Meiden, hier even de eerste reacties. Lees straks verder en zal ik verder reageren @Saja, tuurlijk mag je even juichen haha. Veel klusplezier. @Danielle, veel succes deze ronde. @Lov, wat vervelend joh van de afvoer. Bah, hoop dat het snel opgelost zal zijn. Gefeliciteerd (nog) met je jongste. @Vlindertje, welkom. @Maybe, dat is inderdaad heel erg naar. Knuffel. @Jossie, balen dat je ongi bent geworden, hoop meer geluk in de volgende ronde.
tuti ja testen!! Jeniyah ja het slaat ook helemaal nergens op testen een week voor je nod Maarja het geeft gewoon een kick dat turen Eet smakelijk! Ik ga vanavond het recept van maybe uitproberen denk ik, heb er nu al trek in! Moet alleen nog even wat groentjes halen (er moesten toch groenten in? )
Hey meiden! Allereerst sorry dat ik vorige week niet gereageerd heb, ik heb wel geprobeerd bij te blijven via mijn telefoon. Was ziekenboeg hier, man ziek, dochter ziek en ik ziek. Voel me nu weer iets beter, al ben ik sinds vandaag flink verkouden. Ik ga zo de laatste pagina's even lezen, en dan weer reageren. Morgen is mijn NOD... Vind het nu toch wel spannend hihi. Ik voel van alles, maar weet niet zeker of dat komt doordat ik nog steeds niet helemaal fit ben of door wat anders.. Ben iig toch te nieuwsgierig om tot morgen te wachten met testen, dus man gaat zo even voor me naar de kv toe.
@saja: oehh lekker... maar heb k van de week al op... stomme is ik heb al een paar dagen trek in mosselen... denk je waarom is dat stom?? nou ik lust helemaal geen mosselen
Jaloersss! Ohnee heb ik gister al gegeten Nee ik heb echt trek in wat ik plan te maken Ik ga het voor een keer eens doorzetten haha ik kook zo weinig de laatste tijd.. gewoon geen puf meer voor als ik heel de dag heb gewerkt! En vooral als ik dan zo lekker in de bank lig. Daarom zit ik nu ook op een stoel aan de eettafel Dan moet ik zo wel opstaan haha
Dat heb ik met melk.. Ik heb al een paar dagen trek in melk maar ik lust geen melk ( alleen weet ik zeker dat k niet zwanger ben)
Ik werk zelf dan niet.. gewoon huismama.. maar ik kook echt bijna elke dag... komt maar heel weinig voor dat we echt ff iets makkelijks eten.. Koken is m,n hobby en sta z,n 3x in de week gewoon 4 uur in de keuken om verse pasta of iets dergelijks te maken (pastasaus komt bij mij nooit uit een pot of een zakje)
Ik kook ook altijd pasta saus zonder zakje.. Alleen is het hier in een uur al klaar. Ik kook in het weekend wel uitgebreid vaak indisch ofzo. En door de week probeer ik zoveel mogelijk aardappels te eten alleen t komt er niet altijd van hahaha
Ik snijd gewoon een kilo in blokjes met vel en al ( goed voor de vezels ) rul het gehakt met kruiden dan de groentes erbij. Dan de tomaten blokjes en een scheut rode wijn ff sudderen tot de tomaten blokjes helemaal zacht gekookt zijn en klaar is kees
Hier vandaag pasta op het menu, met hamburger, sperziebonen en pepersaus, hmmmm Melk: ik drink de laatste 2 a 3 weken echt mega veel melk, voorheen bijna nooit. Net weer een nieuw pak gekocht, heerlijk haha. Was druk dagje vandaag, werken van 9 tot 3, daarna urenbriefje inleveren en wat boodschappen doen, net eten aangezet en wachten tot vl thuis komt. Net ook nog gebeld dat ik 2x 2,5 uur extra kan werken per week. Was bij uitzendbureau en toen hadden ze niks en kom thuis bellen ze op, was net iets binnen gekomen. Ideaal, mag zelf tijd bepalen, tussen 9 en 4! Eet smakelijk meiden!
oehh k had het vergeten maar ik zat van de week foto's te kijken van toen ik nog zwanger was van Aline en op een van die foto's stond een glas melk op een tafel. En toen herinnerde ik me weer dat ik daar echt aan verslaafd was tijdens de zw. schap Heb er nu eigenlijk ook wel trek in maar heb geen melk meer, straks even kopen
@saja: ik vind dat ook lekker maar zeur manlief moet die velletjes niet hahahaha... @ing: lekker zeg dat je zelf je tijd kan bepalen
@ Eten vandaag: Wij gaan zo Mac halen! Man en ik hebben beide geen zin om te koken, allebei slecht geslapen en heel erg moe. En ik denk niet dat de kindjes dat erg vinden haha. @Jeniyah: Wat schandalig zeg bij je man op het werk!! En helemaal onbegrijpelijk dat dat zo wordt weg gewuift, mens zou direct ontslagen moeten worden! Goed dat je het gemeld hebt. @Saja: Joepie, een knaller!! Veel klusplezier vanavond! @Luca: Spannend! Hoop dat je aankomend weekend een knaller hebt! @Tuti80: Zeker testen! Ben benieuwd, mijn duimen draaien voor je. @Maybe3: Dat is vreemd dat je nu zin hebt in mosselen terwijl je ze niet lust! Dank je wel voor het duimen draaien!
@saja87 jeej een pos ovu test veel plezier vanavond hihi @danielle005 he jammer suc6 de volgende ronde @glamory he balen maar misschien komt het nog. Er is nog kans dat je later wel pos test. En anders laat die ongi dan maar snel komen @maybe3 o das minder om dat te lezen in je agenda. Toen was je zo blij dat je het erin gezet had. Nu ff slikken natuurlijk. @jossie81 hoop dat je snel een plak baby krijgt. heb ff een deel bij gelezen vanavond verder.