Dorri!!! Gefeliciteerd!!! Wat goed zeg Blij voor je, helemaal top! Wauw Tan89, die is ook niet te missen!! Gefeliciteerd. Voor degene die ik gemist heb, sorry, maar in ieder geval, alle zwangere meiden, ontzettend gefeliciteerd!!
Ik ga me inhouden tot minstens woensdag! (heus, ik ga het proberen) Maar ik krijg toch wel ernstige testdrang als ik zie dat er 2 met dezelfde NOD al positief getest hebben
Tan, mooie duidelijke testen! Van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop toch zooooooww dat het hier deze ronde ook raak mag zijn. Zal nog wel niet heb ik zo'n gevoel.
Wow mijn naam op roze! Tan89 kan idd niet missen en dat met in de avond testen ik heb mn test naast mn bed gelegd om af en toe te kijken, kan het nog steeds niet geloven. Hopelijk kan ik slapen.. Als ik vannacht wakker wordt, test ik gewoon dan al haha. Heb in ieder geval motivatie om uit bed te gaan zo op de maandagochtend! Iedereen met een positieve test geniet ervan! En de rest hopelijk snel meer duidelijkheid en ook positieve testen. Ik laat het verder nog graag weten!
Dorriiii, wat fijn!! Gefeliciteerd en genieten! Tan89, die is absoluut niet te missen! Ook super gefeliciteerd!
Nou vanochtend twee keer getest met zelfde merk als gister. Twee keer zag ik niets nu is het wel zo dat de controle streep bij deze ook wat minder donker waren dan gister, kan dat nog uitmaken? Als ik die v gister met deze vergelijk is die streep er in ieder geval duidelijk. Mn man houdt zich vast aan die v gister. Ik weet het niet hoor. Het is wel zo dat ik bij de eerste v vandaag ook boven opnamevenster heb geplast en in gebruiksaanwijzing staat dat het niet mag. En tweede keer had ik echt mr paar druppels, misschien niet eens vijf sec. How ik vind dit zooo niet leuk! nu onderweg naar werk en mn man werkt smiddags n savonds. Als ik niet ongesteld word, test ik morgenochtend weer..
We can do it Haha Mandy, voornemens, ik heb er slechte ervaringen mee... Maar goed, vanmorgen heb ik me sterk gehouden. Als ik morgen ongesteld zou worden, heb ik echt een prachtige cyclus. Dus ik zou er niet heel erg van van de leg zijn ofzo.
Mandy mag ik op 30 september met mijn NOD ipv 23ste? Alvast bedankt. En @ Dorri, tan89 en wvw van harte gefeliciteerd!
WVW, rustig aan! Morgenochtend even opnieuw testen en anders met een dipstick zodat je niet in een straal hoeft te houden?