NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    DUIMDUIMDUIMDUIM voor iedereen.

Zal wel leuk zijn in de eerste ronde maar ga er niet vanuit, bij me dochter was ik ook 6 maanden bezig en daar zou ik voor tekenen als ik soms de verhalen hoor van andere dames , die gewoon tegenslag na tegenslag krijgen. Respect dat ze het zolang vol blijven houden en nog positief kunnen blijven.

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanjessie: nik zou inderdaad ook zeggen dat vrijdag je ei is geweest als ik naar je ff kaartje kijk

3. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Wel vreemd dat ik geen knaltest heb gehad en dat de streepjes nog donkerder worden maja heb wel vaker gehoord dat niet iedereen zijn ei kan vinden met ovutesten. Maja voor de zekerheid toch maar even doorklussen ;)

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanjessie: klopt.. bij mij werkt het ook vaak niet hoor die testen

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@even ego: bah... het is dat ik weet waar ik het voor doe maar ik word kots en kots misselijk van die zwangerschaps vitamines.. ga elke dag een half uur nadat ik ze heb ingenomen zowat over me nek...

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat heb ik met die pillen van de kruidvat die zijn echt goor!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: echt vreselijk gewoon... maar ja het is voor een goed doel denk ik dan maar.. maar slik in totaal z,n 10 tabletten per dag en elke dag is het een gevecht met m,n maag om ze binnen te houden

8. Hè ik zag een licht positieve test voorbij komen ik Zie de streepjes ook!!

Even ego vanaf werk; ok ik vind het nu echt spannend. Vanmorgen bij het opstaan had ik een zwaar gevoel in mijn buik, herkende het van de zwagerschap.. En 10 min later stond ik mijn haar te drogen en werd me toch opeens misselijk! Ik dacht echt dat ik moest kotsen.. En toen ik de haren uit de wasbak opruimde toen gong ik dus echt bijna over mijn nek begon te kokhalzen en hing net op tijd boven de wasbak haha. Em daarna verdween het net zo spontaan weer als het was gekomen :( Stond ik vanmorgen op mijn werk kreeg ik me toch een ongikrampen! Ik dacht dat ik ongesteld was geworden want voelde wat lopen dus ik dacht al dat mijn ei toch op da 11 was geweest (had toen twijfel ovutest).. Ik kon niet maar het toilet want het was te druk. Maar net om 11 ur gekeken en alleen ele witte afscheiding.. Yoghurt zoals het hier genoemd wordt ;) en aangezien vandaag de innestelden zou moeten zijn, vind ik het nu wel heel spannend!!!!! En ik nu al kunnen testen haha helaas dat het geen zin heeft :(

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik maar 1 maar die dingen stinken en smaken verschrikkelijk!

10. Hier Etos zwanger worden maar die smaken zo goor! En soms blijft ie hangen en boer ik de hele dag die lucht nog op, iekkkk

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@luca: hier ook die vieze witte afscheiding en echt veel...

@saja: ach we doen het voor iets moois;)

wij gaan dalijk naar me ouders lekker soep eten vanavond... woensdag dus pas naar de FA.. echt ik had me er gewoon op verheugd en is het gwn 2 dagen later.. als de wonderen de wereld nog niet uit zijn is rond morgen mijn innesteling.. maar ga niks kunnen voelen want heb giga obstipatie.. lijk nu dus gwn 3 maanden zwanger maar puur omdat m,n darmen weigeren te werken:(

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

*Breekt even in*

Suus ik zie hem meis!! Ik ga echt duimen dat ie aankomende dagen vet posi word!!! :D

*Breekt weer uit*

13. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Thanx troel!!!!! Dikke kus

Ik had voor mn vermoedelijke innestel ook obstipatiee
    Dramaaa wacht maar tot die dam open gaat haha

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik duim voor jullie en voor ons ook natuurlijk. Succes :)

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuskie: dat mag van mij wel hoor... heb vannacht bijna niet geslapen omdat elke beweging die ik maakte door m,n buik trok..!!;)

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Als ik t zo hoor moet er best veel roze zijn aankomende weken.

17. Ja maar het is misschien een vertekend beeld hahaha :)

18. Maybe 3 hmm lekker ik hou van soep! Niet van obstipatie :(

Die drie dagen zijn zo voorbij joh!

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Pff ik ben verrot!!!

Spokend mannetje de hele nacht en nu heeft ie flink koorts.. Dus heb een lekker dagje!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het is nog steeds spannend hier zo te lezen. iedereen suc6. was ff snel maar moet weer gaan werken geen zin maar gelukkig werk ik met een lieve collega die alles weet haha. dus daar kan ik lekker mee kletsen.

Deel Deze Pagina