NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    altijd moeilijk zulke dingen maybe een dikke knuffel

heb net kv gedaan en die was omo wit,ff afwachten en anders morgen vroeg een test doen.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maybe sterkte meid!

3. Maybe ohnee dat is echt even slikken.. Had dat bij mijn mk ook gedaan en dan word je er elke keer met je neus op de feiten gedrukt :(

Lov ja dat mag haha. Ik ben hier als au pair gekomen in de zomer van 2010 en toen mijn vriend ontmoet :) en toen niet meer teruggegaan naar Nl haha :D

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn ovutest is positief!!!

Vanavond maar even wat leuks doen :D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahha ja even vragen he:D
    Maar wat romantisch:D.....leuk!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen;)Weet he het voelt...

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: ja de onderste is zeker positief..!! have fun;)

9. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Jazekers! Jij bent vanaf nu heeeel druk :p:p We willen je straks pas weer keertje terug zien op ZP. haha.. of is er vanavond pas mogelijkheid?? :)

10. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    saja veel plezier:p

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Haha nee kan vanavond pas.. Moet zo weer werken.. En manlief is aan het werk helaas!

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

zo me knul weer uit school halen.. over boterhammetje eten dan weer knul naar school brengen.. huisje al gedaan.. dus verzinnen wat we vanavond weer eens moeten gaan eten... elke dag weer een gevecht want manlief en oudste knul zijn nogal zeurpietjes wat betrefd groente:( en dat terwijl m,n jongste en ik dol zijn op groente

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wij gaan snijboontjes eten met een gehakt schnitzel...

15. Ohja ik wil ook wel wat ideetjes! Ik eb nog gehakt in huis wat kan ik daar eens voor lekkers mee maken? Iets met groenten! Maar geen Hollandse pot want da trust m'n lief niet haha

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik wok het dan vaak met wat kruiden vaak simpel maar wel lekker:D

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier is zoonlief (is wel mkijn schuld) verslaafd aan pasta.. maakt niet uit welke.. en ook niet wat erin zit.. als het maar italiaans is.. maar denk dat t vanavond aardappeltjes met gehakt word met frisse salade

aardappeltjes dan eerst helemaal zacht bakken (die 4kantjes) in flink stuk blueband en dan gesnipperde ui erdoorheen.. gehakt in andere pan rullen met wat kruiden en knoflook.. dat bij elkaar gooien met de gesmolten boter erbij en 20 minuutjes in de over... en dan salade van kleingesneden ui, tomaar, komkommer in griekse dressing.. en als de aardappeltjes uit de oven komen nog wat verse peterselie eroverheen snipperen

lekker en makkelijk

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Luca.... had ik ooK! eerste week na ei mega zwanger, tweede week voelde ik niks meer...
    en je weet het resultaat :)

Heb vandaag mega last van poeperitus word gek! blijf naar wc rennen zucht....

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuskie: ohh wat naar.. ik lijk wel een bouwvakker hihiihi heb lucht teveel ofzo in m,n darmen:$ gelukkig is manlief niet thuis;)

Deel Deze Pagina