NOD lijst 16 t/m 30 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Arendje, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik ga hier ook zondag eentje doen hihi

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dan Zit ik 2/3 dagen voor nod had bij m'n jongste op 9 dpo al posi test

3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

SuusD! dat wordt dan dubbel zo spannend voor hier! Spannend:D

4. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Spannend lieve aanstaande mama's die deze week al kunnen testen...
    Ik hoop dat jullie een mooie test zullen hebben. Ik blijf voor jullie duimen.

Zijn er al mama's met symptomen en wat voor symptomen en vanaf wanneer zijn jullie deze gaan voelen?
    Ik vraag dit omdat ik nu op 8 dpo zit en verneem nog helemaal niks. Geen zere borsten/ tepels, niet misselijk, geen buikkrampen of steken, normale/ weinig afscheiding...
    Lat mijn moed een beetje zakken. Dus ben erg benieuwd naar die van jullie.

5. Zograagnog1

Maar Mamavand, waar haal je het dan vandaan dat je zolang je nog kan beheersen? Ik had allang dan een testje er tegen aan gegooid hihihi ;)

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En ik maar denken dat ik de enige controle freak was met al dat testen. Voor ovulatie testen gebruik ik nu CB smiley testen naast mn dipsticks. En dat werkt super. 1x per dag gewoon (smorgens) en tot nu toe steeds mijn eisprong keurig gevonden (ik temperatuur er ook naast).
    Eigenlijk is een ovulatie test als je twijfelt gewoon negatief. Als deze positief is is hij ook echt heeeel duidelijk en heb ik nog nooit getwijfeld. Maar misschien heb ik de luxe dat het bij mij zo werkt.
    Succes!

7. Djingo

Djingo Niet meer actief

Silverwings, wat balen op rood.

Zus9. Mooie testen hoor! Gefeliciteerd!!

Dames die al bijna kunnen testen, wat ontzettend spannend voor jullie! Ik ga duimen voor veel positieve testen!!!

8. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Leeuwtje; ik heb tot nu toe ook nog geen enkele klachten hoor! Ja gisteren en zondag hele lichte krampen gevoeld, maar dan moest ik er echt op letten zeg maar. Verder geen enkel signaal van mijn lichaam dat ik zwanger ben… En toch op 10 DPO een zeer positieve zwangerschapstest! :)

9. Zograagnog1

Ik had vanmiddag nog donkere testen maar nu om 16.00 uur had ik een lichte ovulatie test. Ik neem die van vanmorgen maar als positief aan, moet ook haast wel met mijn cervixslijm al een paar dagen.

10. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Zus9.. dan is het bij mij nog niet helemaal uitgesloten ;)

11. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik weet niet of mijn klachten psychisch of echt zijn.

Sinds vandaag doet mijn rechterborst pijn, zijn mijn tepels gevoelig en lijken ze donkerder te zijn (met donkere rand). Verder best wel moe en rugpijn.

9dpo! (Of 10 als eisprong op zaterdag was) Ik heb mijn lf-record verbroken! *feestje*:D

12. Liz93

Liz93 Nieuw lid

16 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    Groningen
    ik zou ook graag op de lijst willen staan:)

Liz93, 20 jaar, ronde 5, 1e kindje, nod 16/09

13. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Dat is vandaag! Al getest of wacht je nog even?

14. Liz93

Liz93 Nieuw lid

16 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik had me voorgenomen daar nog even mee te wachten, ook al is wachten enorm moeilijk..maar had het mijn vriend beloofd, die vindt het niet weer zo'n goed idee dat ik elke dag test en dat hij dan weer tegen een sip gezicht van mij moet aankijken als er weer geen streep staat en de testen "verspil"..dus deze maand gaat het anders haha geduld is een schone zaak ^^

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Zus9, gefeliciteerd! Het ziet er positief uit :)

Welkom leeuwtje, nellie, Willie, Liz (je maakt het wel spannend, knap dat je kan wachten)

:x dames, jammer :(

Veel testen, doe hier niet aan ovu testen oid, moet ook zeggen dat het bij nr 1 en nr2 binnen drie rondes raak was, kan me voorstellen dat wanneer je veel langer aan het wachten bent deze dingen wel kunnen helpen.

Voor NOD testen, ik kende dat helemaal niet. Ik zie dat er nu zelfs testen vd kruidvat zijn 4dgn voor NOD, dat was vroeger helemaal niet bij m'n eerste twee ;) hahaha voel me ineens oud bij dit typen :p
    Maar kopen de dames die 4dgn voor nod testen dan die speciale of de gewone 2x5 vd kruidvat?
    Ik ga vermoedelijk zaterdag testen, 10dpo.. Al is het tegen beter weten in, bij de tweede had ik pas na een week overtijd een positieve test, terwijl ik toen regelmatiger was dan nu...

16. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Leeuwtje, ik had bij de zs van mijn zoon bijna geen klachten en zeker niet de eerste paar weken. Heb zelf ook pas op dag 30 getest omdat ik dacht dat je als je de 27e ongesteld was je dan pas een maand later kon testen, haha. Achteraf wel wat kramp wat vermoedelijk de innesteling is geweest, maar verder niets.
    Had daarna wel al heel snel een cupmaat groter trouwens maar dat was het ook wel.
    Niks voelen zegt dus helemaal niks.

17. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Leeuwtje1981, daar zit ik ook over in eigenlijk. Nog 4 dagen te gaan voor mijn NOD en eigenlijk voel ik helemaal niets:(. Ik ga er vanuit dat het niets zal zijn, maar ergens hoop je toch altijd van wel... Nog eventjes geduld dus;)

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hahaha, nou eerlijk ik heb geen testen in huis. En ik ben bang dat m'n lichaam me echt voor de gek houdt. Bij m'n twee jongens heeft het heel lang geduurd. Oudste 26 md en bij de jongste 18 md! En dit is echt de eerste ronde dus ga er absoluut niet vanuit maar ik hoop natuurlijk wel dat het ons 1 keer gegund word dat we niet weer maanden hoeven te wachten. Ik wil echt wachten tot na nod en die is dinsdag

19. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Heeel herkenbaar!:D en ook ik heb 2 kindjes, alleen 2 knullen, van 2009 en 2012
    en bij beide vlot zwanger, 6 mnd (na pilstop) en 3 mnd (zonder pil, na ma)

20. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Spotting :x

De hoop is helemaal verdwenen. Ik verwacht dat morgen mijn temperatuur flink naar beneden zal gaan.

9 dpo is te laat voor innestelingsbloeding toch?

Deel Deze Pagina