@jeniah ik ben benieuwd dan! Maar nu kun je al wat zien in een bloedtest? Waarom krijg je die al zo vroeg eigenlijk?
Ja maar mannen die voelen het niet met je mee en de mijne geloofde het nog niet eens toen ik drie dik posi testen onder z'n neus had geschoven haha pas toe. Hij de echo had gezien geloofde hij het..
Geen idee... ik hoop t. Omdat ik vorige week last had van duizeligheid en misselijkheid... Zal de innesteling wel geweest zijn enz. Dus de doc heeft het aangekruisd.
Ach kunne ze ook niks aan doen die mannen hahahaha.... Toen ik de weeen had van de jongste...zei ik op een gegeven moment...nu wil ik naar het zk! Oh ja maar zoveel pijn lijk je toch nog niet te hebben? Aaaaahhhhhhhhhhh....... Hijbedoelde het natuurlijk,niet zo lullig maar ik kon gewoon goed de weeen opvangen hahahha
@ Luca: Haha, dat rustig kan je volgens mij wel weg laten of niet?! Heb ook vanmorgen een test gedaan. Omowit natuurlijk, veel te vroeg maar het voelt zo anders deze maand, kon me niet inhouden ... Toch ook nog "rustig" afwachten. Ik mag zondag van mezelf weer testen. @ Lov23: nog niks? Heb je alleen ongi gevoel of ook wat zwangerschapssymptomen? Ik duim nog met je mee!
@MrsDee: spannend meid...!!! @luca: de ene keer denk ik hem te zien en dan weer niet..!! ik duim voor je meid.. en ben blij dat het receptje ook gesmaakt heeft @lov: wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt meid @muurtekening: ben hem eerst op papier aan het ontwerpen.. Word iets met bloemen een beetje in tattoo style... heb een paar van m,n tattoo's ook zelf ontworpen dus vandaar @lov: je zeurt niet hoor meid weet je hoeveel ik sinds vandaag tegen mezelf aan het zeuren ben... pff hou op schei ui...
Symptomen...krampen en steekjes die komen en gaan....soms last van borsten.....paar dagen geleden hartkloppingen.... Van alles....maar het kan gewoon alle kanten op.....we wachte af...
Had jij die duizeligheid en misselijkheid ook 1 dag (op de vermoedelijke dag van innesteling) of langer? Ik heb gewoon het hele weekend (had 3 feestjes) geen zin in alcohol, dat heb ik nog nooooit gehad . heb dus maar een keer goed naar mijn lichaam geluisterd en voor de zekerheid geen druppel op. Heb je al bloed laten prikken?
Klachtjes hier: trek in dingen die ik niet lust zwaar gevoel in m,n mini boobies die ook ineens puntig zijn steekjes met vlagen misselijk (moet echt ontbijten terwijl ik dat normaal nooit doe maar doe ik dat niet dan word ik echt duizelig en m,n yoghurt heeft nu plaatsgemaakt voor soort eislijm..
Sorry luca, ik zie ook niets. En je bent veel te vroeg! Hihi Ik ga weer ff werken, zal vanavond weer iedereen doen
Zou leuk zijn Jij iets van je innesteling gevoeld of klachten die dag? (sorry ik ondervraag iedereen er over en heb er eigenlijk niks aan, moet gewoon afwachten, maar zo nieuwsgierig, hihi)
ey Maybe: ben je hagenees???? JA 2 druppels bloed! en duizelig en steken in mn buik! zo erg dat ik ff in elkaar kromp
Nou ik ben voor het eerst in mn leven overtijd! Voor de eerste zwangerschap zijn we 1,5 bezig geweest en altijd een paar dagen voor nod ongesteld of op nod en nu..... Gister getest en wit! Over de symptomen zal ik het maar niet hebben pfff... Wil weten waar ik aan toe ben!