@suuskie: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ohh meid wat hoop ik voor jou dat dit keer alles goed gaat... Ken je verhaal van de vorige keer helaas ( zat toen ook bij jou in het nod) Geweldig dit meid..!!!!! duim duim duim duim voor een plakkerd
thanks maybe!! I know.. we go waaaay back! Nu op naar een mooi wondertje voor jullie! Owwwww ik hoop zo dat het goed blijft gaan!
Jaa 2 positesters gefeliciteerd tuti en Suuskie! Snel die banner aanpassen Zo nu ga ik even naar de buurtsuper want ik heb zo'n hongeerrrrrr!!
WOW!! wat een goed nieuws!! Nu hopen op ee plakbeeb!! Wat een boel roze dames! Hopelijk is dit gewoon een hele vruchtbare maand!
@suus: lieve schat... is het geen tweeling na dat lichte streepje van gister nu al een positieve digi..???
Dan heeft het zo moeten zijn! Kan me voorstellen dat je een beetje emo bent, van hieruit een digitale knuffel voor je!
Whaaaa ik wil ook testen!! Man is nu naar de kruidvat toe, daarna haalt ie Mac op. Dus als hij thuis is eerst even eten en dan testen. Spannend!
mrsDee spannend!!! laat je het weten! Thanx voor de felicitaties! ik begin er steeds meer in te geloven.. al blijft het super eng.. afwachten is het enige wat ik kan doen
Ik moet morgen naar de tandarts.. En ik ben echt verschrikkelijk bang Zo bang dat ik echt al heel lang niet ben geweest *oeps*
Saja: heel herkenbaar.. ik moest 3 weken geleden: ik zat daar in de wachtkamer en dacht: ik lig nog liever bij de gyn die in mn *** gaat met van alles dan dat ik naar de tandarts moet! Maar ik was er ook zo weer vanaf, dus komop you can do it!