Nuet normaal meer zo rood als deze maand is.... Succes allemaal vokgende ronde! Naar een roze oktober lijst! hier volgens mn app vandaag ongi moeten worden maar hou zelf morgen aan, ga altijd uit van mn langste cycl. voel nog helemaal niks, geen krampje niks maar ga er wel vanuit dat t niks is geworden deze maand. paar dagen geleden flink chaggie geweest en das meestal paar dagen voor ongi
Hallo meiden. Mag ik hier bij aansluiten? Even een kort voorstellen: 32 jaar, moeder van 2 jongens en we gaan nu voor de 3e. Ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, maar vannacht ( ja beetje maf tijdstip haha) had ik een negatieve test. Bij de oudste had ik ook ruim een week na de NOD alsnog een positieve test in mijn handen waardoor de uitgerekende datum ook een week opschoof. Ik wacht dus (ong)geduldig...hihi...Want of het de 1e is of de 3e....t is altijd spannend!!!
Welke app is dat die je gebruikt als ik zo nieuwsgierig mag zijn Ik duim voor jou dat het wél iets is hoor, je weet maar nooit Toi toi toi!
Heel veel succes voor de dames die nog moeten testen en de dames die overtijd zijn, maar nog geen positief resultaat hadden! My fingers are crossed!!
welkom op het wachtbankje Eind van maand komt in zicht.. hopelijk alleen nog maar roze aanvullingen op de lijst...
Helaas... ik mag ook op rood Voor alle dames op het wachtbankje succes! alle dames op roze gefeliciteerd en dames op rood ik zie jullie op de oktober nod lijst! Succes! Liefs
Hmmz heb een echt heel raar symptoom sinds een week. Als ik snel opsta of nies heb ik last van steken laag in mn buik. Ik googelen wat t kan zijn, kom ik alleen maar op zwangerschapssites met de term bandenpijn ofzoiets. Normaal gezien zou dat bij vroege bandenpijn ongeveer bij 6 weken zijn. Als ik zwanger zou zijn ben ik zondag 4 weken. Iemand hier ervaring mee voordat ik te veel hoop krijg
Ik heb ook sinds de dag van mijn verwachtte NOD die steken met niezen. Ik kon zelfs geen grote boodschap doen zonder dat mijn buik pijn deed. Ik denk ook dat het bandenpijn is. Je baarmoeder is nu aan het groeien (beetje bij beetje en heel langzaam). Nu 5 dagen verder is het wel minder maar nog niet weg.
Hallo dames, ik denk even spieken hoe het met de lijst gaat. Helaas veel rood . Hopelijk op het eind een mooi roze staartje. De dames met positieve testen, van harte en geniet er met volle teugen van. Dames op rood, tot in het oktober topic.
Hier vanochtend ook omo-wit, toch tegen beter weten in getest.. Heb puistjes en 's avonds krampen dus ik denk dat ik uiteindelijk nog op rood ga, maar tot nu toe nog niks te bekennen... Geen bloed is moed zullen we maar zeggen
Ik heb een twijfeltest (zie topic in het testforum). Hij ziet er raar uit en ik denk niet dat ik er iets achter moet zoeken, maar ik ben ook nog niet ongesteld. Dus wie weet.