Bedankt voor de felicitatie's. Als het goed is heb ik een foto bijgevoegd, maar weet niet zeker of ik het goed gedaan heb. Ik heb het nog nooit eerder gedaan (foto toevoegen).
Gefeliciteerd!! Ik zit nog in spanning... Normaal zodra ik opsta direct ongesteld op nod maar vooralsnog niets te bekennen... zenuwslopend dit! Morgen ga ik testen als ongi weg blijft.
Die is wel heel duidelijk die test!!! @babyprincess21 Gefeliciteerd!! JA ik dacht plaats de foto maar niet....weet niet of dat mag...maar hier de link.. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.blogcdn.com/www.parentdish.co.uk/media/2013/10/5f7a0a8e065967556a758448348.jpg
@roze meiden, gefeliciteerd! @rode meiden, balen zeg, veel rood tot nu toe @vaginataart, ook als je niet zwanger zou zijn zou je daarvan over je nek kunnen gaan @wachtende meiden, spannend!
Mijn temperatuur is momenteel na 10 uur van de ochtend temperatuur af: 37.6 graden celcius ... weet iemand of dat al telt bij de verhoging voor morgenochtend? Of kan dat helemaal niet? hihihi kan ook nog.
Helaas, ik mag ook op rood... Had al niet zo veel hoop meer na 4 dagen spotting, maar vanacht zijn de duivels losgebroken wvw: sterkte! Alle dames op roze: gefeliciteerd! Alle dames op het wachtbankje, succes nog even! Duim voor jullie!
Bedankt voor de felicitatie's. Iedereen die zwanger is ook gefeliciteerd en anders suc6 met het worden ervan!
wat een vieze taart :S bah Wat veel rood op de lijst.. Benieuwd of de laatste anderhalve week wat meer roze brengt!! Hier weinig test drang.. druk met voorbereiding voor de verjaardag van me dochter.. word volgende week 1.. <3
Ik ben bang dat ik vandaag of morgen ook op rood mag hoor. Van het bruine spotting is het paar uur weggeweest en nu net na plassen was het oranje grrr.