NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@jeniah ik ben benieuwd dan!
    Maar nu kun je al wat zien in een bloedtest? Waarom krijg je die al zo vroeg eigenlijk?

2. Ja maar mannen die voelen het niet met je mee en de mijne geloofde het nog niet eens toen ik drie dik posi testen onder z'n neus had geschoven haha pas toe. Hij de echo had gezien geloofde hij het..

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Geen idee... ik hoop t.

Omdat ik vorige week last had van duizeligheid en misselijkheid...
    Zal de innesteling wel geweest zijn enz.

Dus de doc heeft het aangekruisd.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach kunne ze ook niks aan doen die mannen hahahaha....
    Toen ik de weeen had van de jongste...zei ik op een gegeven moment...nu wil ik naar het zk! Oh ja maar zoveel pijn lijk je toch nog niet te hebben? Aaaaahhhhhhhhhhh.......
    Hijbedoelde het natuurlijk,niet zo lullig maar ik kon gewoon goed de weeen opvangen hahahha

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is je dokter zo makkelijk? Lees hier vaak dat vrouwen bijna moeten bedelen voor bloedtesten;)

6. susan84

susan84 Niet meer actief

@ Luca: Haha, dat rustig kan je volgens mij wel weg laten of niet?! Heb ook vanmorgen een test gedaan. Omowit natuurlijk, veel te vroeg maar het voelt zo anders deze maand, kon me niet inhouden ;)... Toch ook nog "rustig" afwachten. Ik mag zondag van mezelf weer testen.

@ Lov23: nog niks? Heb je alleen ongi gevoel of ook wat zwangerschapssymptomen? Ik duim nog met je mee!

7. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    hier opnieuw een negatieve test........zo duidelijk als wat.....maar ook geen tekenen van ongi

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@MrsDee: spannend meid...!!!

@luca: de ene keer denk ik hem te zien en dan weer niet..!! ik duim voor je meid.. en ben blij dat het receptje ook gesmaakt heeft:)

@lov: wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt meid

@muurtekening: ben hem eerst op papier aan het ontwerpen.. Word iets met bloemen een beetje in tattoo style... heb een paar van m,n tattoo's ook zelf ontworpen dus vandaar:)

@lov: je zeurt niet hoor meid;) weet je hoeveel ik sinds vandaag tegen mezelf aan het zeuren ben... pff hou op schei ui...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Symptomen...krampen en steekjes die komen en gaan....soms last van borsten.....paar dagen geleden hartkloppingen....

Van alles....maar het kan gewoon alle kanten op.....we wachte af...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@ maybe gelukkig voel me een beetje een gek hahahhaa....

11. susan84

susan84 Niet meer actief

Had jij die duizeligheid en misselijkheid ook 1 dag (op de vermoedelijke dag van innesteling) of langer?
    Ik heb gewoon het hele weekend (had 3 feestjes) geen zin in alcohol, dat heb ik nog nooooit gehad ;). heb dus maar een keer goed naar mijn lichaam geluisterd en voor de zekerheid geen druppel op.

Heb je al bloed laten prikken?

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    volgens mij zijn jullie allemaal zwanger hahahahaha

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Klachtjes hier:

trek in dingen die ik niet lust
    zwaar gevoel in m,n mini boobies die ook ineens puntig zijn
    steekjes
    met vlagen misselijk (moet echt ontbijten terwijl ik dat normaal nooit doe maar doe ik dat niet dan word ik echt duizelig
    en m,n yoghurt heeft nu plaatsgemaakt voor soort eislijm..

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sorry luca, ik zie ook niets. En je bent veel te vroeg! Hihi
    Ik ga weer ff werken, zal vanavond weer iedereen doen

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuskie: ken ik dat zwart op wit krijgen whuhahahahaha

16. susan84

susan84 Niet meer actief

Ja, helaas liggen de symptomen van zwanger kunnen zijn en ongi worden te dicht bij elkaar :(

17. susan84

susan84 Niet meer actief

Zou leuk zijn :)
    Jij iets van je innesteling gevoeld of klachten die dag?
    (sorry ik ondervraag iedereen er over en heb er eigenlijk niks aan, moet gewoon afwachten, maar zo nieuwsgierig, hihi)

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ey Maybe: ben je hagenees????

JA 2 druppels bloed! en duizelig en steken in mn buik! zo erg dat ik ff in elkaar kromp

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Nou ik ben voor het eerst in mn leven overtijd! Voor de eerste zwangerschap zijn we 1,5 bezig geweest en altijd een paar dagen voor nod ongesteld of op nod en nu..... Gister getest en wit! Over de symptomen zal ik het maar niet hebben pfff... Wil weten waar ik aan toe ben!

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuskie: nee Rotterdamse:p

Deel Deze Pagina