Hoi meiden! Hier druk weekend achter de rug! Maandag met curettage heb ik eigenlijk alleen maandag en dinsdag gebloed. Nu ben ik afgelopen vrijdag weer gaan vloeien, met elke dag wel een beetje bloed met afvegen. Zo te zien is het vandaag over. Ik ga er nog vanuit dag de dag van curettage, dag 1 van m'n cyclus is maar ik hoop wel m'n eitje te vinden!
Ik wil je niet ontmoedigen en ik hoop dat het bij jou anders is maar de cyclus na de curretage heb ik helaas geen eisprong gehad. Ben na 5 weken ongesteld geworden zonder eisprong. Hoop dat het bij jou anders is en dat je je eitje snel vindt!
Hoe kan ik nou op dag 13 mijn ei hebben gehad terwijl mijn ovulatie test aan geeft van niet? Fertility had van te voren mijn vruchtbare dagen vastgesteld en dit klopt niet? Moet ik nu gewoon verder tempen? Ben bang dat ik nu mijn ei gemist heb terwijl mijn gevoel zegt van niet ik zal zo nog even een ovulatie test doen.
misschien heb je deze maand een cyclus van 27 dagen? dan zit je eisprong op dag 13... (de periode van eisprong tot menstruatie is eigenlijk bijna altijd 24 dagen) hoop voor je dat je gevoel klopt... de tijd kruipt voorbij als je graag zwanger wilt worden, en het zou echt shit zijn als je dit ei 'gemist' hebt en een hele maand moet wachten....
Hoi Joostemans, ik weet het niet zit zelf ook met raadsels. Mijn ovulatie 123thuistesten die lopen weer op na omo wit te zijn geweest, heel raar! Dus ik ga vanavond nog maar testen en kijken wat die doet.
Probeer wat meer afstand van t forum te nemen deze maand maar mag ik toch weer op de lijst? marijke88, 26 jaar, 3e kindje, ronde 5, nod 27 september
We hebben geklust van nacht 11 op 12 en dag 14 dus als het zo is dan kan het misschien nog toch? Maar ik geloof niet dat ik mijn ei heb gehad.. Niks gevoeld en vorige keer had ik mijn ei pas op dag 22 en die keer ervoor dag 16.. En beide keren een knal ovulatietest.. Ik ga er nu maar eens 1 doen
Hij loopt een stukje op zo te zien. . Dus ben nog niet overtuigd dat ik mijn ei al heb gehad op dag 13.. Heb nu ook vruchtbaar slijm dus, en verwachtte mijn eisprong 1 deze dagen!
bij vruchtbaar slijm moet je gewoon van bil, je bent duidelijk (nog) in je vruchtbare dagen.. wel of geen streep.. gewoon gebruik van maken! lfs, Dorri
Het is heel erg dames.. Mijn vakantie is voorbij er bijna niet mee bezig geweest en vanmorgen dacht ik; nog maar 9 nachtjes slapen en dan kan ik testen.. Haha vreselijk
haha, ik ken het gevoel! hoe is jullie verbouwing gegaan? ik kan op de 18e testen.. nog even wachten dus... pffffffffff hoe gaan we dat nu toch weer volhouden Silverwings.. spannend! lfs, Dorri
Goedemiddag dames, heb een heerlijk weekend achter de rug. Lekker weg geweest naar schoonzus, weer heerlijk verwend met haar kookkunsten. Zitten weer op het wachtbankje en zoals gewoonlijk weer last van mijn borsten. Standaard na mijn eisprong. We wachten af, alhoewel ik er een hard hoofd in heb....
Joostemans inderdaad gewoon flink klussen zoals ik al in je eigen topic zei hihi Silverwings zo herkenbaar.. Hier na ei altijd ineens volop er mee bezig.. Er voor kan ik het redelijk los laten gaat de tijd best vlot.. Maar erna pfoe Mariam klinkt heerlijk je weekend! Succes met wachten.. Marijke, welkom! Hier afgelopen tijd niet zo actief geweest hier.. Was een weekje op vakantie nu midden in men vruchtbare dagen dus flink aan de klus ik vermoed vandaag men ei, als men cyclus weer op orde is na men miskraam, maar daar hoop ik maar op
Hier nu ook aan het afwachten, a.s. zondag kan ik testen, dan is het 2 weken na mn NOD. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is, want de volgende 2 rondes zijn we allebei afzonderlijk van elkaar in het buitenland en gaat het ws. niet lukken.
Spannend itakepictures! Hopelijk voor jullie is het raak.. Twee rondes wachten zou balen zijn Ik zit al heel de ochtend op zp heb een vrije dag.. Maar ga nu toch maar eens even iets doen, men nieuwe kleding kast in ruimen
Net een slijmdraad bloed (sorry!) bij het afvegen.. Wat is dat nou weer? Als ik mijn ei misschien toch heb gehad op dag 13 dan kan dat nu toch nog geen innesteling zijn? Veel te snel? Sinds vanochtend wel gevoelige borsten.. Maar dat heb ik wel vaker tijdens de eisprong volgens mij..