saja fijn dat je ei in aantocht is, veel plezier met klussen ;)

Hier zit ik op dag 23, normaal had ik in mn vorige cyclussen nu al last van bruinverlies (wat altijd leidde tot mn ongi). Vorige cyclus duurde zelfs maar 18 dagen en daarvoor had ik 1,5 week lang last van bloedverlies/bruinverlies voor ik ongesteld werd. Dus ik ben allang blij dat ik nu nog steeds geen bloedverlies heb!
    Ook paar dagen btje misselijk geweest maar nu niet meer...En ik heb ook al ruim een week last van lage rugpijn. Maar dat heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden.
    Als komende week nog niks te zien is ga ik volgend weekend testen!!

Sorry als ik niet op de rest heb gereageerd tis echt zooooveeeeel!

Deel Deze Pagina