volgens mij (mijn laatste twee/ drie rondes) heb ik dan een LF van 16 dagen?! dat is toch veel te lang
O, ik lees net dat dat gelukkig geen kwaad kan, dat tot 18 dagen nog binnen de norm valt en dat een lange LF beter is dan een te korte LF ivm innesteling.. gerustgesteld! lfs, Dorri
Mensen mensen, ik heb echt een heel raar gevoel links onder in mijn buik, lijkt een soort spierpijn.. Heb ik al 2 dagen last van, maar ik heb werkelijk niks gedaan waar ik spierpijn van zou kunnen krijgen! Heb gewoon een nieuw kwaaltje bedacht
Hoi meiden, Mag ik mee praten en mee hopen op een positieve maand? Op 30 september verwacht ik mijn NOD! Ronde 2, 2e kindje. Deze maand geen ovulatietesten, wel temperatuur ik iedere ochtend. Komende week wordt een gezellige week voor ons!!
De ovulatie testen van predictor zijn geen aanrader erg duur en niet duidelijk vond die van de action beter
Hoi dames! Vadaag mijn controle bij de gynaecoloog gehad. Ik ben chronisch ziek en het was niet 100% zeker of alles wel goed was van binnen (al had ik zelf het idee dat het wel goed zat hoor) alles is in orde, baarmoeder netjes, mooi dik slijmvlies, 2 goede eierstokken en een gezonde baarmoedermond! Joepie! Feestje!! ze kon ook zien dat ik net mijn eisprong heb gehad dus het slijm van woensdag was idd mijn sprong! Als iemand mijn nod naar de 24ste wil verplaatsen dan graag!! succes voor alle dames! Dat we maar allemaal zwanger mogen worden deze maand! Fijn weekend alvast!
@dorri bedankt voor de tip! Als het goed is, is het gelukt! Nu echt aftellen naar de NOD! Heb wel sinds maandag al wat ongi klachten. Ben benieuwd!