Meiden op rood of een negatieve test, laat het maar snel voorbij zijn! Volgende maand weer een kans! Zet hem op!
Maar mijn man wordt wel vaker naar de bank geschopt, want hij snurkt en fluit in zijn slaap... Dus deze ene keer kon er ook wel bij. Ik ben al sinds mijn geboorte een hele slechte slaper, klom altijd uit mijn bedje en ging dan voor het traphekje zitten tot ik in slaap viel.
Zolang jullie beide er geen probleem mee hebben is het natuurlijk prima! Mijn vriend zou wel echt zeggen dat ik zelf naar de bank mocht vertrekken
B100, gefeliciteerd! @deze week testen en symptomen, ja hier ook. Woensdag mag ik weer heb last van, sterke reuk, pijnlijke tepels, gerommel in buik en gekke buien.... Ik ben benieuwd!
Goh meiden spannend hier. Ik zie al best veel posi testen voorbij komen! gefeliciteerd! meiden op rood, balen, veel succes in de volgende ronde! en meiden op de wachtbank, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben! Hier gisteren een CB Digital gedaan met de hoop dat hij nu van 1-2 weken naar 2-3 weken zou gaan en dat gebeurde.. Ik wilde het graag met jullie delen! tjee het blijft zo een wonder en ik ben zo ontzettend dankbaar, blij en gelukkig. ik blijf onze lijst volgen hoor en mijn duimen draaien! lfs, Dorri
Hey meiden, ik mag helaas op rood. Vanmorgen toch ongi geworden. Op naar ronde 5! Gefeliciteerd meiden met positieve testen! Succes alle anderen!
Hier ook van de week nod wil eventueel zondag testen.. Geen symptomen.. Had ik vorige keer ook niet.. Had toen alleen heel sterk dat ik 3 dagen voor nod zei als ik niet gelijk ongesteld ben s morgens dan ga ik testen
Dorri, super! Gefeliciteerd! Kabouter, ja hoor hij komt eraan! Succes! Hier mega misselijk en hoofdpijn.. Zo erg zelfs dat ik nu even een middag dutje probeer te doen. Zegt noets hoir want ik ben bij geen enkele zwangerschap misselijk geweest
Hi allemaal! Ik mag op rood hoor... Succes voor alle anderen en felicitaties voor de positieve testen!!!
Dames op roze gefeliciteerd! Dames op rood wat balen en hopelijk volgende ronde voor jullie roze! Ik zit nog op het wachtbankje. Dat wachten duurt voor mijn gevoel veeel te lang haha. 28 september is mijn nod maar heb nu sinds gisteren steeds steken rechts of links onderin en een vervelend zeurend trekkend gevoel. Ik heb dit nooit een week voor nod. Heb mijn ei rond 9 september gehad dus zit denk ik nu op 11 of 12 dpo. Denk dat mijn menstruatie zit aan te komen omdat ik dat vervelende zeurende gevoel heb bij mn baarmoeder. Dus mijn hoop is al een beetje weg
Alle dames op roze, gefeliciteerd! Dames op rood een vruchtbare periode toegewenst! Hier krijg ik nogal testdrang. Ik voel me zwanger door verschillende symptomen maar zit nu 5 dagen voor NOD. Ik probeer sterk te zijn en te wachten tot NOD