Thanx! Ja vond ik zelf ook! Was er helemaal verbaasd door! Had echt t gevoel dat ik zwanger was, maar zo'n knaller haha!
@tan89, dorri en wvw, gefeliciteerd! Fantastisch nieuws! @boris, wat fijn dat het bloeden is gestopt. @itakepictures, ontzettend balen zeg! Hopelijk de volgende ronde raak! @andere dames, succes met wachten! Hoop op heel veel roze deze maand, de lijst ziet er iig al goed uit, met een mooi roze begin! Dat er nog velen mogen volgen! Dames op rood, heel veel sterkte en veel succes id volgende ronde. @hier, NOD nadert, kan me nog goed inhouden met testen. Merk wel dat ik er heel alert op ben of ik nog geen symptomen voel, omdat ik dat tijdens de vorige zwangerschap duidelijk had. Heb wel al een aantal dagen steekjes en borsten voelen voller. Maargoed, dat had ik vorige maand ook. Toen testte ik positief op NOD en werd toch ongesteld. We wachten nog even af, spannend!
Gefeliciteerd dames op roze! Balen dames op rood! Het begint wel te kriebelen zo met al die mooie testen! *geduld is een schone zaak* Ik wil eigenlijk pas testen op de 22e (nod staat op de 18e maar volgens mij was mijn ei er rond de 8e dus ik schuif als het goed is naar achteren). Heb geen testen oid gedaan trouwens, maar old school gevoeld aan mijn bmm. Niet helemaal betrouwbaar misschien maar ach.
Hihi nee is ronde 3! Me spiraal is er iets eerder uit gegaan omdat man lief geen geduld meer had! Maar dus wel zwanger in de maand dat we wilde beginnen! Dus helemaal happy! Bedankt iedereen voor de felicitaties! Hoop dat t een roze maand mag worden!!