NOD lijst 16 t/m 30 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Arendje, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha Adriana85 ik denk dat ik het ook niet tot de 28e red. Uiteraard wel proberen.

Is er nog iemand die bij 6 weken de gendermaker wil gebruiken om t geslacht al te weten?
    Ik weet zelf nog niet of ik t geslacht zou willen weten mocht ik zwanger zijn.

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Oh jammer mandy ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt want die onzekerheid is echt killing!

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tnx! Maar ik ben zo bang dat er dan nog van alles mis kan gaan en ik dan blij ben (mocht het positief zijn) en dan extra verdrietig als het toch mis is...
    Zit nu ook pas 7 DPO. Heb gisteren een dip gehad in mijn temperatuur. En dat heb ik echt nooit! Vandaag is hij weer gewoon hoog. Dus echt 1 dag 0.4 graad lager dan gemiddeld na eisprong. Haha en denk natuurlijk nu van alles te voelen in mijn buik. Hoe gek kun je jezelf maken...

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Innestelingsdip! Jeeej!

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo Mandy! En dat het dan ook gelukt is!
    Vind het wel heel knap dat je zo lief kunt reageren... Heb veel meegelezen en vind het erg heftig voor jou (en de andere meiden die zo in de war gebracht zijn)

6. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    @Mandy3, ik zit morgen op 10DPO. Zou dus net kunnen, maar wil mezelf ook niet gek maken.

7. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

SuusD, Ik ga zaterdag testen denk ik, dat is 1 dag voor NOD. Vandaag steeds wat krampjes...
    Ik zie bij jou een tuurstreepje hoor!

Piepers, Gefeliciteerd!

Joostemans, Ik heb dezelfde "kwaaltjes" als jij. Krampjes in baarmoeder en meer afscheiding vandaag.

Arendje, Wat een rottest zeg! Balen van je menstruatie!

8. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Alle zwangere, gefeliciteerd hoor, zijn er al aardig wat.
    Zonde van de andere op rood, hoop volgende maand een betere tijd voor jullie.

Hier had ik een foto geplaats van mijn ovu testen, denk dat iedereen het over het hoofd heeft gezien haha.
    Vroeg me af of ik moest opschuiven naar de andere maand of gewoon blijven staan.

Test denk wel rond de 30ste dan, blijf wel hangen hier.

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    lolababy welke pagina staat hij dan kijk ik :)

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Indy spannend he! ik kan helemaal niet goed wachten ik heb extra veel testjes gekocht haha zodat ik meerdere keren kan testen ik weet het ongeduldig.... maar als het deze maand niet raak is gaan we pas in mei juni voor een 2e kindje :)

11. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Ohhh dames, ik hou het niet meer!! Heb sinds vandaag zo'n testdrang :). Was al naar Kruidvat geweest maar de 2v5 waren helemaal op dus heb ik de plustesten van eigen merk (2v10) meegenomen. Zijn die een beetje goed? Staat wel op de verpakking dat die 4 dagen voor NOD kunnen. Maar ben ook zo bang dat ik weer blij gemaakt wordt en dat ik dan alsnog ongesteld wordt. Zal ik straks een testje wagen? Mijn ei had ik de 6e...

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit! Weet niet hoe lang je LF normaal gesproken is, maar als je uitgaat van 14 dagen zal je NOD rond 2 oktober zijn. Spannend! En veel plezier met klussen ;)

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    in afwachting ik zou de test doen dan hoor en dan later nog 1 er staat echt niet voor niets dat het 4 dagen ervoor kan

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ Inafwachting, als je het echt niet meer houdt gewoon testen... Spannend!

15. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Haha, ik probeer nog even vol te houden tot na GTST om mijn urine nog wat geconcentreerder te hebben. Sinds half 5 niet meer gedronken en geplast. Moet kunnen dan toch??

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik vind van wel ik ben benieuwd!!

17. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ik ben ongesteld geworden op de zeventiende, dus ik mag rood op de lijst helaas!
    Succes voor iedereen die nog in spanning zit!!

18. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ha, ik moet zo lachen om jullie! Ik ben zelf ook zo erg met testen. Had vandaag ook even gedaan, sukkel die ik ben. Moet nog 6 dagen wachten.. Was dan nu ook nog helemaal wit 😂 Nu maar hopen dat ie volgende week wel een streepje geeft 😃

19. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Die is normaal 28 dagen.
    Dus wist even niet wat te doen haha normaal zou ik 2 sept aan houden omdat ik nooit ovu testen gebruik

20. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    ehhh op 145 ofzo haha was al stukje terug

Deel Deze Pagina