Geen idee haha ik ben thuishulp.. Maak dus schoon bij andere mensen. En de meeste waarderen het echt en zorgen dat het schoon/opgeruimd blijft.. Maar deze mensen sjeesj! Elke week ruim ik op maak ik schoon en elke week is de wasbak van de douche ranzig vol met snotjes tandpasta etc etc. Wc idem en over de keuken maar niet te spreken
Hahaha Saja ik ben ook thuishulp... ik heb schandalig geluk met mijn clienten.... ben elke ochtend aan t werk en ik heb er zoveel lol in. Enne ik zou zeggen... vanavond feestje!!! haha echt wel knal! @Frederike, sterkte
haaahahaha... naja je weet toch wat ze zeggen... als je sex wil met je vrouw.. begin dan in de keuken
@suus: er zijn er bij die 8 dpo al posi testen hahahaa bij mij begint t ook te kriebelen maar weet dat t gewoon nog geen nut heb
jaa ik heb getest Het grappige is dat ik iets zie Heeeeeeeeeeeuuuuuuul licht maar ik zag het binnen de tijd en het wordt steeds iets duidelijker. Ik krijg het alleen niet op de foto Heb (nog) geen vals positieve testen gehad van dit merk maar alles kan he dus we wachten gewoon rustig af Nu heb ik wel het geduld om nog tot minstens het weekend te wachten, kan hier dagen op teren
maybe voor jou ook spannend. En zowieso volgende ronde uitzicht op wat hulp dus dat scheelt Haha ik lig in een deuk om mijn dochter. Probeert al een uur een klomp aan te trekken en ligt in een deuk als het lukt omdat ze dan kan stampen op de grond En nu speelt ze glijbaan op haar fatboy
@luca: hahaha lekker stampertje dus En ja inderdaad ik WAS er ook heel nuchter onder... maar me lichaam is me valse hoop aan het geven... grrrrr
Ooh dat heb ik ook... me lichaam geeft me heel veel hoop. Mooi hoor Luca, bij mij bleef ie wel wit hoor... t is ook nog veel te vroeg. Denk dat ik t nog mag gaan uitleggen aan me vent waarom ik in vredesnaam nu al getest had... Nou ik ga lekker bij me ouders eten... tot later!!!
Hoi meiden! Heb nauwelijks mee kunnen kletsen deze maand ivm verbouwing en ziek zoontje... De maand is omgevlogen en kom er nu achter dat gister mijn nod was! Voel nog niks wat op ongi duidt. Zou ik al testen??? Heb er 1 in huis. Geen zwangerschapskwaaltjes, alleen zit m'n haar al dagen voor geen meter .