NOD lijst 16 t/m 30 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Arendje, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dat lijkt op een aankomende eisprong.

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Vandaag een kV test gedaan ipv action.. En zie toch weer een lijntje. Zal hem straks wel is plaatsen:)

3. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Dank je iez.
    dan zou mijn nod dus verplaatsen naar de 24ste. ;)

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
  5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
  6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
  7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nou meiden! Voor ieder een foto haha!

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zie wel vaag wat mandy, maar eerlijk ik ben ni niet overtuigd. Ook omdat ik zelf vorige maand en maand ervoor echt hele duidelijke tweede streep had op zowel action als kV en bleek echt niet zwanger te zijn. Gewoon effe om de dag testen dan moeten ze donkerder worden. Wist je dat er meiden zijn die ook licht posi testen met kV tijdens eisprong? Heb ik vorige maand gelezen hier op de site.

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nog nooit gehad tijdens m'n eisprong. Maar goed als dat het is, vind ik t ook prima :)
    Vorige keer begonnen m'n streepjes ook zo..

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @mandy. Alleen op de negatieve zie ik heeel licht iets in de verte. Ik begin ook te denken dat hij op je eisprong reageert.

@angelasr. Ik had dat ook eens en 16 dagen later was ik omgesteld. Ik denk dus ook eisprong :)

11. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Ik zie helaas niks Mandy3. Misschien even een paar dagen tussen laten en dan weer een keer testen.

lfs, Dorri

12. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Op deze foto's zie ik ook niks Mandy :(
    Maar kan ook aan mijn iPad liggen!
    Het is of misschien een aankomende eisprong of een zwangerschap..
    Beide goed inderdaad maar de laatste beter! ;)

13. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik zie helaas ook niks Mandy...

Vanmorgen samen getest, helaas ook negatief. Ik ben ook wel echt aan vroeg, ik vermoed dat mn NOD pas zondag is. Manlief is nu in het buitenland voor z'n werk, zaterdagavond weer thuis, dus zondagochtend ga ik weer testen :)

14. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    dank je wel! Ik denk dat ik dan mijn nod moeten verplaatsen naar 24 september!
    Kan goed kloppen hoor, zoals ik al eerder schreef, weet mijn cyclus nog niet goed.
    dus verplaats mij maar naar de 24ste :)
    Nog langer wachten! :$ geduld...geduld.. hahahaha zen.....

15. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik heb sinds gisteravond al een soort van menstruatiekrampen. Pfff het maakt mij zo onzeker! Gelukkig was mijn temperatuur vanochtend nog wel mooi hoog.

Ik zit nu 4/5dpo. Vorige maand had ik bij 3dpo al spotting, dus ik ben al flink aan het broekloeren.

16. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames, effe alles bijgelezen. Gaat heel snel hier..:D

Ik had gisteren iets heel engs meegemaakt op mijn werk. Ik werd tijdens een vergadering uit het niets heel duizelig, begon wazig te zien, alles begon te draaien, misselijk en kreeg het heel warm. Ook kreeg ik hartkloppingen. Was echt heel eng. Ben naar huis gegaan en mijn bed ingedoken. De rest van de dag een weeeig gevoel in mijn buik. Mijn man vroeg meteen of ik niet zwanger was;). Ik heb dit echt nooit eerder meegemaakt. Mocht het nog een keer voorkomen, dan ga ik wel naar de HA.

Vandaag bij het afvegen een beetje rood/rose verlies. Had ik vorige week bij mijn eisprong ook. Ik zit nu op 7/8 DPO. Ben ik ook heel moe en niet helemaal lekker. Gelukkig ga ik morgen naar de gyn, hopelijk kan die mij gerusstellen.

sorry lang verhaal;)

17. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim iig voor je en voor de rest!

18. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Sorry meiden dat ik niet heel veel mee schrijf hier.
    We zijn nog steeds op vakantie. Hier vanaf cd9 getest met ovulatie testen en nu helaas nog steeds niks. Ga zo meteen om 10 uur maar weer eens een test doen... hoop dat ik mn eitje nog ga vinden deze vakantie.

19. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    goh spannend joh! het lijken allemaal wel kwaaltjes maar goed als je gisteren pas je innesteling had krijg je pas vandaag echt meer HCG toch? en dus zou je pas daarna dit soort symptomen kunnen krijgen toch? pff ingewikkeld allemaal... ;) ik duim voor je hoor..

lfs, Dorri

20. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    -Hier vooral erg moe.. anders dan anders.. alsof ik een nacht heb doorgehaald... tijdens de lunch begint het al terwijl ik elke nacht dik 8 uur slaap :(
    -al 4 nachten op rij heel levendige dromen die ik smorgens ook nog kan herinneren! (niet in alle gevallen even leuk:D)
    - Er gebeurd van alles in mijn buik.. dat voel ik duidelijk.. dan weer steekjes, dan weer plopjes, dan weer kramp, dan weer druk, dan weer trekkende liezen.. maar dat had ik vorige rondes ook en toen werd ik gewoon ongesteld... :(

Ik weet niet eens of ik al een innesteling gehad zou kunnen hebben omdat mijn eisprong hoogstwaarschijnlijk pas donderdagavond laat of vrijdagochtend vroeg was.. :( pffffffff

Maar vooral de moeheid is opvallend nu... ;)

Nog een dikke week wachten... tjee :$

andere meiden al kwaaltjes en of symptomen?

lfs, Dorri :)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina