@ Joostemans, ik denk ook dat je eisprong nog moet komen... of dat je temp een beetje in de war is... Spannend! Ik gebruik ook ovulatietesten van CB met de smiley. Is geen verwarring over mogelijk. En tot nu toe altijd helemaal correct. @ Mandy, Spannend meis, ik zie ook een heel licht lijntje. Ik duim voor je! En wil iemand mij op de lijst zetten: Emmy30, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje NOD: 21 september
Mandy, ik zie een streep!! Voorzichtig gefeliciteerd! Hier helemaal geen klachten, vorige ronde had ik dat wel. Ik ben er ook helemaal niet zo veel mee bezig, vind ik wel fijn. Ik ga ook pas testen op m'n NOD volgende week zondag. Vriendlief is dan niet thuis helaas, maar ik kan niet nog een dag wachten, hihi.
Ik denk dat het toch echt mijn ei was.. Mijn ovulatietest is echt ontzettend veel lichter dan vanochtend! Dus dan ga ik er vanuit dat die van mij niet donkerder kunnen of ik heb hem gemist 's nachts Vanavond nog 1 babydansje en dan is het wel even goed voor deze maand en afwachten.. Ik denk indd dat ik volgende keer (die gaat hopelijk niet komen!! Haha) rectaal moet tempen, doe nu oraal dus dat zal het wel zijn.. Ik ga gewoon maar uit van mijn gevoel..
Ohhhh Mandy, het lijkt er toch echt op dat je zwanger bent, wat ongelooflijk spannend. Wanneer ga je de cb test doen?
Wat zou het geweldig zijn als je op roze mag Mandy! Leef met je mee. En wanneer ga jij weer testen Masrya?
@mandy echt een tuurtest, maar meerdere dames hier hebben m ook gezien dus ben niet gek. Zit wel 4 a 5 dagen voor nod, altijd cyclus van 31 of 32 dagen. Maar had zo gevoel dat het weleens raak kon zijn dus kon weer niet wachten om te testen haha