NOD lijst 16 t/m 30 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Arendje, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ben ook misselijk nu.... Pff zou het het eten zijn geweest?

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Indy wanneer ga jij testen

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Suusd: hahaha ik probeer me in te houden! Al moet ik zeggen dat ik gewoon al 2 dagen een weeïg gevoel heb smorgens. Zit nu dus ook al aan een broodje, hopelijk helpt het. (Ben ook al aan het werk, dus niet dat ik m'n bed uit ben gegaan voor een broodje haha)
    Tepels doen onder de douche zelfs pijn, als het water er op valt.

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend weer allemaal meiden! Hoop op weer wat positieve testjes vandaag.
    Mijn temp is weer omhoog dus gister echt een dip. Ik hoop dat dat betekent dat er een bevruchte eicel zich lekker heeft ingenesteld... en nu weer afwachten...

5. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    @borntobemam, welkom!

@ennas, dat klinkt veelbelovend! Spannend!

6. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen snel naar wc gegaan en doorgespoeld, morgen nog 2 dagen...hihi

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hahahha ik herken het meiden maar ik heb ook snel geplast paar halzen water achter over geslagen dus nu moet ik heleaas weerwachten

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    @Lissy1986

En??? Heb je getest vandaag? Ik ben reuzenbenieuwd!!:)
    Ik heb me echt moeten inhouden om vandaag ook een test te doen. Maar heb me voorgenomen om te wachten tot mijn NOD voorbij is, dus moet ik nog even geduld hebben alvast!

Normaal kan ik zaterdag testen. Maar waarschijnlijk zal ik nog 'moeten' wachten tot volgende week dinsdag:$ Het zit namelijk zo dat ik wil testen zonder dat mijn vriend erbij is. Dan kan ik hem extra verrassen. Maar voor dinsdag is hij altijd 's morgens thuis, dus kan ik het ervoor niet doen;)
    Nuja, als ik mijn maandstonden krijgen, zal ik alvast niet moeten testen natuurlijk... We zien wel;)

Voor iedereen die zich aan een testje waagt vandaag: VEEL SUCCES!!

9. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mandy: knuffel:)

Angiethje: ik zie ook een streepje;)

Hier begint de pijn bij de borsten af te neme en plaats te maken voor het menstruatie gevoel. Dus denk dat ik netjes morgen of vrijdag ongesteld word helaas.

10. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Wat een spannende tijd, zeg! De testperiode is in volle gang :). Ik kan me ook nog goed inhouden om te testen. Heb minder testdrang dan de vorige ronde, al ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig.

Heb ook nog helemaal geen klachten. Ja, soms een vlaagje misselijkheid of wat steken in mijn buik, maar dat heb ik met mijn endometriose vaker, dus kan ook daardoor komen.

Succes meiden!

11. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hey meiden,

Spannend allemaal seg!!! Ik hoop ook op veel roze!
    Voor diegene die al positief hebben getest: gefeliciteerd!
    Ik had alle rondes lang kwaaltjes voor mijn NOD en dan toch ongesteld geworden en toen een ronde helemaal nergens last en toen bleek ik zwanger te zijn... Kwaaltjes of geen kwaaltjes, hoeft echt niks te zeggen!

Hier zijn m'n zwangerschapstesten eindelijk weer negatief! Ovulatietesten blijven vrij donker dus we klussen vrolijk verder! Weet niet of m'n NOD de 27ste blijft maar dat zien we wel tegen dan!

Voor alle komende testers: veel succes!!!
    Voor de meiden op rood: veel succes in de volgende ronde!!!

12. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames! Aan alle testers vandaag veel succes en ik hoop op heel veel roze!!

Ik heb gisteren voorzichtig een testje gewaagd. Ik weet niet hoeveel DPO ik ben want ik heb deze maand geen ovu testen gebruikt en niet getemperatuurd. Dit echt voor het eerst sinds 10 maanden ofzo! Het gaf me eerlijk gezegd heel veel rust de afgelopen maand, alleen nu vind ik het lastig dat ik m'n nod niet precies weet. Ik heb 2 september vruchtbaar slijm gehad, dus ik denk dat ik vandaag zo'n 13-14 dpo ben. Ik had gisteren dus getest en daar zag ik na een paar minuten al duidelijk een licht roze 2e streepje. M'n man zag hem ook heel duidelijk uit zichzelf en vond hem ook roze. Ik gelijk een cb gedaan maar die zegt "niet zwanger". Het streepje is ook nog wel erg licht. Ik probeer nuchter te blijven en geen hoop te houden. Eerst maar eens zien dat m'n ongesteldheid weg blijft. Voorlopig mag ik op oranje.

Sorry voor het lange verhaal!

13. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    #1393 ik87, 17 sep 2014
    Laatst bewerkt: 17 sep 2014
    Arendje: ik zie een licht lijntje. Voorzichtig gefeliciteerd!

Hier gister nod en dacht dat menstruatie door zou breken. Mijn temp ging 's ochtends omlaag en had wat krampjes. Heb ook soms bij afvegen wat oud bloed gehad, maar echt niet veel. Durf niet te testen omdat ik het gevoel heb dat het bloed een voorteken is voor mijn menstruatie die gewoon moet doorbreken. Ik wacht dus nog even tot het weekend, mocht het dan nog niet zijn doorgebroken dan test ik zaterdag.

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Mag ik jullie iets vragen wij hebben dus op 13 sept onveilig seks gehad nu vroeg ik mij af wanneer zou ik kunnen testen ik heb nu de 27ste aangehouden maar zou ook kunnen zijn dat dit mijn laatste vruchtbare dag is en dat ik de 25ste al kan testen... Hmmm lastig dit
    Ik heb enorm last van ongesteldheids gevoel gister avond en vandaag en ja ik vind het wachten om te testen lastig en zou dus ook graag willen testen op het moment dat ik het ook daadwerkelijk mag doen

15. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Arendje, ik had zelfde! Zondag met test van z&k lichte streep en gisterochtend weer een lichte streep ermee. Ik toch maar alvast de cb gedaan en die gaf niet zwanger aan. Ik heb gewoon een verloskundige gemaild en de gaf aan dat het inderdaad erop lijkt dat ik zwanger ben, e kunt niet een beetje zwanger zijn, dus een vage streep is zwanger zei ze. Maar ik vind het ook erg eng en weet niet of ik het moet geloven, sta ook op oranje;). Vanochtend gelukt niet te testen.

Dus ook voorzichtig gefeliciteerd!

16. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Arendje: Ik zie ook een licht streepje hoor. Spannend zeg!! Ook ik zeg heel voorzichtjes proficiat;)

SuusD: Hmmm ik kan je niet meteen een antwoord geven:( Maar ... misschien gewoon testen? Of denk je dat je te ontgoocheld zou zijn als het negatief is? Ik zou zeggen: volg je gevoel:)

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Voorzichtig gefeliciteerd Arendje! Spannend!

18. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Suus, ik zou uitgaan van 27.

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    WVW, ook voor jou een voorzichtige proficiat hoor! Zo spannend allemaal!!:)

20. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Wij zitten inderdaad in dezelfde situatie! Hoeveel dpo ben jij? Of wanneer is je nod?

Ik heb wel eens eerder tuuuuurstreepjes gehad op deze testen en werd toen gewoon ongesteld. Ik heb nog nooit zo'n duidelijk 2e streepje gehad. Maar toch ben ik er bang voor dat deze weer vals positief blijkt te zijn of dat het heel vroeg misgaat. Want ik denk dat je verloskundige wel gelijk heeft dat je wel gewoon zwanger bent want er zit toch hcg in je urine en dat komt er niet zomaar. Spannend!! Ik ga het trouwens pas echt geloven als ik een positieve cb heb.

Deel Deze Pagina