NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kunst; mijn duimen draaien voor jou hoor:D, ik heb alleen geen idee van je temp...

Chantallcindy; wat naar voor je! ben je bij de vk geweest? ben wel benieuwd naar welke onderzoeken. gaat het verder goed met je?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#1842 Lov23, 17 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2012
    @chantalcindy Maa de keer ervoor hadden ze ook je urine gecheckt toch?
    En je bent gister alles verloren maar tegelijkertijd kreeg je echo's enz?
    En laatst vroeg ik je nog of je ovutesten gebruikte?

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Oh zie net dat ik op naar ronde 18 heb geschreven, moet natuurlijk ronde 17 zijn.
    Ik baal wel, maar goed je veranderd er toch niks aan.
    Gelukkig staan er voor de volgende ronde (nog) geen oefeningen gepland voor manlief, dus kunnen we goed gaan klussen als mijn ongesteldheid geweest is.:D

4. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeeetje wat gaan jullie snel zeg!! Ben gisteravond hier voor t laatst geweest en moet al weer 22 pagina's bijlezen, kan jullie niet bijbenen hoor ;) Sorry als ik niet op iedereen reageer...

@nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! De maand begint al mooi roze te kleuren :D

@Dames op rood hopelijk volgende ronde beter!

Hier nog niks, elke dag dat ik geen bruinverlies heb heb ik meer hoop. Al mn vorige cyclussen begon het bloedverlies/bruinverlies al ruim voor mn NOD. Nu voor het eerst dat ik zo lang geen bloedverlies heb. Hoop zo dat t raak is!
    Manlief had vannacht gedroomd dat ik zwanger was, hoop dat hij voorspellende dromen heeft! ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach man ik hoop dat het deze raak eens raak mag zijn voor jullie....soms is het oneerlijk allemaal..
    Ik duik voor je idg als de tijd daar is!

6. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL

Sterkte!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Weetje wat zo vreemd is.

Dat ze dmv alleen urine en een echo niet kunnen zien of jij een mk hebt gehad.

Op mijn echo was niets te zien geen zwangerschap niks.. Als k niet positief ( duidelijk positief ) getest had hadden ze niks kunnen ontdekken.

Daarom prikken ze altijd je hcg als er niets te zien valt ivm BBZ.
    En gyn spreekt ook nooit van een vmk ( vlk ook niet ) maar van gewoon een mk.

Ik zou het lullig vinden als het je wijs gemaakt is zonder verder onderzoek te doen!

Dat verdriet is niet niks namelijk!

8. Joyjoy

Joyjoy Lid

11 sep 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedeavond dames,

Lees al een lange tijd mee en sta ook al op de lijst maar nog niet echt de tijd gehad om mee te kletsen.

Alle dames die zwanger zijn heel erg gefeliciteerd en geniet van komende maanden.

Damens die rood zijn in de lijst...Balen zeg maar volgende maand wordt jullie maand!

Hier wordt ik een beetje gek. Voor mij is dit natuurlijk eerste ronde voor eerste kindje maar voel me zo raar.... niet echt mezelf.
    Van het weekend steken in mijn onderbuik/baarmoeder en steken in mijn borsten. Mijn tepels zijn echt pijnlijk.
    Ben niet echt misselijk of zo. Wel last van mijn rug en beetje zeurderig buikpijn.

Soms denk ik dat ik me het allemaal verbeeld omdat ik het zo graag wil. Lees hier veel over de symptomen en je zou bijna denken dat als je er over leest dat je er dan ook ineens last van hebt..... haha

Ben 7 dpo dus misschien allemaal wel te vroeg we zullen over 7 dagen zien... hihi was ik even ego sorry dames.

9. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje :) voel me deze maand een beetje hyper of zo, alles is zo intens... Oo moet mezelf echt tot de orde roepen anders valt het straks zwaar tegen.. :cool:

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Helemaal mee eens... Hier ook afgelopen maand steeds lichte testen gehad... wist het zelf niet meer.. toen bloed geprikt en hcg was 28.. toen ook idd echo gemaakt om te kijken of het geen BBZ was... Dat gelukkig niet... maar aangezien de test niet donkerder werd wist ik al dat het fout zat

11. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Dank je wel!! Eens moet het raak zijn toch? We hebben er voor onze dochter ook 2 jaar over gedaan, wel met medische hulp.
    Hoop toch dat het nu zonder gaat lukken.
    Als het dit jaar niet lukt, gaan we denk ik weer de MMM in.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Helemaal mee eens...vindt het maar een vreemd verhaal wat ze vertelt hoor.;)
    Ten eerste was ze ver voor nod....toen zagen ze niks in haar urine toch!? En nu is het al een vmk? Sorry als het wel waar is al.emaal.....maa spotten met vmk moet je niet doe !

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja da heb je wel al dat geluk dat het al een keer wel gelukt is he....lijkt mij een geruststelling...met alle respect ik weet natuurlijk nooit hoe het moet voelen allemaal:(..

Snap k best da je dan weer de mmm ingaat....maar kreeg je ivf of?

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hoeveel was je hcg trouwens in je bloed ??????

15. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Nee, ik kreeg Clomid om een eisprong op te wekken. Ik werd toen helemaal niet ongesteld uit mezelf en dus ook geen eisprong.
    Ach we zullen het wel zien, ik geef de moed nog niet op!

Ik zie dat jullie ook bezig zijn voor een 3e kindje! Wat leuk!
    Hoe oud zijn jouw kindjes? Mijn oudste (zoon) wordt in november alweer 8, en mijn dochter is 4 jaar oud.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah...nou dan komt dat hartstikke goed:D

Ja idd...mijn meiden zijn bijna 4 en sinds gister de jongste 2 jaar:D

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mrsDee: dus als m,n gevoel klopt en deze ronde bij mij ook niks word gaan we samen (jij dan weer) aan de clomid..?? Bah... helemaal niet leuk..

18. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Leuk!! Alsnog gefeliciteerd met je kleine meisje!!

19. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Nee ik denk dat we dit jaar nog niet aan de Clomid gaan beginnen..
    Man wil iig nog 1 ronde alleen ovulatietesten gebruiken.
    Als de volgende ronde weer niet raak is gaan we maar een afspraak maken met de gyn, om te kijken hoe dan verder.

Maar ik hoop natuurlijk voor ons allebei dat de volgende ronde (of toch deze ronde voor jou;)) gewoon raak is!

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik zeg dan maar niet dat me dit positief in de oren klinkt? ;)

Deel Deze Pagina