NOD lijst 16 t/m 30 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Arendje, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Dank je wel Mandy voor je advies :)

2. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Hier nog steeds geen ei gespot met mijn ovu testen. Ik slik wel sinds begin van deze cyclus tarwekiemolie en heb elders op het forum gelezen dat dit je cyclus kan verlengen. Vorige cyclus was vrij kort (26 dagen) en toen dacht ik echt mijn ei te voelen. Was gewoon nieuwsgierig en wilde dus ovu testen gaan doen, maar nu al een hele tijd negatief. En dan dus echt niet eens een heel licht streepje. Had mijn ei eigenlijk al wel verwacht.

Ik moet dus nog even wachten en dan zal mijn NOD ook wel verschuiven. Maar dat geef ik wel aan op het moment dat ik een positieve test heb, dan heb ik meer inzicht.

Voor alle dames die lekker hebben geknuffeld rond hun positieve testen: veel succes!!!

3. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Hij mag echt nog veel donkerder. Indd zo donker als de teststreep :)
    Jij test 2 keer per dag dus gewoon doortesten zoals je nu doet dan kun je bijna je eisprong niet missen! hij wordt wel donkerder zie ik dus grote kans dat die er wel aan komt :) even geduld nog, al is dat frustrerend i know!
    Heb zelf ook zo'n kleur streepje als jou vanochtend maar ik voel verder nog niks, ook geen vruchtbaar slijm dus..wachten wachten en nog eens wachten.

Wil je dat ik even een voorbeeld foto plaats hoe donker die kan worden? Dan kan ik dat doen als ik vanavond weer thuis ben.

4. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ik heb vanavond of morgen m'n eisprong, gezien een hele mooie ovu test.
    En dan 14 dagen later is je NOD?

5. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Hoeft niet perse 14 dagen te zijn, dat is het gemiddelde.
    Bij mij verschilt het per cyclus, de ene keer 11 dagen en de andere keer 9 dagen.
    Maar dit is je eerste ronde lees ik? Dan hou je gewoon 14 dagen na je eisprong aan, dan zit je dus gemiddeld. Is even afwachten ;)

6. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Klopt, normaal zou ik namelijk op de 17e m'n nod hebben maar daardoor heb ik die een week opgeschoven. Maar dan kijk ik het nog even aan!

7. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    @Mandy, bedankt voor het aanpassen van de lijst!
    @ fotofanaat, echt, tarwekiemolie kan je cyclus niet verlengen of verkorten. Tarwekiemolie kan alleen jouw cyclus reguleren en dat is positief! Geef het even de tijd als je echt wilt weten wat tarwekiemolie voor je kan doen. Je ei kan een x later zijn en je testen kunnen ook per dag verschillen! Hou zolang je nog geen streepjes hebt 1x per dag aan om te testen! Het liefst op een vast tijdstip en daarvoor 2 uur niks drinken (test niet met ochtendurine) succes!!

Lfs, Dorri

8. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Dank je, Dorri! Ik ga gewoon door met testen, dus we gaan het zien. Is ook pas mijn 2e cyclus na het stoppen met de pil, dus zal sowieso nog een beetje mijn gemiddelde moeten vinden. Lijkt me gewoon zo leuk om zo'n positieve test te hebben, dat ik niet zo goed kan wachten. hahaha.

9. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ga dinsdag starten met ovulatie testen dus ik ben zeer benieuwd. Zeker omdat het mn eerste cyclus is na de pil. Slik wel teunisbloem dus hoop dat het meteen regelmatig is. Of beter nog dat ik niet meer ongesteld wordt maar dat is te hoopvol gedacht haha.

10. Zograagnog1

Graag Joostenmans, dan kan ik zien hoe donker die moet worden!

11. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Deze zijn van mijn laatste ronde, zijn dus ingedroogd, maar als je dan test zijn ze echt zo donker als de teststreep wanneer ze nog nat zijn. Hopelijk heb je hier iets aan :)

Bijgevoegde bestanden:

12. Zograagnog1

Dank je wel Joostemans daar heb ik zeker wat aan! Die van mij moeten dus een stuk donkerder dus!

13. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Fijn :) graag gedaan

14. Zograagnog1

Alleen vanavond géén knaller.
    Ga morgen weer verder met testen.

15. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Hier ook nog geen knaller, dag 14 nu :) hij is wel iets donkerder dan gister dus bij mij is die ook onderweg volgens mij :cool:

16. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Vraagje, ik heb vandaag wat vruchtbaar slijm *sorry* ontdekt. Het is voor zover ik kon zien nog niet glazig of doorzichtig. Heeft iemand toevallig een idee hoe lang het dan nog duurt voordat je eisprong is? Aangezien vl pas morgenavond weer thuis komt hoop ik heeeeel hard dat het pas morgenavond of maandag is.

17. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Vruchtbaar slijm is hier nooit glazig/doorzichtig maar troebel. Het heeft wel de glibberigheid en de rekbaarheid van rauw eiwit:)

18. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Dit verschilt heel erg bij iedereen. Bij de een is er vruchtbaar slijm voor de eisprong en bij de ander komt er pas vruchtbaar slijm net na de eisprong. Kan dus niemand een antwoord op geven.

19. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    20140906_210123.jpg

Hallo lieve dames, wat is hier al veel gekletst! Gezellig. Ga proberen wat actieven mee te reageren. Wij wouden het deze maand zonder ovulatietesten proberen. Dacht dat ik donderdag m'n eisprong had gevoeld. Voel ik bijna altijd wel en klopt dan ook met de testen. Nu kon ik me toch niet beheersen en heb ik getest. De bovenste (links) is van donderdag en de onderste (rechts) van net. Als ik niet had getest hadden we dit ei misschien wel gemist.

Bijgevoegde bestanden:

20. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Same here

Deel Deze Pagina