NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ja ik ik ik!!!!!!! mega steek gehad!!!! heb je nog geteste van morgen?

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    heb jij een link van jou kaartje?
    of staat hij in het zwangeren kaartjes topic?..

wil je even naar mijn kaartje kijken
    link staat in mijn banner..

verder gefeliciteerd natuurlijk !!!!

ik heb wel last van jeukende tepels. mega blauwe aderen, moe, hoofdpijn, misselijk :)

maja ik weet inmiddels dat je lichaam je flink voor de gek kan houden !
    verder wens ik je een fijne zwangerschap toe !!

3. Lov ja ikke ikke! Had het gisteravond een paar keer! Hb nu weer ongikrampen..

Maybe ik wil een foto zien van e muurtekening! Wil ook graag zoiets doen in mijn woonkamer boven de bank.

Aan andere meiden: succes met wachten/klussen/testen!

Oh we hebben trouwens gister de aardappeltjes van Maye gegeten en het was heerlijk!

Ohja en Saja succes bij de tandarts! Ik moet ookaar zit nog in de ontkenningsfase haha. En ja pijn kan komen door je groeiende eitje.. Als de pijn over is dan is je ei gesprongen wss..

4. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    lovepeet: ik heb geen temp kaart, deze maand niet er mee bezig willen zijn dus ook geen ovutestjes maar af en toe wel mn temp opgenomen!

Jouw kaartje ziet er goed uit! spannend! heb je al getest?

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ja van de week
    maar wil er zo nog 1 doen ..
    mijn man is morgen jarig !!1

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Neem aan da je het tegen mij hebt:D
    Nou het blijft steken zeg maar.....dan gaat het weer weg...en dan begint het weer. Gisteravond begon dat. Als het maar geen voorbode is van een ongi:(

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend dus luca!

8. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    helaas vanmorgen ben ik ongie geworden:(

9. Lov heb je alweer getest? Of ga je nog testen vandaag?? Spannend zeg al drie dagen overtijd!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien morgen of donderdag:D...als het nog nosig zou zijn..

Jammer moontje:(

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @zwangels haha zou wat zijn als iedereen het zou zien dat je sex gehad hebt. veel plezier nog de komende dagen.

@luca het is snachts echt brrr maar wel gezellig knus dicht tegen elkaar aan hihi. nu deze week blijven we nog in het huis van mijn zwager scheel een hoop heen en weer rijden ivm school voor de kids. en volgende week misschien ook nog.

@maybe3 wat voor muurtekening ben je aan het maken? had bij mijn zoontje op de kamer toen ie 2 was buma en bumbalu gemaakt zo leuk om te doen.

@jeniyah suc6 bij de dokter.

vandaag weinig fut om dingen te gaan doen. moet vanmiddag weer werken om 15.00 tot 23.00 pff eigenlijk helemaal geen zin haha
    morgen gaan we een dagje naar de efteling hoop dat het wel droog is dan. we gaan met mijn ouders en de jongens. mijn ouders zijn er al in geen 20 jaar geweest dus ben benieuwd hoe ze het vinden. ook omdat mijn moder in een rolstoel zit. dus lange rijeen hebben we niet echt last van denk ik hihi.

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Lov23: ja het het tegen jou haha
    ga nu testen! ben zooooo benieuwddd

ik heb ook allemaal steekjes en krampjes en je hebt mn test gezien spannend!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha :D
    Nee ik wacht af hoor......eerst aankijken wat er gaat gebeuren;)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha...nee ik heb nu weer ontzettend het gevoel ongi te worden namelijk....

15. Weet je eigenlijk wanneer je je ei hebt gehad?

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    die steekjes herken ik wel hoor lov, beetje in je lies, dat bedoel je toch? ik heb die ook en heb ook krampen die je ook hebt tijdens je ongi, dat is normaal, dus dat je die krampen hebt zegt helemaal niks hihi
    had je al getest of nog niet? ik heb namelijk alleen van vandaag terug gelezen, moest er anders 25 terug lezen en dat ga ik toch niet onthouden haha

@suuske: ik zie dat je zwanger bent! gefeliciteerd meid:D ik hoop heeeeel erg voor jou dat het dit keer wel een plakkert is! zal wel spannend zijn voor je zeker?

ik heb gisteren de vk gebeld, heb 15 oktober mijn eerste afspraak en dan gelijk ook echo:D heb me net aangemeld bij mvm, maar hoor je dan geen bevestigingsmail te krijgen? krijg namelijk niks dat het gelukt is ofzo.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@luca..nee
    @jesje ik hoop maardat het van een zwschap is....

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sorry meiden voor mijn gezeur he hahahaha....

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@ jesje ik had zondag getest en die was neg.

Deel Deze Pagina