wij klussen om de dag, maar heb ook wel veel zin moet ik zeggen, kan er wel warm voor lopen en ml vindt het sowieso geen probleem teunisbloem slik ik niet, slik de vitaal zwanger van kruidvat en heb een tijdje aanvullende vitamine d, e en zink geslikt, maar t wordt me een te duur grapje dus daar ga ik ook mee stoppen, alleen vitamine d (daar is ook van aangetoont dat het slikken van de pilletjes helpt, andere vitamines is schijnbaar nooit aangetoont dat je lichaam het opneemt in pil vorm?) en de rest schrappen we maar, kost me te veel en in die van kruidvat zit ook al veel aanvullend, oa foliumzuur. nou hier een giga &%@#^ dag gehad, te merken dat ik ongi ben :x vanacht meerdere malen wakker geworden door giga pijn in mn rug net onder mn schouderblad, zelfs op mn rug liggen en ademhalen deed pijn! (nog nooit eerder gehad overigens) vanochten half uur op een afrit(!) gestaan om naar mn werk te komen, half uur te laat (en dat in mn proeftijd, not so nice) vervelende klanten, lastige collega's, op de terugweg naar huis nog maar eens 20 minuten in een file gestaan. En in de tussentijd is ongi ook flink doorgebroken dus hoofdpijn, buikpijn en zin in chocola! kortom, ik ga zo lekker in bad en daarna naar bed!
Hoi meiden, ik ben ook weer een ronde door. Zou graag op de lijst willen. Romy24, inmiddels 28 geworden, 3 de ronde, 2de kindje, nod 19 september.
♥ NOD lijst 16 t/m 30 september 2014 ♥ 16. (5) : Itakepictures, 26 jaar, 4e ronde na MK, 1e kindje Ik87, 26 jaar, 19e ronde, 1e kindje Pippers, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Boris10, 32 jaar, 8e ronde, 3e kindje Smood, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje 17. (2) : Brondy, 29 jaar, 10e ronde, 2e kindje Zus9, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18. (3) : Wensje88, 26 jaar, 2e ronde na MA, 1e kindje Daffie86, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Babybanjo, 40+, 9e ronde na mk, 3e kindje 19. (5) : Juulles, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje Astarte, 37 jaar, 3ekindje. Fotofanaat, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Angietjuh, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Romy24, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 20. (1) : Dorri, 39 jaar, 4e ronde, 2e kindje 21. (2) : Indy1986, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje sweetbaby,31 jaar, 4e ronde, 3e kindje 22. (1) : 4dogs82, 32 jaar, ronde 31, 1e kindje 23. (1) : Joostemans, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 24. (0): 25. (2) : Mirte85, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Muzieknootje, 27 jaar, ronde 23, 1 kindje 26. (0) : 27. (1): Kabouter24, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje 28. (1): Bambe, 26 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje 29. (0): 30. (0): Datumloos (7): Arendje, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje MMM Derdedroppie, 27 jaar, 2e ronde, 4e kindje Mandy3, 24 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, 5e ronde na BBZ, 1e kindje Baas, ?? jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Melovekane, 29 jaar, 5e ronde (met clomid) 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 31 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Nou lekker daggie meiden..... *knuffel* Badderse mirte.... lekker k op je werk dus. Even wegdampen dan maar Ik ben voornamelijk enorm emo. Nasleep ongi gok ik zomaar. Sterkte mandy klinkt ook niet lekker
Jeetje we zijn wel lekker krakkemikkig met zijn allen ofniet? Iedereen op tijd naar bed, morgen wordt vast beter! September wordt gewoon onze maand dames!
Hoi dames, Ik heb weer ovu-testen besteld. En was begonnen met tempen haha ik ben zo benieuwd. Maar wij gaan ook nog een midweek weg, en ergens wil ik toch ook n drankje doen, gewoon even echt er tussenuit. heb veel meegemaakt en ben er wel aan toe. ik las een stukje terug ook over lijnen. over koolhydraat arm...zijn daar voorbeelden van? gemakkelijke dingen niet dat je koelkast vol staat en je maar 1dag iets gebruikt. nu ben ik veel aangekomen vanaf mijn onder gewicht gezien. zodoende heb ik iets wat over gewicht en voel me daar niet happy bij. ik wilde gaan sporten maar durf niet goed alleen, ik ken ook niets of via iemand die ook wilt dus ja hahha. maar goed... ik hoop op veel positieve testen.
Dank je!! en ik ga er ook voor dames: september is onze maand!!! Moet goed komen!! Ik duim voor jullie allemaal!
Ik heb hetzelfde!! Ik wil ook wel soorten maar vind het ook niet leuk om alleen te gaan! Pff... Tis wat haha. En over lijnen met koolhydratendieet weet ik niet zo goed, ik ben wel aan het lijnen maar dan met Sonja.. Dat is ook niet alles maar ach. Nog 20 kilo te gaan
Jullie willen niet weten hoe blij ik ben dat ik niet de enige ben die ermee zit en er wat aan wil doen.... Ik geloof wel in dat koolhydraten dieet, mijn vader was ook ineens behoorlijk wat kwijt. Veel groenten, weinig brood, pasta etc en veel bezig zijn en bewegen. Maar ja nu de woorden nog omzetten in daden....
De enige manier om verantwoord en blijvend af te vallen is toch nog echt meer verbranden dan er binnen komt Dus bewegen/sporten en verantwoord eten. Je hoeft niet meteen naar de sportschool, maar zorg dan wel dat je elke dag dan gewoon genoeg beweging krijgt. Fietsen naar je werk, niet de bus pakken maar lopen, in je pauze een half uur wandelen ipv binnen blijven etc. Er zijn best veel dingen te verzinnen waardoor je aan een half uur beweging per dag komt, maar beginnen is lastig. Je kunt zeker koolhydraten blijven eten, je lichaam heeft ze zelfs nodig. Ik train met een personal trainer die ook mijn voedingsschema heeft gemaakt, en daar staat gewoon brood, pasta, rijst, aardappels etc op, maar max 100gr koolhydraten per dag en minimaal 100gr eiwitten op een dag. Dat laatste is best een klus (ik haal het alleen echt goed als ik ook proteine shakes neem, ik kan niet 2 bakken kwark op een dag eten), maar gelukkig kun je uit veel superlekkere dingen eiwitten halen (huttenkase, kipfilet, kwark, zalm, noten, peulvruchten etc)
Dames, ik kom me hier ook melden. Ronde 8, derde kinde, 36 jaar NOD 18 sept Kan iemand me op de lijst zetten? Ik hoop dat het voor velen deze maand raak is!!
Hoi meiden, Mag ik ook bij jullie op de lijst? Dese, 28 jaar, 3de ronde, 1e kindje, NOD 16 sep Sinds vorig jaar gestopt met de pil om inzicht te krijgen in m'n cyclus. Halverwege het jaar begonnen met Vitaal Zwanger van KV. Viel me afgelopen maand op dat sinds dien m'n cyclus opliep. Deze maand gestopt en nu weer keurig 28 dagen. Daarop ook m'n NOD berekend. Start vanaf het weekend met ovulatietesten dus daarna weet ik het zeker. Zie dat jullie ook worstelen met het gewicht. Hier is het juist andersom. Heb een te lage BMI. Daar word je ook niet blij van.. Hopen op veel roze deze ronde!
♥ NOD lijst 16 t/m 30 september 2014 ♥ 16. (6) : Itakepictures, 26 jaar, 4e ronde na MK, 1e kindje Ik87, 26 jaar, 19e ronde, 1e kindje Pippers, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Boris10, 32 jaar, 8e ronde, 3e kindje Smood, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Dese, 28 jaar, 3de ronde, 1e kindje 17. (2) : Brondy, 29 jaar, 10e ronde, 2e kindje Zus9, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18. (4) : Wensje88, 26 jaar, 2e ronde na MA, 1e kindje Daffie86, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Babybanjo, 40+, 9e ronde na mk, 3e kindje Mariam1978, 36 jaar, Ronde 8, derde kinde 19. (5) : Juulles, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje Astarte, 37 jaar, 3ekindje. Fotofanaat, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Angietjuh, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Romy24, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 20. (1) : Dorri, 39 jaar, 4e ronde, 2e kindje 21. (2) : Indy1986, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje sweetbaby,31 jaar, 4e ronde, 3e kindje 22. (1) : 4dogs82, 32 jaar, ronde 31, 1e kindje 23. (1) : Joostemans, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 24. (0): 25. (2) : Mirte85, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Muzieknootje, 27 jaar, ronde 23, 1 kindje 26. (0) : 27. (1): Kabouter24, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje 28. (1): Bambe, 26 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje 29. (0): 30. (0): Datumloos (7): Arendje, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje MMM Derdedroppie, 27 jaar, 2e ronde, 4e kindje Mandy3, 24 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, 5e ronde na BBZ, 1e kindje Baas, ?? jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Melovekane, 29 jaar, 5e ronde (met clomid) 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 33 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
De lijst loopt al lekker vol! ik heb iets geks. zit vandaag op cyclus dag 6 en veeg net een beetje vruchtbaar slijm af bij toietbezoek.. heb ook van de felle steekjes in mijn buik.. zou mijn ei zich nu al aandienen??? ik ga maar even testen als ik thuis kom.. maar dat zou wel veel te snel zijn toch? dat moet toch pas op dag 14 van de cyclus ongeveer? hmm, ik ben een beetje verward hierover.. iemand anders weleens zo snel vruchtbaar slijm gehad na haar menstruatie? lfs, Dorri
Hoi Mandy, nee geen testen meer gedaan nadat ik ongesteld ben geweest vorige week. ik heb net nog even gegoogled en vond onderstaande: Vroeg slijm wordt geproduceerd in de dagen na de menstruatie en wordt samengevat als wit, weinig, dik, kleverig en vormbehoudend. Overgangsslijm, dus hetgeen wordt gevormd in de dagen daarna, is dun, waterig, troebel of doorzichtig en is er in een toenemende hoeveelheid. Het zeer vruchtbare slijm ten slotte komt in grote hoeveelheden, is glibberig, zoetgeurend, doorzichtig, rekbaar als rauw eiwit en dit heet het Spinnbarkeit-effect. Dit zijn de dagen dat de kans op zwangerschap zeer groot is. Ovulatie volgt en de hormoonspiegel wordt hierna dusdanig dat het slijm ondoordringbaar wordt voor zaadcellen. De tweede helft van de cyclus is daarmee aangebroken. Ik denk dat ik gewoon zeer op tijd in de fase met overgangsslijm zit? het is nog niet zo dat ik er slierten van kan trekken maar het is duidelijk aanwezig op het toiletpapier. zoals ik al zei, ik zal vanavond vast eens ovutestje doen. heb er toch genoeg lfs, Dorri