Ik ben begonnen met temperaturen, op dag 10, dus sinds gisteren. Kan ik hier wel een goeie uitslag mee krijgen omdat ik dus een kleine 10 dagen mis? Ik ben tot dag 6 ongeveer ongesteld geweest dus eigenlijk 4 dagen. Ik gebruik er ook ovulatietesten naast. Klopt het dat je temperatuur eerst daalt en daarna echt stijgt? Oh en ik test altijd rond 18:00, is dit goed of kan ik zo mijn ei missen??
Hier nog steeds een knaltest.. Vanmorgen met tweede plas is het streepje ook nog donker! maakt het lastig om mn "exacte" eisprong op te sporen.. ach 1 ding is zeker.. zeer binnenkort zal hij springen... hopelijk is dit The One! kan je eigenlijk ovulatiesymptomen hebben? lfs, Dorri
Ja hoor, dat kunnen typische hormonen 'symptomen' zijn! Mooie test! Succes met lekker knuffelen vanavond
dankjewel Ilona! we knuffelen wat af tegenwoordig.. haha, maar heerlijk vinden we het hoor.. lfs, Dorri
En dat is het belangrijkste he haha mijn mannetje kijkt alweer uit maar het weekend, zijn we heerlijk samen. Dus dat word heel veel knuffelen sexen happy time haha. Oja klussen word ook genoemd he
Hallo dames, ben dus gisteren naar de gyn geweest in Belgie. Eigenlijk nog niets wijzer geworden. Tijdens de echo zag ze een "cysteachtige omgeving"maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen omdat ik nog geen eisprong heb gehad. En anders moesten ze een bloedtest doen, volgende week. Maar dat was niet verontrustend. Ze zag wel iets in mijn baarmoeder, heeft de naam ook opgeschreven, ik kan het niet ontrafelen. Maar dat kon ze ook niet met zekerheid zeggen, want dan moest ze een biopsie doen. Zelfs als dat het was, dan kunnen ze er nog niets aan doen. Dus..... Ik heb wel aan mijn zus gevraagd of ze nog even wil navragen bij de gyn naar de naam Verder heb ik wel verschillende vitamen gehad en voor mijn man. Teunisbloemolie, zink en combi van foliumzuur, jodium en nog iets. Mijn man heeft vitaminen gehad die oa het sperma optimaliseren. Ik heb ook aangegeven dat ik elke maand test om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Dan was de bloedtest ook overbodig, volgens haar. Al met al, niets wijzer. Ik heb wel een vraag, kan ik ervanuit gaan dat ik geen PCOS kan hebben omdat ik netjes elke maand ongesteld word en positieve ovulatiesten? Sorry voor het lange verhaal
♥ NOD lijst 16 t/m 30 september 2014 ♥ 16. (8) : Itakepictures, 26 jaar, 4e ronde na MK, 1e kindje Ik87, 26 jaar, 19e ronde, 1e kindje Pippers, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Boris10, 32 jaar, 8e ronde, 3e kindje Smood, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Dese, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pien1991, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Kat80, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 17. (2) : Brondy, 29 jaar, 10e ronde, 2e kindje Zus9, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18. (7) : Wensje88, 26 jaar, 2e ronde na MA, 1e kindje Daffie86, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Babybanjo, 40+, 9e ronde na mk, 3e kindje Mariam1978, 36 jaar, 8e ronde, 3e kindje Linky, 27 jaar, 1e ronde (na MA), 1e kindje Laawra, 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje In Afwachting, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje 19. (5) : Juulles, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje Astarte, 37 jaar, 3ekindje. Fotofanaat, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Angietjuh, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Romy24, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 20. (4) : Dorri, 39 jaar, 4e ronde, 2e kindje Minou 78, 36 jaar, 2e ronde, 2e kindje GekkeSaskia, 2e ronde Joho31, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje 21. (2) : Indy1986, 27 jaar, 3e ronde, 3e kindje sweetbaby, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje 22. (1) : 4dogs82, 32 jaar, 31e ronde, 1e kindje 23. (4): Joostemans, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Bloemetje102, 36 jaar, 2e ronde, 1e kindje Zograagnog1, 41 jaar, ronde 1, 5e kindje (1*) Ennas, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 24. (2): Ilona, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje Elise, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje 25. (3) : Mirte85, 29 jaar, 5e ronde, 1e kindje Muzieknootje, 27 jaar, 23e ronde, 1 kindje Veetje83, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje 26. (2): B100, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mystiek, 29 jaar, 11e ronde, 1e kindje 27. (3): Kabouter24, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Colinn, 27 jaar, ronde x, 1e kindje. 28. (3) : Bambe, 26 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje jezzebel88 25 jaar 3e ronde, eerste kindje 29. (1): Mltje, 26 jaar, 2e ronde 30. (1): Lolababy, 40 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje Datumloos (8) : Arendje, 24 jaar, ronde 11, 1e kindje MMM Derdedroppie, 27 jaar, 2e ronde, 4e kindje Mandy3, 24 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, 5e ronde na BBZ, 1e kindje Baas, ?? jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Melovekane, 29 jaar, 5e ronde (met clomid) 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, 18e ronde, 1e kindje Daantj, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 56 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hoi, ik wil ook graag op de lijst. Fijn om het te delen met vrouwen die hetzelfde mee maken, maakt het wachten wat minder vervelend. AngelaSR, 32 jaar, 1e ronde, 1e kindje, nod 16 september als mijn cyclus netjes loopt ten minste
Hoi angela welkom hier ! Ik kan de lijst helaas moet aanpassen via mijn telefoon sorry .... Hier is mijn ongie bijna over en dan over een paar dagen starten met ovulatie testen hoop dat mijn lichaam nu weer opgestart is en dat ik weer een normale cyclus heb en niet 60 dagen zoals de laatste keer ...
Ik heb net toch een ovulatietest gedaan, mijn laatste. Wilde eigenlijk pauze inlassen. Ik voelde de bekende pijn weer en ja hoor, positief. Gisteren op de echo alleen kleine eitjes te zien. Betekent dit nu dat mijn eisprong niet goed is? Anders had de gyn toch iets moeten zien. Ik snap er niets van
Wat vervelend allemaal en veel onzekerheid de hele tijd? Een positieve ovulatietest hoeft niet te betekenen dat er ook daadwerkelijk een eitje springt lees ik veel op websites.. Maar ik heb ook geen idee Iemand anders misschien? Ik hoop het iig wel voor je!