Wat een heftig nieuws...heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie geen slecht nieuws meer krijgen en dat jullie gauw ouders mogen worden, hoe dan ook! Hele dikke knuffel
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (1) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (1) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 (start MMM?) 20 september (2) Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 21 september (2) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september 23 september (1) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz in maart) 24 september (1) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 25 september 26 september (1) Clad - 1e kindje - ronde 8 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (1) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 30 september (1) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Onbekende datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (16) Wachtend op de eisprong (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Bijna positief! Inderdaad wel vroeg. Na hoeveel dagen na je eisprong had je Amai dat is inderdaad bijna positief! Die van mij lichter dan gisterenochtend en donkerder dan gisterenavond.
Dan gaat die van jou ook de goede kant op Vorige ronde positief op cd 11 en 12 en op cd 27 mijn menstruatie Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad, meen hem wel gevoeld te hebben Heb nu ook last van groeipijn, maar eerst maar eens testje van vanavond afwachten Die zou dan nog donkerder moeten zijn toch?
Ik zou gewoon elke dag een testje doen Je ziet bij mij dat ie ineens kan gaan knallen wanneer je het nog niet verwacht
@Maudje123 ja ik denk echt vanavond of morgenvroeg dat die van jou positief zal zijn! @Mamastier ik zou ook elke dag een testje doen.. anders mis je hem misschien... ik twijfel ook om vanavond te testen of niet... ik heb supergoedkope testjes van 0,30€, dus misschien gewoon ook vanavond testen...!
Ja denk het ook. Sta nog steeds verbaasd dat het zo vroeg al positief is Gelukkig elke dag flink gezellig gemaakt, dus mocht ie nu al springen dan ben ik in ieder geval op tijd geweest
Tja ik weet dat ik beste kan blijven testen, maar wordt er ook gespannen van. Zit pas in ronde twee en hoewel ik t allemaal al heb meegemaakt vind ik het weer een spannende periode. Merk dat sinds verwijderen vd spiraal mn hormonen van slag zijn, ik heb blijkbaar baat bij de mirena gehad qua emoties enz. Ben echt super prikkelbaar sindsdien en emotioneler.
Snap wat je bedoelt. Ik zit ook pas in ronde 2 maar ik weet graag wat mijn lichaam doet. Het is en blijft spannend