NOD lijst 16 t/m 30 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Arendje, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Ik zie hem wel Mandy!

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Als ik dit zo zie verwacht ik dat je ei nog komt..

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nou echt, dat gevoel ja! Thanks meis!

4. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Even een vraagje. Ik ben nieuw hier, maar hoe doe je die babytickers onder je berichten? Ik heb er ondertussen al wel eentje kunnen maken, maar geen idee hoe ik hem onder mijn berichtje krijg. Misschien niet zo handig om het in dit forum te zetten..

5. Djingo

Djingo Niet meer actief

Mandy, ik lijk heel vaag iets te zien.

Joostemans, volgens mij kan je 2e streepje nog donkerder ;).

Hier ff een vraag aan jullie.
    Gisterenavond hebben wij een babydans gedaan.
    Nu kon ik me niet inhouden en heb ik zojuist toch een ovulatietest gedaan.
    Knal positief. Kunnen wij dan vanavond beter nog een keer doen of toch morgen weer, dus om de dag?
    Wat denken jullie?

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja vanavond nog een keer hoor :D

7. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Deze test is niet positief. Een ovulatietest is pas positief als de teststreep even donker of zelfs donkerder is dan de controlestreep.

8. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Hier vandaag 4 dagen voor nod/ 9 dpo en zojuist bruin bloed bij afvegen. Zou wel een erg korte lf zijn als mijn menstruatie nu al doorbreekt. Hoop het niet want dan moet ik de gyn bellen en beginnen met clomid.

9. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    De LF fase is vanaf de dag van je eisprong tot 1e dag menstruatie toch? klopt dat?

lfs, Dorri

10. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    als je de ticker maakt krijg je een code. die copieer je en plak je vervolgens hier in je handtekening, die vind je onder gebruikersinstellingen..

hoop dat het lukt!

lfs, Dorri

11. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    De lf begint de dag na de eisprong en eindigt op de laatste dag van de cyclus.

12. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Hallo dames,
    Ik heb ovulatietesten gedaan en had 9 september steken/krampen rechtonder vlakbij mijn lies. Dit voel ik altijd als ik mijn ei heb. Als ik op mijn ovulatietesten kijk zie ik wel een piek op 8 en 9 september dus zou het wel kloppen. Dit zijn trouwens de testen van de action en die worden bij mij nooit zo donker. De testen lopen nu weer flink af en het streepje is al bijna niet meer te zien. Zal ik nog voor de zekerheid door testen??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,5 KB
      Weergaven:
      4
  13. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Ik wil niet vervelend zijn maar mag mijn NOD nog 1 x verplaatst worden? ik denk toch sterk dat mijn ei 2 dagen later is geweest.

Mandy? wil je mij terug zetten op 20 september?

bedankt alvast!

lfs, Dorri

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee denk ik niet dat je nu nog door hoeft te testen als ze sowieso al niet zo donker bij je worden! Dan is je piek wel geweest, ook omdat je hem hebt gevoeld!

Lees ik trouwens bij meer dames dat die van de Action niet echt knallen, ik zou daar een beetje onzeker van worden geloof ik.. Ik ben een donkere streep (donkerder dan de controlestreep) gewend :D

15. Djingo

Djingo Niet meer actief

Links is de test streep, rechts de controlestreep ;).

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Die donkere knalstreep is op deze test de teststreep ;) hij is dus inderdaad KNALpositief!

Ik zeg vanavond nog eens aan de bak. Succes!

17. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Ow haha! Dan vind ik de controlestreep op deze testen wel erg licht. Maar dan moet je inderdaad vandaag nog even klussen.

18. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Mijn testen worden niet donkerder dan dit heb ik het idee. . Ze knallen veel meer als zo nog niet droog zijn. . Dus ik weet het ook niet....

Mandy waarom denk je dat mijn ei nog komt??

19. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mijn ovulatietesten knalden 2 dagen en dan liepen ze weer af, dus kan er niet echt over meepraten. Heb ook geen ervaring met testen die positief bleven.

Ik ben vandaag naar de gyn geweest. Ze zag dus niets raars, geen cysten. Ze zag dik baarmoederslijmvlies (heeft ze ook gemeten, weet niet hoe dik ;) wat correspondeert met mijn cyclus 8/9DPO), ze zag een omhlusel van het eitje dat gesprongen was aan de rechterkant. Verder geen afwijkingen, niets. Ik mag over 3 maandan terugkomen, als ik nog niet zwanger zou zijn. Ze zag dus geen enkele reden tot bezorgdheid. Wat wel is dat ik super gevoelige eierstokken heb. Ik heb dus IBS ( Irretetable Belly Syndrom). Dat is waarschijnlijk de boosdoener van de hevige reacties op de eisprong en alles wat daarna gebeurt. Wat een opluchting:)

20. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    dankjewel! good to know..

Deel Deze Pagina