Voor alle mooie testen meiden gefeliciteerd en alle dames op rood hoop volgende ronde nieuwe kansen hoor. Ik zit nog op het wachtbankje vanmorgen witte test. Drie dagen voor Nod. Twijfel erg of ik niet veelste vroeg ben. Zou namens mijn normale cyclus drie dagen voor nod moeten zijn. Maar heb pas op de 17 en 18de een positieve ovulatie test dus dat is naar mijn mening een late ei haha. Dus zou nu op 9dpo zitten toch? Mits ie zo snel gesprongen is natuurlijk. Pff haat deze week haha
Ik mag ook op Rood..... Iets eerder als ik dacht.. Ik verga van de pijn van de buikkrampen.....Die rot endometriose!! Ik zie jullie in oktober... Dames op roze gefeliciteerd!!
Denk dat ik door moet schuiven naar het oktober topic na een negatieve test even een ovulatietest gedaan... die was vrij donker
Gefeliciteerd Willie!!! Het wordt steeds stiller hier 😊 Hoop dat ik óf een posi test krijg of m'n ongi doorbreekt want hier is niets aan... Leef je de hele tijd naar je NOD toe, weet je nog niets!
Willie en elise gefeliciteerd! Hier zoals verwacht op rood, het is nog niet helemaal doorgebroken maar eerste bruinverlies is er en onwijs opgeblazen gevoel
lieve meiden bedankt voor jullie felicitaties. hoop voor diegene die deze keer ongi geworden zijn dat jullie ook snel op roze mogen. en voor de dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd liefs elise
Waaah mn lichaam heeft me niet voor de gek gehouden. Ik had vanmorgen een positieve zwangerschapsstest. Dit had ik nooit durven hopen in de 1e ronde al zwanger te zijn. Ik mag dus op roze😄😄