Waar ik vorige ronde zoveel last had, nu verbazend weinig Zal wel door het ontpillen zijn gekomen en het wennen aan de hormonen Nu eigenlijk alleen een gevoelige onderbuik, wat zere tepels en cremige afscheiding. Oh ja en een humeur om te schieten
Advies was even echo afwachten vrijdag! We voor de zekerheid bloed prikken ook morgen dus ben zeer benieuwd!
@Clad Laat je het hier weten wat het bloed en echo zeggen? Hier was zonet de ovutest nog niet positief. Even donker als deze ochtend... hopelijk een van de dagen!
NOD-lijst 16 t/m 30 september 2020 ♡♡♡♡♡♡♡ 16 september (2) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ajuuparaplu - 33 haar - 3e kindje - ronde 8 17 september (1) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 18 september (2) SkyA - 24 - 2e kindje - ronde 2 Maudje123 - 43 - 3e kindje - ronde 2 19 september (1) Mickey20 - 41 - 2e kindje - ronde 15 20 september (2) Korey - 36 - 2e kindje - ronde 12 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 6 na MK in feb) 21 september (2) Mamastier - 31 - 3e kindje - ronde 2 Mien30 - 2e kindje - ronde 8 (na bbz) 22 september 23 september (1) Carly89 - 31 - 1e kindje - ronde 4 (na bbz in maart) 24 september (1) Mommy33 - 36 - 5e kindje - ronde 3 25 september 26 september (3) Clad - 1e kindje - ronde 8 Irismarieke- 4e kindje (1e met mijn man) - ronde 2 Donja1991 - 1e kindje - ronde 2 27 september (1) Noralie87 - 3e kindje - ronde 5 28 september (1) Annemariew89 - 31 - 3de kindje - ronde 3 29 september (1) Dwaallichtje - 33 - 2e kindje - ronde 4 30 september (2) Sel078 - 28 - 1e kindje - ronde 2 Minttu - 32 - 2e kindje - ronde 2 (datum onzeker) Onbekende datum (1) Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (21) Wachtend op de eisprong (18) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi dames! Mag ik met jullie meekletsen? Ivm laat ei, zit nu op CD 23 en nog steeds geen positieve ovutest, schuif ik door naar dit groepje. Ik heb nooit eerder zo'n laat ei gehad, en dat in de eerste maand dat we echt gaan voor een eerste kindje Ik heb nog niet alles gelezen, maar zal ik nog doen. Ik zal mezelf op de lijst zetten als ik m'n ei heb gevonden, heb hier nu dus eigenlijk geen idee van Hoop op veel roze hier deze maand
@SkyA Irritant die onduidelijke ovulatietesten. Was hij vanochtend alweer donkerder? @Clad Veel succes met bloedprikken en echo. Ik hoop zo op snelle duidelijkheid en vooruitgang voor jou! @Ajuuparaplu Goed gedaan hoor!
@Pickwickje gezellig welkom. Hier weer negatieve lh test.. weet dat mn cyclus vorige ronde langer als gemiddeld was en bij terugzoeken naar vorige zwangerschappen, was ik die rondes ook tussen de 30-33dagen. Dus heb nog hoop dat ik mn ei ga vinden. Maar ik zie geen oploop, is dat normaal? Deze is van vandaag, had op mn werk de andere er niet bij de hand
Mijn test van gisterenochtend ging wat de goede richting uit, maar nu is het streepje weer lichter geworden... hopelijk vind ik mijn ei nog.. gisterenavond niet gezellig kunnen maken... Heb er geen goed gevoel bij deze maand, nog maar ronde 2 maar ik weet niet waarom...